Voi vitsit jos toi Piilomaan Pikku aasi on just se ohjelma, jota oon metsästänyt pitkän aikaa. Muistan vaan, että kertojan ääni oli ihana ja siinä seikkaili jotain eläimiä Harmi, ettei Elävästä arkistosta tai youtubesta löydyMä kattelin 80-luvun alussa Rosvo-Rudolf:a. Tosin just googlesta katoin, että alunperin sitä katteltiin jo 70-luvulla Suomessa.
Peukaloisen retket oli kans ihana.
Ja muistaako kukaan Piilomaan pikku-aasi sarjaa? Joskus 80-luvalla ehkä näytetty pikku kakkosessa tms. Siinä näytettiin muistaakseni kuvia kirjan sivulta, ja luettiin aina yksi luku, joka loppui sanoihin "ja lisää siitä ensikerralla". Sekin oli ihana, ja jännä!
Maijaahan näkee subin juniorilla =)Minäkin kaiholla muistelen juuri Taotaota, Maija Mehiläistä, Peukaloisen retkiä, Jakia ja Nukaa sekä Matkaa maailman ympäri. Ja Pikku kakkosessa oli ihana se Kylli-täti, en vieläkään tajua miten joku voi olla niin hyvä piirtämään! Ne piirustukset oli niin täynnä yllätyksiä.
Kirjana ainaki löytyy, jos haluat lukea. Omille mukuloilleni olen lukenut ja tykkäävät kovasti! Mutta sarjanakin toimi, vaikka oli tosi yksikertaisesti toteutettu. En tosin tiedä olisiko nykylapsille liian yksinkertainen? Kun siinä ei kuvat liiku, vaan aina yksi kuva oli paikallaan ja lukija luki tarinaa. Tosi kiva silti mun mielestä.Voi vitsit jos toi Piilomaan Pikku aasi on just se ohjelma, jota oon metsästänyt pitkän aikaa. Muistan vaan, että kertojan ääni oli ihana ja siinä seikkaili jotain eläimiä Harmi, ettei Elävästä arkistosta tai youtubesta löydy
en muista, se tyttö oli sellainen pieni ja ilkikurinen, virnistys leveä, oisko siltä puuttunut hammas..musta sillä oli myös veli...en ole varma onko edes ollu lasten piirretty, muistan vain elävästi sen tytön ja sen koiran, kuinka sen koiran naam ikäänkuin venähti...toivotonta...Muistatko ketään muita hahmoja, tapahtumia tai vaikka alkutunnusta? Tuliko kenties pikkukakkosessa tai puolikuudessa? Ei kyllä ainakaan mulla sytytä vielä noilla tiedoilla.