Unelmakroppa

Tällä palstalla kirjoitellaan hirveästi lihavuudesta ja laihuudesta. On kuvia liian laihoista ja lihavista naisista ja niitä sakilla ihmetellään. Mikä se loppujen lopuksi on teidän tavoitekroppa ja mitenkä lähellä olette sitä -tai kaukana?

Minä olen sitä mieltä, että minulla on ihan hyvä kroppa. Joku on sanonut sitä Aino -kropaksi, ei laiha, ei liian lihava-semmonen suomalaisen naisellinen. Joskus se on ollut hyvin hoikka, mutta minusta oli aina vähän outoa, kun lantio oli niin kapea. Nyt minulla on rintavarustusta tasapainottava lantio.

Olen lopettanut laihduttamisen. Aion nauttia kropastani nyt.

Sanokaapa rehellisesti millaiset kropat teillä on.

Mulla oli unelmavartalo muutama vuosi sitten. Olin hoikka kuin paju. Nyt olen tavallisen kokoinen, normaalipainoinen. Onneksi tiimalasivartalo on säilynyt, vaikka massaa on tullut lisää. Mitat nykyään 83-60-84. Parhaina aikoina vyötärö oli 54, muut mitat on pysyneet samana.

No mulla on pudotettavaa. Iso joka paikasta ja kovasti yritän olla dietillä, mutta kun olen lohtusyöjä ja elämä ei ole ollut tässä lähiaikoina kovin ruusuilla tanssimista niin mä sorrun. Nyt on taas jääkaappi siinä kunnossa että partasen hanna ei pyörtyisi. Ja yritän toki liikkua.
Ja muistutan valasta :ashamed:

Mä en halua koskaan olla mikään langanlaiha tikku vaan semmoinen normaalipainoinen tai hitusen pyöreä. Mutta koskaan en haluaisi olla semmoinen että luut törröttää.

Mun kroppa on vaihdellut hoikasta hieman pyöreään. Aina kyllä löytyy joku kohta mihin ei ole täysin tyytyväinen. Joko on liian hoikka niin että tissit häviää tai sitten ahteri ei meinaa farkkuihin mahtua. Olen yrittänyt nyt hyväksyä itseni sellaisena kuin olen, ei muuten mikään ihan helppo nakki :)

Fizzie harmaana
Olen hoikka ja tyytyväinen kroppaani.
Perusnegatiivista kropassani on vatsa, joka voisi olla kiinteämpikin sekä rinnat, jotka ovat mitättömät, mutta toisaalta saavat minut näyttämään laihalta ;)

Emppuliira harmaana
Noh mun unelmakroppa olis sellainen treenattu mut ei liian lihaksikas. Ei löysä eikä anorektinen.

Oma vaatekoko on tällä hetkellä 36-38. Kroppaan en ole lähimaillekaan tyytyväinen mutta mulla onkin jonkin tason syömishäiriötä. Jos saisin itselleni terveen suhteen ruokaan ja syömiseen niin vaihtaisin tämän kropan heti vaikka 20kg painavampaankin, kun vain saisi joskus vielä olla terve.

Ennen lapsia olin alipainoinen, eikä asiaan auttanu pitsat eikä pullat. Nyt oon normaalipainonen ja suht tyytyväinen. Kaikista mieluiten oisin vähän pyöreämpi, jos vaan kurvit olis kohillaan ;)
Mutta kun en painoa muuten saa, niin ainoa vaihtoehto on kasvattaa lihasmassaa. Haaveena siis laiha mutta timmi. :)

olen tyytyväinen kahden lapsen jälkeen: en laiha (kuten joskus) eli farkkuihin tulee sopivasti täyettä peffasta, silti hoikka ja lihaksia on (haba näkyy). painoa on mielestäni tavallaan liikaa, mutta rasvaprosentti alhainen, joten massa on enimmäkseen lihasta. Tosin pari-kolme kiloa silkkaa läskiä voisin yrittää saada pois, niin olis täydellinen! Mutta nyt jo olen tyytyväinen ja saan myös paljon kehuja B)

ikinä en haluais olla langanlaiha, jolla ei ole yhtään lihaksia, enkä toisaalta plösökään..

Yhteistyössä