Turkulaisia?

tänne vaan! :wave:

suosittelen kotiinjäämistä ainakin joksikin aikaa tuon äitiysloman jälkeen. lapset on hetken pieniä ja siitä hetkestä kannattaa nauttia.

aika "hassua" että kaikille suosittelen kotiinjäämistä. tai no, olen vahvasti sitä mieltä, että alle vuoden ikäinen lapsi on liian pieni tarhaan, mutta itse olen vienyt vuoden ja kolmen kk iässä molemmat, kun oli PAKKO päästä töihin.. :ashamed: mut silloin tuntui siltä..

[/quote]

Mä kans suosittelen jäämään kotiin. Ite jäin ja poika meni pph:lle vast 1½ iässä kun itellä oli raskaus niin pitkällä ja lääkärit käski ottaa varovaisemmin. Se oli kyllä kiva kun sai päivittäin kattella pojan touhuja vaik sitä välillä kitisin ko on niin raskasta. :ashamed: Ei se siis pelkkää iloa oo varsinki ko jätkä keksi alottaa uhmansa jo tooooosi ajoissa. No nyt on poika taas kotona siihen asti että pääsen töihin.

Äsken suoritettiin viimisiä joulusiivouksia ja sälli oli ihan innoissaan taas imurista. Se on ihan hulluna siihen vempeleeseen ja jos vois ni varmaan imurois koko ajan :LOL: Hommattiinki hänel nyt joululahjaks ihan oma sellanen leikki-imuri. Siinä tulee omat roskatki mukana. (Ihan kun niitä ei täällä olis jo omasta takaa...)

Nyt koristelemaan kuusta ja sitte vähän glögiä vielä viimisten paketointien kanssa. =)

Vieläkös mahtuu joukkoon? :D

Minä ja mies 24v. poika 1v3kk. 2kissaa.
Hmm. Emmaliinan kanssa naapureita, tie vain välissä =)
Pikkuinen kakkonenkin haaveissa mut saa nähdä tuleeko koskaan vai saadaanko taaskin vain odottaa.
Töihin pitäisi palailla piakkoin.

Tuolla kerhot osiossa on Turkulaisille perustettu oma ryhmä. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 17:12 mä-06 kirjoitti:
Hei kaikille!

Turusta olen ja ikää on kertynyt huikeat 22v, avopuolisoni on 24v ja
poikamme on 6,5kk.
Kumpikin ollaan kotona ja minä jään luultavasti hoitovapaalle =)
Sitä vain, että nyt olen kirjautuneena tänne..
Tuosta hoitovapaasta, niin kyl mä jään ku en vielä pystyis edes laittamaan poikaa päiväkotiin...

Hei, täällä oli tällainenkin.

Mä olen 29, mies 33 ja lapset 7,5 ja 2 vuotiaita. Mä olen hoitovapaalla, mutta aloitan nyt "metsästämään" hoitolapsia, jotta voisin olla kotona niin pitkään että kaikki olisi koulussa. Nyt kun vanhin aloitti ekaluokan, niin sitä huomaa kuinka pieniä ne vielä on :heart: . Tosin mulla on vakipaikka odottamassa elokuussa kun nuorin täyttää kolme, mikäli hoitolapsia ei löydy täältä suunnalta.

Me ollaan ihan tavallisia ihmisiä, jos niin voi sanoa. Nyt kun lapset on pieniä, niin ollaan perehdytty kotielämän saloihin ;) Ehkä me vielä joskus voidaan lähteä kahdestaan 2 viikoksi etelään lomailemaan.

Liinos pikaisesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.12.2006 klo 13:43 äippä-77 kirjoitti:
Turusta minäkin :wave:

Ikää 29.v. Mies 36.v ja lapset 6 ja 9 :heart: :heart:

pph ammattina

Mä kanssa pph! Tosin aattelin jatkaa pph:n hommia aikaisintaan tammikuussa 2008. Jään hoitovapaalle ja vietän laatuaikaa oman poitsun kanssa :D

Meillä on menny vähän kurjasti tää joulun aika. Poitsu tuli viime viikon torstaina kipeeksi. Eilen jouduttiin menee TYKS:n lastenpolin päivystykseen kun pojalla oli jo 5päivää hengenahdistusta eikä ventoline mitä oltiin kotona annettu auttanut. Happiarvot oli alhaset ja hengitys vinkui, pihisi ja rohisi niin poika joutui yöksi osastolle. Tänää päästiin jo onneks kotiin kun pojan olo on paranemaan päin.

-Liinos

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 16:43 Liinos pikaisesti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.12.2006 klo 13:43 äippä-77 kirjoitti:
Turusta minäkin :wave:

Ikää 29.v. Mies 36.v ja lapset 6 ja 9 :heart: :heart:

pph ammattina

Mä kanssa pph! Tosin aattelin jatkaa pph:n hommia aikaisintaan tammikuussa 2008. Jään hoitovapaalle ja vietän laatuaikaa oman poitsun kanssa :D

Meillä on menny vähän kurjasti tää joulun aika. Poitsu tuli viime viikon torstaina kipeeksi. Eilen jouduttiin menee TYKS:n lastenpolin päivystykseen kun pojalla oli jo 5päivää hengenahdistusta eikä ventoline mitä oltiin kotona annettu auttanut. Happiarvot oli alhaset ja hengitys vinkui, pihisi ja rohisi niin poika joutui yöksi osastolle. Tänää päästiin jo onneks kotiin kun pojan olo on paranemaan päin.

-Liinos
teillä meni sit joulu sairastellessa.. :\| mut hyvä, jos poika on paranemaan päin! :) oliko hänel joku tulehdus jossain?

voi, minun on niiiiin ikävä tyttöjä! :snotty: jäivät puoleksitoista viikoksi mummolaan hoitoon, kun minun piti tulla kotio ja töihin, enkä pääse viikonloppunakaan heitä edes katsomaan, kun lähtevät Lappiin isovanhempien kanssa.. :'(

en ollut montaakaan kilometriä eilen päässyt ajamaan kotiinpäin, kun esikoinen jo soitti itkien.. tänään ei ole vielä soittanut..

on kyllä tosi orpo olo yksin kotona ja olen oireista päätellen tulossa kipeäksikin, eli suunnitelmani joulukilojen karistamisesta lenkkimaastossa joudun unohtamaan. leffassa ajattelin käydä ystävän kanssa joku ilta ja jos flunssa ei ihan sänkyyn kaada, niin ehkä hiukan ulos viikonloppuna.. :whistle:

Kappas, tällainen löytyi..

Me myös asutaan Turussa; minä oon 23v, mies samanikäinen ja poika on 4kk. Mä opiskelen yliopistossa, tosin tällä hetkellä oon äippälomalla ja jatkan täyspäiväisesti opintoja vasta ens syksynä. Nyt teen jotain kirjatenttejä yms. - silloin kun huvittaa. ;)

Parhaillaan ollaan joulua/uutta vuotta viettämässä molempien vanhempien luona. Ei olla siis kotoisin Turusta. Vähän harmittaa, kun alennusmyynnit alkaa ja mä oon täällä korvessa. :snotty:

hei vaan kaikille tähän pinoon tulleille tasapuolisesti, vaikka kaikkia ei olla huomattu toivottaa tervetulleiksi!

:wave:

tämä on niin verkkaista tämä meidän keskustelu =)

on tuolla kuulemma joku turkulaisten kerho, mut en ole vielä löytänyt sitä.

öitä! *haukotus*

Huomenta!

On ollu jotenki todella omituinen joulu. Aattona oli hetkittäin tosi synkkä fiilis ko ajatteli vaan Veetiä, joka olis sillon ollu tasan kaks kuukautta. Anoppiki siitä muistutteli vähän väliä.. :'(

Eilen jo sitte ängettiin alennusmyynteihin siskon ja äidin kanssa. (Tietenki meillä oli lapset mukana siellä tunogksessa :) ) Löysin meidän jätkälle vaikka mitä. Lähinnä paitoja, mut niistä onki ollu huutava pula ku välillä saa pariki kertaa päivässä olla vaihtamassa ja mä oon tosi laiska pyykkäämään.. :ashamed:

Olis kyllä saanu tulla lunta jouluks..En yleensä niin välitä onko lunta vai ei, mut ei olla tänä vuonna päästy ollenkaan peuhaamaan poitsun kanssa lumeen ni olis saanu ny vähän tulla. Aina ku sitä on maassa nyt ollu ni sälillä ollu joku tauti päällä, ettei oo vittiny mennä kauheesti pihalle.

Mikä ihmeen Turku-kerho? Mä oon ihan pihalla..

Ja mulla kans sellanen olo, et on joku flunssa iskemäs..Ollu oikeestaa jo viikon verran tässä mut nyt alkaa jo vähän varmistuun et kohta sitä tämä täti makaa sängyn pohjalla nenäliinojen kanssa..

Liinos pikaisesti
KynttiläVakanAlla, ei pojulla periaatteessa sen kummempaa kuin tavallinen flunssa, joka meni niin pahaksi et tuli hengitysvaikeuksia. Tää oli parin kuukauden sisällä jo toinen kerta kun flunssan yhteydessä hengenahdistusta. Lääkärit sano et kolmannen kerran kun vastavaa tulee niin sit puhutaan infektioastmasta ja täytyy harkita astmalääkityksen aloittamista :/

No heipä hei Anna K. ja susse :wave:

-Liinos

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2006 klo 06:21 Emmaliina kirjoitti:
Huomenta!

On ollu jotenki todella omituinen joulu. Aattona oli hetkittäin tosi synkkä fiilis ko ajatteli vaan Veetiä, joka olis sillon ollu tasan kaks kuukautta. Anoppiki siitä muistutteli vähän väliä.. :'(

Eilen jo sitte ängettiin alennusmyynteihin siskon ja äidin kanssa. (Tietenki meillä oli lapset mukana siellä tunogksessa :) ) Löysin meidän jätkälle vaikka mitä. Lähinnä paitoja, mut niistä onki ollu huutava pula ku välillä saa pariki kertaa päivässä olla vaihtamassa ja mä oon tosi laiska pyykkäämään.. :ashamed:

Olis kyllä saanu tulla lunta jouluks..En yleensä niin välitä onko lunta vai ei, mut ei olla tänä vuonna päästy ollenkaan peuhaamaan poitsun kanssa lumeen ni olis saanu ny vähän tulla. Aina ku sitä on maassa nyt ollu ni sälillä ollu joku tauti päällä, ettei oo vittiny mennä kauheesti pihalle.

Mikä ihmeen Turku-kerho? Mä oon ihan pihalla..

Ja mulla kans sellanen olo, et on joku flunssa iskemäs..Ollu oikeestaa jo viikon verran tässä mut nyt alkaa jo vähän varmistuun et kohta sitä tämä täti makaa sängyn pohjalla nenäliinojen kanssa..
lämmin osanottoni pienokaisenne puolesta :hug: *kyyneleet valuvat solkenaan* :'(

mun pitäs kans mennä varmaan aleihin.. esikoisella on tosi huono vaatetilanne. kasvaa niin kovaa vauhtia, ja sit kun ei "saada" keltään (en ole kyllä kysynytkään, enkä ole kirppis-ihminen) kierrätettyjä vaatteita, joten aina pitäs ostaa uutta :( nuoremman vaatekaappi pursuaa esikoisen käytettyjä vaatteita..

juu, mulle iski ihan täysillä tämä flunssa. yöllä heräsin aivan tajuttomaan kurkkukipuun. ja tosiaan olen tämän päivän nukkunut eli heräsin neljän jälkeen keittelemään aamukahvia :whistle:

no "onneks" tytöt ei ole kotona, nimittäin en pystyis hoitamaan ketään, hyvä kun itseni.. mutta toivon että tervehtyisin, niin jaksaisin hiukan nauttiakin tästä yksinolosta ja tehdä hauskoja juttuja =)

nyt löysin tuon kerhot-osion tuolta vasemmasta reunasta ja tosiaan siellä on turkulaisten kerho, mutta ymmärsin niin, että on salainen ja siis kerhonperustaja "kutsuu" jäseneksi,,, :'(

onko joku tästä pinosta saanut kutsua...?
minen ainakaan :ashamed:

pitäskö perustaa oma kerho =)

täällä yksi lähes turkulainen eli noin 30 km täältä matkaa.... sama matka kuin saloonkin B)

eli 28v äiti. käyn töissä ja kotona poika joka täytti joulukuussa 3v.
lisäksi la on 04/07 eli pikkukakkosta odotellaan....

mies pääsääntöisesti raksalla ja minä sitten vastaan huolto puolesta pojan kanssa :D :D jos jaksan :D :D ....

eli omakotitalon suunniteltu valmistumis aika olis ensi kesä.... katotaan kuinka käy.... nyt olen harmaana mutta samalla nimimerkillä olen myös kirjautuneena muttas olevinansa se vie niin paljon aikaa ettei lähes aina jaksa kirjautua,..... :D :D :D :D

Heippatirallaa kaikille!!

Täällä yksi innokas 24-v. turkulainen myös keskustelukavereiden tarpeessa. Lapsia kolme, enkelityttö -01 ja tytöt -03 ja -05. Emmaliinan tarina kuulosti niin tutulta, että meillä taitaa olla yhteisiä tuttuja. Ja suunnattomat surunvalittelut myös minulta teidän koko perheelle, olette olleet paljon mielessä... Nyt on niin kovasti puuhaa kun ollaan toisella paikkakunnalla sukuloimassa ja kaikki maailman vaarin kaimatkin pitäisi tavata ja taivastella lasten osaamista ja osaamattomuutta, mutta kiivaasti haluaisin tänne palata ja Turku-kerhoon myös liittyä. Perehdyn siis paremmin asiaan kotikoneelta. Oikein hyvät uuden vuoden toivotukset kaikille jos en ennen sitä ehdi asiaan palata!! ;)

Hei vaan Liinos ja Anna.K. =)
kyllä välillä ärsyttää toi kun nää sivut jumittaa tosi pahasti...eilen en päässy illal ollenkaan tänne :(
Mitenkäs vietätte uutta vuotta (siis jos vietätte)?
Me ei miehen kans ihmeellistä ku ilta kotosal vaan...olisin kyl halunnu paukut nähdä....ostetaa varmaa ite yks raketti ja ammutaa se illal...?

:wave: täällä yksi

Olen 27-vuotias yhden 1v4kk pojan äiti ja yhden 27-v. miehen avovaimoke. Toista lasta odotellaan syntyväksi ensi heinäkuussa.

Olen töissä mm. myyjänä Stockalla, mutta on mulla pari muutakin työtä - ettei tulis vapaa-ajasta pula. =)

Asutaan Portsassa mutta haeskellaan omakotitaloa jostakin Turusta tai ympäristökunnista. Tarkoitus olisi päästä muuttamaan ennenkuin uusin vauva syntyy, tämä asunto kun ei ole kovin lapsiystävällinen enkä edes uskalla ajatella arkea täällä vastasyntyneen ja tuon pienen riiviön kanssa...

Moikka!!
Hyppään tänne teidän pinoon,
vain kertoakseni, että mä olen perustanut kerhon
turun alueen plussalaisille,
joten jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan,
juttelemaan ja ehkä tapaamaankin toisia palstalaisia
joskus, niin laita mulle yv =)
muutenhan mä en ollenkaan kuulu tähän pinoon,
kun olen jo 31vee :D

Heipsan taas!

Vihdoinki tää vuosi alkaa loppumaan! Ei voi muuta sanoa, ko et ens vuodesta tulee väkisinki parempi. Loppu vuosi ollu niin synkää ja ankeeta et on jo aika tulla uusien tuulien ja parempien aikojen. Menipäs runolliseks..

Me juhlitaan uutta vuotta kotona. Sisko tulee perheineen meille ja syödään ja pelaillaan kaikenlaista illan mittaan. Perussettiä eli nakkeja ja perunasalaattia,yöllä samppakaljat ja heti ko lapset nukkumassa lauletaan karaokee niin et alakerran akan sitruunamehut happanee entisestään..

Ai niin! Mun veli vaimoineen vihdoinki ilmotti et heille tulee pikkunen heinäkuussa! Oon ihan onnessani niitten puolesta. =) Musta tulee tupla täti!!

Nyt meen koittaa nukkumista rauhallisesti kuorsaavan mieheni viereen. Miks muuten aina vaan miehet kuorsaa? Tai useemmin se on vaimot jotka valittaa kuorsauksesta..

Yhteistyössä