tänne vaan! :wave:
suosittelen kotiinjäämistä ainakin joksikin aikaa tuon äitiysloman jälkeen. lapset on hetken pieniä ja siitä hetkestä kannattaa nauttia.
aika "hassua" että kaikille suosittelen kotiinjäämistä. tai no, olen vahvasti sitä mieltä, että alle vuoden ikäinen lapsi on liian pieni tarhaan, mutta itse olen vienyt vuoden ja kolmen kk iässä molemmat, kun oli PAKKO päästä töihin.. :ashamed: mut silloin tuntui siltä..
[/quote]
Mä kans suosittelen jäämään kotiin. Ite jäin ja poika meni pph:lle vast 1½ iässä kun itellä oli raskaus niin pitkällä ja lääkärit käski ottaa varovaisemmin. Se oli kyllä kiva kun sai päivittäin kattella pojan touhuja vaik sitä välillä kitisin ko on niin raskasta. :ashamed: Ei se siis pelkkää iloa oo varsinki ko jätkä keksi alottaa uhmansa jo tooooosi ajoissa. No nyt on poika taas kotona siihen asti että pääsen töihin.
Äsken suoritettiin viimisiä joulusiivouksia ja sälli oli ihan innoissaan taas imurista. Se on ihan hulluna siihen vempeleeseen ja jos vois ni varmaan imurois koko ajan Hommattiinki hänel nyt joululahjaks ihan oma sellanen leikki-imuri. Siinä tulee omat roskatki mukana. (Ihan kun niitä ei täällä olis jo omasta takaa...)
Nyt koristelemaan kuusta ja sitte vähän glögiä vielä viimisten paketointien kanssa. =)