Hakutulokset

1. N

Maalismammat 2013 :)

Tigerina voi ei mikä reaktio sun äidiltä :( Onko teillä yleensäkin huonot välit vai mistä kummast nyt noin kiristää? En osaa kuvitellakaan sun tilannetta kun itsellä on omat välit vanhempiin aivan super loistavat. Nytkin äiti siellä tutisee "myötä pelosta" mun puolesta kun kerroin hänelle...
  2. N

No siis aamulla tuli paperiin vessareissun yhteydessä. Oli mun mielestä aika kirkkaan punasta. Laitoin kyllä siteen mutta siihen ei ole mitään tullut ja nyt vuoto on vähentynyt siinä määrin että paperissa on havaittavissa enää hyvin vähän värjäymää vessareissun yhteydessä. eli oiekestaan ei tuu...
  3. N

Jahas. Tämä aamu alkoi sitten verenvuodolla :S Olo on... Noh.. Aika masentunut? Järkyttynyt? En oikein osaa sanoa.. Nyt se olis sitten reissu polille ja katsotaan mitä sanovat... Jahas. Soitin sitten äitiyspolille... Eivät kuulemma ota sinne mihinkään tarkastuksiin, koska vuoto on...
  4. N

Mä pidän Tigerina teille peukut pystyssä tän päiväsen johdosta! Itse oon tässä viikon verran ainakin kuunnellut päivittäin sydänääniä ilman tuloksia kunnes eilen kuulin! Tosin kesti se sen 6sekuntia ennenkun kaveri taas karkas johonkin mut ainakin mä kuulin ne! Tosin olo on aika epäuskoinen...
  5. N

Todella kurjaa sun tilanne Myy :( Mun mielestä sun miehen täytyy nyt ehdottomasti selittää pojalleen että molemmat lapset tulevat olemaan hänelle ykkössijalla. Ja nimenomaan sun miehen täytyy selittää. Toivottavasti teillä alkaa asiat rullaamaan hyvin ja exä jättää teidät rauhaan! On se kurjaa...
  6. N

Apua!

Täällä yksi joka oli/on ylipainoinen raskauden aikana. Eli painoa löytyy reilusti yli. Minulla todettiin raskausajan diabetes jonka ansiosta jouduin ruokavaliodieetille. Se oli oikein hyvä "dieetti" Milloinkaan ei ollut nälkä ja kuitenkin vältyin ylisyönniltä kun piti verensokereita mittailla ja...
  7. N

Itsehän mietin myös mahdollisia kaksosia. Tosin mun suvussa ei kaksosia ole joten sehän pienentää todennäkösyyksiä. Miehen suvusta ei edes tiedetä koska hän on adoptoitu. Omat epäilyt on tää valtava mahan kasvu! Liekö turvotusta vai mitä mutta omalle äidille narahdin raskaudesta viikolla 8 koska...
  8. N

Täällä eräs nostelee varoivaisesti kättään ilmoittautuakseen maalismammaksi :wave: Keskenmenoja takana kaksi (spontaani ja tuulimuna) ja yksi onnistunut raskaus josta saimme ihana poikavauvan. Tosin ihmettelen välillä ollaanko me saatu pieni apinanpoikanen ihmislapsen sijaan kun tuo kohta...
  9. N

irc-galleria pinoa

En tosin ol alle 20, enkä äiti ihan vielä mutta tässä omani :) [url]http://irc-galleria.net/view.php?nick=Noss1

Yhteistyössä