Tigerina Olen pahoillani äitisi kommentista. Itsellänikin on hiukan samantapaista kokemusta. Kun odotin toista lasta, ilmoitin asiasta onneni kukkuloilla äidilleni, jonka vastaus oli, että "jaa, onnea vaan". Veljeltäni kuulin, että äitini oli hänelle sanonut, että "miksi hänen pitäisi olla uutisesta onnellinen, heidän lapsensa se on". Voitte uskoa, että olin aika järkyttynyt eikä mulla ollut mitään asiaa äidilleni muutamaan viikkoon. Edelleen tuo kaihertaa mieltäni, vaikka olen saanut anteeksipyyntöjä kuulla aika monta. Siskolleni oli tuon uutisen aikoihin juuri syntynyt kaksoset ja siinä perheessä oli silloin neljä alle 4-vuotiasta. Äitini asui heidän naapurissaan ja oli tosin paljon, liikaakin, siellä auttamassa. Silloin hän oli tosi väsynyt jne, mutta en ole pystynyt asiaa unohtamaan saati antamaan anteeksi. Toivottavasti saatte asian selvitettyä. Todella kurja tilanne!
Faelivrin Kiva, ettet sitten tautia saanut! Mullakin alkaa täällä helpottaa. Ja toistaiseksi lapset ovat säästyneet, mies tosin on saanut saman taudin.
Suppareista Onpa ikävää ja vähän pelottavaakin, että näillä viikoilla alkaa jo supistella. Onneksi ovat kuitenkin yleensä harmittomia. Näin muuten viime yönä unta, että verta alkoi tulla oikein valumalla. Lisäksi olin unessa rakenneultrassa ja siellä todettiin, että pienen frontaalilohkoa täytyy seurailla, siinä oli jotain häikkää. Aamulla oli tosi ahdistunut olo, ennen kuin tajusin nuo uneksi. Ja tuo aivolohkojuttu on suoraan töistä, kun meillä on yksi aivovammapotilas osastolla..
mamma_84 Tosi kurjaa, että selkäsi vihoittelee ja olet saikulla. Mutta ihanaa, että liikkeitä tuntuu!=)
Minäkin olen tuntenut mukamas liikkeitä pari päivää, ihanaa:heart:! Viimeksi tunsin joskus 15. viikolla, ekalla kerralla meni tietty kauemmin. Mutta aivan ihanaa, kun pieni siellä jo potkiskelee. Noh, muutama kuukausi eteenpäin ja toivoo, että hetkeksi jätettäisiin kylkiluut rauhaan runnomiselta..
Nyt en kehtaa töistä enempää kirjoitella, mutta voikaahan hyvin!
Amarinwa, 13+5