G: Ärsyttävin mainos?

"emma"
Ihan ehdottomasti pahin oli pari vuotta sitten (en tiedä muistaako kukaan) se Sampopankin Fiksut päivät- jollotus. Mä olin silloin jonkun aikaa kauppakeskuksessa töissä ja se helvetillinen joiku tuli sieltä keskusradiosta noin kolme kertaa tunnissa. Asiakkaatkin kommentoivat että ompa raivostuttava mainos. Kahdeksan tunnin työpäivän jälkeen mä olin jo ihan valmis leikkaamaan korvat päästäni, ja monta kertaa kotimatkalla ajattelin potkaista sen saatanan Sampopankin ikkunan sisään ihan vaan sen mainoksen takia... Vieläkin tulee kylmiä väreitä :/

Zalandosta tykkään mut kaikki Mia nuutilan mainokset saa vaihtamaan kanavaa välittömästi

Ja sit ne danoniino mainokset. Hirveetä sokeripaskaa ihanko kalsiumia ei sais jostain terveellisemmästä vaihtoehdosta.

Viimeksi muokattu:
No näitähän riittää.. Otetaan nyt aluksi vaikka tuo Zalando ja Pullava :D Molemmat arsitatvia kun mitkä... Samoin Activia mainokset ja tää missä ne lampaat laulaa "arla natura....."

Mies vihaa Vanish Crystal white mainosta kun se nainen sanoo että päiväkodista tulee välillä haisevia pusseja mitkä jää autoon haisemaan jos mies hakee päiväkodista" :D Miehen mielestä se vaan syyttää miestänsä ja pitää itseään parempana vanhempana :D

Katjanen
Muistaakseni joskus keväällä tai kesällä pyöri telkkarissa ne inhat Fixus-mainokset (http://youtu.be/y1cuKoC2K5c). Ei ehkä ärsyttävin, mutta ehdottomasti ällöin mainos aikoihin.

"Milla"
Se Kiirahan näyttää ihan oudolta ufonaiselta( tai jostain hoidosta karanneelta) siinä mainoksessa..ja siinä lehmämainoksessa ihmetyttää kun elikoilla ei ole lappuja korvissa, luulin että eu vaatii ne laput elikkä minkösmaalaisia ne lehmät sitten onkaan? Miia Knuutila, mee jo pois mainoksista..mokauskiintiö täynnä!

Kiirassa ei ole ulkonäöllisesti mitään vikaa ja varmasti on oikein mahtava persoona, mutta mä en vaan jaksa joka mainoksessa pällistellä samaa naamaa.. (joskaan jaksa kyllä mainoksiakaan katsoa)

"lame"
R-kioskin outo sanavääntely. Tulee mieleen 90-luvun huonot vitsit japanilaisten nimistä jne., ihan ihme "epäkieltä" noissa mainoksissa! Esim. onko "suupala" teistä vastine välipalalle? Väkisin väännetyn oloisia.

[QUOTE="lame";27389508]R-kioskin outo sanavääntely. Tulee mieleen 90-luvun huonot vitsit japanilaisten nimistä jne., ihan ihme "epäkieltä" noissa mainoksissa! Esim. onko "suupala" teistä vastine välipalalle? Väkisin väännetyn oloisia.[/QUOTE]

Joo ihan älyttömän raivostuttavia mainoksia nääkin. Taidan lopettaa telkkarin katsomisen mainoskanavien osalta.

Yhteistyössä