Hakutulokset

1. N

Maalismammat 2013 :)

Esikoista odottaessa sokerirasitus oli mun mielestä aika myöhään.. Varmaan jotakin 27+ luokkaa.. Tässä raskaudessa se oli viikoilla 12-16 ja toinen ilmeisesti myöhemmin tulossa.. Esikoisesta siis todettiin r.diabetes mutta tästä pikkukakkosesta ei ainakaan vielä tästä ekasta testistä narahdettu...
  2. N

Siis ei jumankauta miten neuvolaan soittamisestakin on tarvinnu tehdä näin saakelin hankalaa! Koita tässä ny soittaa ja kysyä sokerirasituksen tuloksia kun ei voi suoraan soittaa omaan neuvolaan ku pitää soittaa jonkun saakelin keskitetyn ajanvarauksen kautta! Eihän sinne soita ku kaikki Espoon...
  3. N

Tulipas vain mieleen. Onko kukaan teistä nähnyt vauvaunia? Onko ne ollut selvästi tyttö/poikaunia vai ihan vaan vauvaunia? Mä oon nyt nähny kolmesti muutaman viikon sisällä. Ekassa unessa syntyi sektiolla superpoika :D Sairaalan henkilökunta joutui lähtemään Ikeaan ostamaan pinnasänkyä pojalle...
  4. N

Täälläkin iski eilen varsinainen tappoflunssa! Yö meni valvoessa oikeestaan koska mun nenäsuihke loppui. Siitähän on sanottu että ei saisi käyttää raskaana ollessa mutta ainakin esikoisen kohdalla neuvolasta sanottiin että käytä ihmeessä mutta kohtuudella tietty. Ei mitään monen viikon putkia...
  5. N

mietityttää

Yhdistelmävaunuista saa myöhemmin rattaat. Eli vaunukopan tilalle saa rattaiden "istuimen".. Pelkät vaunut taas ovat vain pelkät vaunut, eli kun lapsi kasvaa eikä enää mahdu vaunukoppaan joudut ostamaan erikseen rattaat.
  6. N

Faelivrin Joo eipä tuota peitellä :) Närästyksestä sen verran että ainakin mulla tuntuu närästys siltä että nielua ja kurkkua muutenkin ikäänkuin polttaa ihan sairaana :S Onnea myös vanhenemisen johdosta! Ja tuosta keikalle menosta. Kyllä mun mielestä hyvin voit mennä. Esikoisen odotus aiakna mä...
  7. N

Täällä kun on ollut puhetta mahan kasvusta... noh ImageShack Tuossa linkissä oikeen kuva mun masusta tänään.. Ja viikkoja on huimat 13+6.. Ei tota kyllä enää peitellä edes toogalla :S Verikokeista en osaa sanoa mitään. Kyllä ne multakin otettiin, mutta en sitten tiedä mitä ne siitä tutkii...
  8. N

Joo ylärajaa ei vissiin ole määritelty mutta noin niinkuin "yleensä" mun mielestä tavallisin määrä on se 2-4.. Tosin poikkeuksiakin on. Mun siskolla laskettu aika lokakuun alussa ja lapselle tulossa 6 kummia. Ite pidän sitä kyllä liioitteluna mutta makunsa kullakin... Seuraavallekin lapselle on...
  9. N

Kummeista Jotenkin mäkin oon siinä uskossa että kummeja tulee olla vähintään kaksi. Jos siis on kyse ihan kristinuskosta (vai evankelis-luterilainen mikä se nyt lie)... Meidän esikoisella on kummeja 4+1 :D Eli 4 virallista ja yksi "ystäväkummi" joka ei kuulu kirkkoon niin ei saanut...
  10. N

Painosta Ennen harrastin kilpaurheilua jossa painon seuranta oli tärkeää että tietää missä sarjassa sitä otellaan (eli judosta kyse). Silloin sitä tuli seurattua hyvinkin tiiviisti mutta uran jälkeen en ole niin ahkerasti seuraillut. Jotenkin sitä kotonakin unohtaa aina käydä vaakalla :D...
  11. N

Heippati rallaa vaan kaikille! Sokerirasituksesta En muista koska se oli esikoista odottaessa mutta nyt se on viikoilla 12-16. Ja sinnehän siis mennään koska esikoisesta oli raskausdiabetes. Itse inhoan neuloja yli kaiken ja se litku mitä siellä juodaan on aivan karsean makuista mutta kaippa...
  12. N

Amarinwa no mä tuskin osaan mitään kohtua edes tunnustella varsinkin kun tossa päällä on vähän ylimäärästä :D Mutta tosta tuli mieleen että eilen illalla kun leffaaa katsottiin, makasin sohvalla vasemmalla kyljellä ja pidin oikeaa kättä housujen vyötäröresorin ja masun välissä. Juuri siinä...
  13. N

Tulipas vain mieleen noista ruokajutuista.. Mulla oli raskausdiabetes esikoisen raskaudessa ja suunnitelmissa oli siis tässäkin raskaudessa syödä saman ruokavalion mukaan terveellisesti. Esikoisen odotusaikana mulla ei paino noussut grammakaan vaan päinvastoin se laski kokoajan (mikä on hyvä...
  14. N

Täällä käyty tänään siis ultrassa ja helpotuksen huokaushan siinä pääsi kun kaikki oli niinkuin olla pitää. Siellä se pikkuinen köllötteli ja pienen tökkimisen jälkeen suostui jopa antamaan pienen tanssishown mun ja kätilön iloksi. Laskettu aika siirtyi huimalla päivällä taaksepäin joten se on...
  15. N

Faelivrin kyllä ne on äidin ääniä ne hitaammat. Muistaakseni tulee siitä että veri kulkee suonissa tai jossain siellä :D Neuvolassa esikoista odottaessa sanoivat mulle näin.. Onko teillä suvussa kulkenut jotain uskomuksia siitä kumpi olisi tulossa? Meillä ei oo ja ainoot niistä uskomuksista...
  16. N

Voi jösses sentään.. Esikoisen odotusaikana ei ollut koskaan kerrassaan mitään "oiretta" sun muutakaan kylkiäistä.. Tänään mun yli leijaili elämäni ekaa kertaa kunnon hormonimyrsky! Poika oli taas vaihteeksi oma riehakas itsensä eikä uskonut kerrassaan mitään. Heittipä sitten kovan lelun...
  17. N

Juu vuoto loppui eikä missään vaiheessa ollut kipuja. Toivotaan nyt että siellä kaikki olisi hyvin. Keskiviikkona o ultra joten siellähän se sitten nähdään... Mulla meni esikoisesta tosi tosi kauan että alkoi tuntua liikettä. taisi olla vasta viikolla 27 kun tunsin. tosin tää oli mahassa aina...
  18. N

meille syntyi tyttö

Ihan hyvänkokonenhan tyttö oli jos oli 3kg.. Meillä esikoinen syntyi myös kiireellisellä sektiolla viikoilla 41+5 ja oli myöskin 3kg. Sydänäänet romahtivat aina kun minä koitin vaihtaa asentoo. Synnytys oli muutenkin yks kauheimmista kokemuksista itsellä. Ei auttanut epiduraali ja tosiaan kun...
  19. N

siis otetaanko teillä ihan normaali np-ultran yhteydessä 4D kuvia? Jos näin on niin mä oon kyllä himpan verran kade :D
  20. N

minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

Minä 25, mies kohta 30. Yhdessä olalan oltu kohta 5,5 vuotta josta 1,5 vuotta naimisissa. Poika 1,5 vuotta ja toinen tulossa maaliskuulle 2013 jos kaikki sujuu hyvin :)

Yhteistyössä