Hakutulokset

1. A

Onko kenkään mielestä Hannu Jortikka sexy?

kaveripiirissä olen poikkeus, kun kuolaan Jortikan perään... :ashamed: Kohtalotovereita?? :)
  2. A

Unelmakroppa

olen tyytyväinen kahden lapsen jälkeen: en laiha (kuten joskus) eli farkkuihin tulee sopivasti täyettä peffasta, silti hoikka ja lihaksia on (haba näkyy). painoa on mielestäni tavallaan liikaa, mutta rasvaprosentti alhainen, joten massa on enimmäkseen lihasta. Tosin pari-kolme kiloa silkkaa...
  3. A

parhaat 30-kymppisjuhlat?!

up :attn:
  4. A

parhaat 30-kymppisjuhlat?!

eli mulla edessä kesän lopussa järkätä omani, ja mietin mitä? hyviä vinkkejä?! jotain ohjelmaa, muutakin kuin syömää ja juomaa? kertokaa! haluan parhaat bileet ikinä!! B)
  5. A

C24 (24h) Puhdistuskuuri

\ näin juuri :o että mitä :o :xmas:
  6. A

Paljon pitää jäädä käteen kuussa?

pankin mielestä asumiskuluihin saisi mennä n. 40% tuloista.. kyllä mun kulutustottumusten mukaan yhden lapsen kanssa asumiskulujen jälkeen pärjää tolla tonnilla..
  7. A

hyvin pärjäävät yh:t

\ Näin aivan! Jossain määrin myönnän, että itselläni on todella kyyninen suhtautuminen parisuhteeseen, mutta juuri siksi, etten lähipiirissäni tunne yhtäkään parisuhdetta, jota kadehtisin/haluaisin... eli näillä mennään! =)
  8. A

\ niin, en ole parempaakaan nimitystä keksinyt kuin sinkkuäiti. ehkä siinä kavahtaa sanaa sinkku, joka tuo mieleen jokaviikon baarireissut, mutta sitä en tarkoita. vaan sitä, että on yksin lasten kanssa. minusta yh on leimallinen sana, jota en mielelläni käytä. johtuu varmaan siitä, että...
  9. A

\ saanko kysyä sinulta yh-isä, että oletko lähivanhempi vai etävanhempi? ihan muuten vaan kiinnostaa.
  10. A

heips! kunnitoitukseni ensinnäkin kaikille yh:ille! (vaikka sanana yh:lla valitettavasti negatiivinen leima, eli itse ainakin puhun mielummin olevani sinkkuäiti) meillä on kaikilla varmasti erilaisia vaikeita elämäntilanteita joko menossa parhaillaan tai takanamme. kuitenkin itse koen tällä...
  11. A

oletko valmis?

\ inhottaa olla "ilkeä" siskokulta, mutta EIPÄ!! :laugh:
  12. A

Herbalife

jos haluat päästä nopeasti alkuun painonpudotuksessa, yhdessä liikunnan kanssa olet kesäkuuhun mennessä viimeistään biitsikunnossa!!! jos kiinnostaa, niin laita y:tä! :heart: <br><br>
  13. A

teetkö laihdutukseen liittyvän uudenvuoden lupauksen?

\ vähintään? :o miten ehtit? aloittaisitko maltillisemmin, niin puhtikin ehkä säilyis pidempään.. itse olen aina aloittanut kaikki liikunnat tosi rytinällä ja rankasti ja sit hetken päästä tulee tooooosi piiiiiitkä tauko :ashamed:
  14. A

Turkulaisia?

\ nähdään tuolla :whistle:
  15. A

Lapsia EI tehdä...

\ no juu noin ajateltuna.. minäkin ihmettelen, että ihmiset suunnittelevat niin tarkkaan tuota lastentekoa, koska eihän sitä voi niin tarkkaan suunnitella. lapsensaaminen on siunaus :hug:
  16. A

Turkulaisia?

nyt löysin tuon kerhot-osion tuolta vasemmasta reunasta ja tosiaan siellä on turkulaisten kerho, mutta ymmärsin niin, että on salainen ja siis kerhonperustaja "kutsuu" jäseneksi,,, :'( onko joku tästä pinosta saanut kutsua...? minen ainakaan :ashamed: pitäskö perustaa oma kerho =)
  17. A

Turkulaisia?

\ lämmin osanottoni pienokaisenne puolesta :hug: *kyyneleet valuvat solkenaan* :'( mun pitäs kans mennä varmaan aleihin.. esikoisella on tosi huono vaatetilanne. kasvaa niin kovaa vauhtia, ja sit kun ei "saada" keltään (en ole kyllä kysynytkään, enkä ole kirppis-ihminen)...
  18. A

Lapsia EI tehdä...

yhtään lapsettomien surua väheksymättä, kuitenkin hiukan puolustan ihmisten sanavalintoja. eikö kuulostaisi hassulta kysyä nuoreltaparilta, että "meinaatteko saada lapsia"? kyllä luontevimmin tulee, "hankkia lapsia" esim. ja kyllä ne minun mielestäni tehdään, tavalla tai toisella, tarkoitan...
  19. A

Turkulaisia?

hei vaan kaikille tähän pinoon tulleille tasapuolisesti, vaikka kaikkia ei olla huomattu toivottaa tervetulleiksi! :wave: tämä on niin verkkaista tämä meidän keskustelu =) on tuolla kuulemma joku turkulaisten kerho, mut en ole vielä löytänyt sitä. öitä! *haukotus*
  20. A

Kuinka monta lasta?

tulipas luettua monta tarinaa! ensinnäkin hali kaikille :hug: noin! minulla itselläni on rankimmat ajat takana, eli erosta selviäminen ja oman elämän saaminen hallintaan, lasten kasvaminenkin tietty helpottaa ja tapaamiset lasten ja heidän isänsä välillä on saatu sovittua ja ne myös toimivat...

Yhteistyössä