Hakutulokset

1. N

Maalismammat 2013 :)

Myy* Tosta kun kysyit että onnko mulal enemmän poikaolo.. Mulla oli Esikoisesta aivan äärimmäinen tyttöolo... No poika tuli.. Nyt mulla on poikaolo vaikka tyttöä himpan verran enemmän toivonkin.. No saa nähdä päättääkö öttiäinen näyttäytyä... Ultra siis 13.11... Ja toisaalta mä toivon että mulla...
  2. N

Ää mistä te löydätte tollasia miehiä jotka tulee innoissaan koittelee masua??? :D Mun mies ei esikosiesta koittanu kertaakaan eikä oo tästäkään koittanu vaikka oonkin pyytäny.. Yleensä vastaa vaan "ei ny"... Sen mielestä on jotenkin noloa koitella mun masua tai jotain vaikak sitä ei kukaan muu...
  3. N

Faelivrin Tuosta kertomisesta.. Meillä mies ei ole aikaseksi saanut VIELÄKÄÄN kerrottua omalle isälleen että hänestä tulee jo neljännen kerran Fafa :D Kaikki muut taitaakin sitten eidän perheestään tietää.. En vaan kyllä tiedä miten mies sitä tietoa haluaa niin pantata. Ja mun mahakin on jo niin...
  4. N

Hankinnoista Jaa-a :D Meille ei taida tulla mitään hankintoja paitsi jos käy niin että ultrassa tytöä luvattas :D Meillä on esikoinen vasta 1,5 vuotias joten oikeestan meillä kaikki muut jo on paitsi niitä pinkkejä röyhelövaatteita mitä mun on pakko saada jos tyttöä povattas :D
  5. N

Apua! Isä paljon töissä, kuinka äiti jaksaa yksin?

Niinhän sitä sanotaan että kenellekään ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa :) Sinällään en tiedä millaista se on koska meillä mies on ihan normi töissä 9-17 ja illat kotona, mutta jos nyt jonkin vinkin saisin aikaseks niin sen että "tiukat" päivärytmit ja rutiinit auttaa.. Esim aina samaan...
  6. N

No niin.. Täällä aletaan pikku hiljaa olemaan taas elävien kirjoissa tän sairastelun suhteen. Vielä kun saisi ton älyttömän nenäntukkosuuden aisoihin ni melkein voisin sanoa että olen terve. Tosin keuhkokuumeesta toipuminen onkin sitten ilmeisesti pitempi kestoisempi juttu.. Paranin hyvin...
  7. N

Välipalanne nyt

Itsetehtyä persikkarahkaa sekä itselle että taaperolle :) Ja molemmat tykkää
  8. N

Huhhuijaa, onko tuo Mummelisa oikeasti tuollainen pätijä?

Mummeliisa on ihana <3
  9. N

Väärin kuultuja kappaleita...

Itsellä tuottaa edelleen vaikeuksia kuunnella Teräsbetonin(ko?) laulua missä leuletaan "missä miehet ratsastaa"... Kuinka kauan kuulin sen vain sanoilla "kissamiehet ratsastaa" :D
  10. N

Pitkäkestoista flunssaa liikkeellä????

Itsellä ollut samaa ongelmaa.. Törkeä flunssa oli 3viikkoa ja sitten pukkasi kuumeen.. Päivystykseen jossa todettiin keuhkokuume... No nyt on verikokeita otettu ja nyt mietitään josko olisikin mykoplasmaa jonka yhtenä oireena myös tuo keuhkokuume :S Kannattaa mennä lääkäriin tutkituttamaan. Ja...
  11. N

Jahas.. Lääkäritäti soitti tänään kun olin eilen verikokeissa missä otettiin leukkarit ja crp... Molemmat olivat hiukan laskeneet mutta lääkäritäti mainitsi myös jotain että keuhkokuume saattaisi olla mykoplasman aiheuttama.. Nyt sitten jäi mietittymään miten mykoplasma vaikuttaa sikiöön? Koitin...
  12. N

Tigerina ihana toi sun mies kun höpöttelee masulle :D Mä muistan esikoisen aikana mies ei puhunu masulle mitään, eikä kyllä silitellytkään.. Jotenkin se asia ei ollut miehelle niin konkreettinen ennekuin lapsi syntyi. Sen jälkeen lapsi on kyllä saanut mieheltä pusuja ja haleja.. Sen muistan että...
  13. N

pitkään jatkunut yskä

Mulla kävi näin että tässä sairastellut jo useemman viikon flunssaa jonka yhteydessä aivan törkeä yskä.. Ihme että keuhkot vielä tallella. Arvauskeskuksessa kahteen otteeseen kävin ja aina sama vastaus "Ei sun tänne olis tarvinnu tulla kun toi on vaan pitkittynyttä viruksen aiheuttamaa flunssaa...
  14. N

G: Ärsyttävin mainos?

No näitähän riittää.. Otetaan nyt aluksi vaikka tuo Zalando ja Pullava :D Molemmat arsitatvia kun mitkä... Samoin Activia mainokset ja tää missä ne lampaat laulaa "arla natura....." Mies vihaa Vanish Crystal white mainosta kun se nainen sanoo että päiväkodista tulee välillä haisevia pusseja...
  15. N

hei nyt kaksplussalaiset vastatkaa

Eiköhän aina kannata harrastaa seksiä jos lapsia haluaa? Sitä paitsi kivaa se ainakin vaikka ei tärppäiskään :)
  16. N

Rokotuksista Ollaan tarjottu ja olen kieltäytynyt... Raskaus ennen esikoista päättyi keskenmenoon, alkio oli kuollut juuri niihin aikoihin kun saivat puhuttua mut ympäri ottamaan sikapiikin ja vaikka sitä ei tutkittu onko piikillä ja keskenmenolal yhteyttä niin silloin päätin että enää en ota...
  17. N

1,5 vuotias lyö itseään

Ahaa, eli jonkinnäköistä uhmaakin voi olla? Ja juur huomionhakuisuutta? -Ap
  18. N

HuOmenta !

Huomenta vaan! Aamukahvia täälläkin nautiskellaan kun lapsonen vielä nukkuu.. Itse poden keuhkokuumetta joten tämä pieni rauhallinen aamuhetki on tällä hetkellä kultaakin kalliimpi!
  19. N

1,5 vuotias lyö itseään

Mulla olis nyt sellainen ongelma tuon 1,5 vuotiaan pojan nassikan kanssa, että jos häntä kieltää tekemästä jotakin niin lapsi alkaa lyömään päätään esim sänkyyn tai omalla kädellätai vastaavaa.. Eilen suuttui kiellosta ja pamautti otsansa (ja samalal nenänsä) tuoliin ja huutohan siitä tuli kun...
  20. N

Jep jep. Vähän päivitystä... Olin sitten jääräpää enkä uskonut arvauskeskuksen sairaanhoitajia siitä että mulla on "vaan pitkittynyt flunssa ja levolla lähtee"... Käväsin tänää sitten Jorvin sairaalan päivystyksessä.. Diagnoosina keuhkokuume :( No nyt sitten ainakin lepäillään ja popsitaan...

Yhteistyössä