Bikininainen rannalta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kesän kuumuudessa on paras paikka uimaranta. Naisten kauneus vain lisääntyy kesällä heidän vaatteidensa vähentyessä, kauneimmillaan he ovat bikineissä rannalla. Siksi minäkin sinne hakeuduin.

Olin hyvin varustautunut uimarantareissuuni. Siltä varalta, että kävisi flaksi, minulla oli uimahousujeni sisätaskussa viisi kappaletta kesäkumeja. Kokemukseni mukaan niitä aika usein myös tarvittiin. Oli kuitenkin jo kaksi viikkoa siitä, kun olin viimeksi saanut naista, olin siis melkoisessa puutteessa.

Zimmarini olivat niukat ja niin kireät, että sisätaskussa olevat kumit erottuivat hyvin kohoutumina ulospäin, niitä ei ollut helppo olla huomaamatta. Se oli osittain tarkoituksellista, mielestäni ne antoivat ulospäin vaikutelman vastuuntuntoisesta miehestä. Eräs nainen olikin sanonut minulle, että kun nainen huomaa, että miehellä on varmuusgummeja, niin se voi vaikuttaa siihen, että kumeille löytyy käyttöä.

Menin rannan Bikinibaariin kahville. Etsin vapaata pöytää, sellaista ei ollut. Eräässä pöydässä istui nainen yksin. Menin sinne ja kysyin:
  • Saisinko istua tähän?
Nainen vastasi hymyillen:
  • Ole hyvä vain.
Istuimme hetken puhumatta muuta. Nainen oli syventynyt kännykkäänsä. Tarkastelin häntä vaivihkaa. Hyvää, kunnollista elämää viettäneen ihmisen kauniit kasvot. Ikää arviolta noin 45 vuotta. Ruskeat hiukset poninhännällä. Silmälasit, jotka antoivat asiallisen vaikutelman. Vaatetuksena bikinit, kuten kaikilla muillakin naisilla tuolla Bikinibaarissa.

Kun nainen kävi hakemassa tiskiltä lisää kahvia, sain hänestä selvemmän kokonaisvaikutelman. Pitkä nainen, noin 175 … 180 senttiä. Ei yhtään ylipainoa, hoikka mutta ei liian laiha. Upeat, isot tissit. Muutenkin naiselliset muodot, kapea vyötärö, pyöreä lantio. Ja mitkä reidet! Ja mikä pylly! Reisissä oli hiukan selluliittia, mutta se ei merkinnyt mitään kokonaisvaikutelmassa. Nainen oli todellakin pitänyt huolta vartalostaan.

Tajusin yhtäkkiä, että halusin valtavasti tuota naista. Kukaan muu ei nyt kelpaisi, halusin nimenomaan häntä! Minun oli nyt toimittava todella taitavasti, etten pilaisi mahdollisuuksiani.

Aloitimme juttelun. Tuntui, että ymmärsimme toisiamme valtavan hyvin, kuin vanhat tutut. Kaksi tuntia kului rattoisasti keskustellessa. Kerroin itsestäni, ja hän kertoi vastaavasti itsestään: Nimi: Merja. Ammatti: Kirjastonhoitaja (jotain sellaista olin aavistellutkin). Ikä: 56 vuotta (näytti nuoremmalta). Eronnut. Kotoa jo pois muuttaneen aikuisen tyttären äiti. Harrastukset: Voimistelu (upean vartalon salaisuus) ja lukeminen (sopii hyvin kirjastonhoitajalle). Hän sanoi:
  • Minusta on ihanaa olla bikineissä. Tahtoisin olla niin aina, jos se olisi mahdollista.
Sitten Merja ehdotti että menisimme uimaan, kun kerran rannalla olimme. Juoksimme yhdessä lämpimään veteen. Uimme ja pulikoimme leikkisästi, ajauduimme lähemmäs toisiamme, olimme kokonaan märkiä. Sitten, yhtäkkiä, suutelin häntä. Mietin, tuleeko siitä rangaistus. Merja vaikutti yllättyneeltä, iloisesti yllättyneeltä. Suutelin uudestaan. Merja ei todellakaan pahastunut. Hän puolestaan suuteli minua pitkään ja painautui kiinni minuun, kun seisoimme kainaloihin asti ulottuvassa vedessä. Lähes alastomat vartalomme koskettivat toisiaan koko pituudeltamme. Se tuntui uskomattoman eroottiselta. Hyväilimme toistemme selkiä, vyötäröitä, lantioita, koko ajan suudellen. Sitä jatkui ja jatkui. Sitten Merja kuiskasi:
  • Mennään jo tuonne rannalle. Minä haluan rakastella.
Menimme Merjan kanssa pensaston suojaan, jonne tuo bikininainen oli rannalle tullessaan levittänyt viltin ja sen päälle uimapatjan. Hänellä oli myös päivänvarjo ja eväslaukku, kaikki mitä tarvittiin rannalla oleskeluun.

Olin halunnut Merjaa ensinäkemästä asti. Sitten tuo upea nainen heti riisui niukat narubikininsä sanoen:
  • Tässä iässä ei enää tarvitse ujostella omaa seksuaalisuuttaan tai alastomuuttaan. Elämä on liian lyhyt käytettäväksi häpeilemiseen.
Merjalla oli todella upeat ja isot alastomat tissit. Ja reisien välissä tuuhea musta karvakolmio. Reisissä oli hiukan selluliittia, mutta se ei totisesti tässä tilanteessa haitannut, koska mieletön halu ajoi minua. Se näkyi ulospäinkin jo selvästi, jonka vuoksi Merja sanoi:
  • Riisu jo ihmeessä nuo kiristävät uimahousut. Niiden etuosassa pullistelee jo niin, että ne repeävät kohta. Harva mies muuten nykyään käyttää noin niukkoja sex-uimahousuja, vain harvalle ne sopivatkin. Mutta sinulle ne todellakin sopivat, kunnon munauikkarit. Saavat kaikki naiset hulluiksi.
Riisuin seksisimmarit. Mahtavaksi paisunut muna ponnahti esille. Hamuilin uimahousujen sisätaskusta siellä säilyttämiäni kesäkumeja, mutta Merja keskeytti minut sanoen:
  • Anna jo olla nuo varmuusgummit, en minä enää voi tulla raskaaksi. Eikä sinulla varmaan ole mitään tautejakaan. Paljaaltaan tuntuu paremmalta.
Ajattelin antaa Merjalle esileikkeinä erotiikkahierontaa, mutta hän sanoi:
  • Ei nyt käytetä aikaa tuohon. Sinä voit muutenkin kohta työntää munan sinne, minne se kuuluukin. Mutta yksi juttu vain ensin.
Hän otti käsilaukustaan jonkin putkilon.
  • Tämä on liukuvoidetta. Ei sitä välttämättä edes tarvita, minä olen liukas muutenkin. Mutta kun ensin voitelen sillä seisovan munasi, niin luulen että pidät siitä.
Merja oli oikeassa, pönköttävän munani voitelu tuntui suunnattoman hyvältä ja kiihottavalta. Sitten hän levitti haaransa, karvakolmio hohti kutsuvana. Annoin voidellun munani liukua hänen kuumien reisiensä välissä olevaan loveen. Se tuntui väljältä ja todella liukkaalta, Merjahan ilmoitti olevansa jo täysin valmis yhdyntään. Tein muutamia varovaisia työntöjä antaakseni jo voidellun munani kostua kunnolla kiihotuslimasta. Sitten aloitin tasaisen poljennon. Merja kuiskasi käheällä äänellä:
  • Ai että tekee hyvää … sinulla on todella hyvä kalusto, on mahtava muna!
Huomasin, että uimapatja oli myös erittäin hyvä naimapatja, se jousti sopivasti joka työnnöllä. Sitten keskustelimme yhtyessämme:
  • On se ihanaa, että minunlaiseni vanhakin nainen vielä saa … ja vielä tuollaista miestä …
  • Et sinä mikään vanha ole, vaan nainen parhaassa isässä! Tuossa iässä on jo ansainnut luvan nauttia! Minäkin olen halunnut sinua valtavasti siitä hetkestä lähtien, kun näin sinut ensi kertaa siellä kahvilassa. Varmaan muutkin miehet ajattelevat samaa. Ja nyt … tekee niin gutaa, niin gutaa! Sinulla on ihana pillu …
Tuo saava nainen voihki äänekkäästi nautinnosta polkiessani häntä. Jos joku kulki pensaikon ohi ja kuuli sen, niin hänelle ei voinut jäädä epäselväksi, että tuolla pusikossa nussitaan.

Naiminen teki todella hyvää. Pillu oli valtavan liukas ja limainen, se tuntui myös todella syvältä, imien munaani syövereihinsä, kun lykkelin sisään-ulos, sisään-ulos. Tuuhean karvakolmion karvat kutittivat makeasti munani vartta ja kiveksiäni yhdynnässä. Myös Merjan kuumat reidet painuivat minua vasten joka työnnöllä alastomien, hiestä märkien vartaloidemme koskettaessa toisiaan, se tuntui valtavan eroottiselta. Suoritin poljentoa rentona, jännittämättä, antaen lantioni pyöriä keskittyen vain nauttimaan ja antamaan Merjalle nautintoja. Minulla seisoi valtavasti. Mielettömän hyvä saama … tätä olin odottanut, vaikka olin saanut useaa muutakin naista kesän aikana.

Merjan saatua organismin hän makasi hetken selällään raukeana ja lauenneena. Sitten hän kääntyi mahalleen, nosti takapuolensa ylös ja pyllisti sanoen:
  • Nyt, työnnä se taas sisään ja nai niin kauan kuin haluat.
Liu’utin munan takaa päin Merjan pilluun ja jatkoin poljentoa tarttuen kiinni hänen lantiostaan. Hänen upea pyllynsä ja reitensä tuntuivat nussiessa uskomattoman lihallisilta. Yritin pitkittää yhdyntää ja sen nautintoja, mutta lopulta en enää pystynyt pidättäytymään, vaan purkauduin voihkien täyttäen Merjan pillun täpötäyteen spermalla.

Yhdyimme rannalla vielä kaksi kertaa. Sen jälkeen siirryimme Merjan asunnolle, jossa poljennot toistuivat koko illan ja seuraavan yön. Niiden väliajoilla makasimme sängyssä alastomat vartalomme toisiimme kietoutuneina, suudellen ja hyväillen … ja keskustellen.
 
vierailija
Uskomattomia nämä tarinat joissa ihmiset saavat "organismeja"
Kertoo jotain tasosta jos ei seksinovellissa osaa edes orgasmi sanaa kirjoittaa - ja näitä on paljon

Eliö eli organismi on erotettavissa oleva olio, jossa täyttyvät elämän tunnusmerkit: itsenäisyys, vastaaminen ärsykkeisiin, moduulirakenne, kasvu, mukautuvuus, aineenvaihdunta, ja kyky lisääntyä
 
vierailija
Uskomattomia nämä tarinat joissa ihmiset saavat "organismeja"
Kertoo jotain tasosta jos ei seksinovellissa osaa edes orgasmi sanaa kirjoittaa - ja näitä on paljon

Eliö eli organismi on erotettavissa oleva olio, jossa täyttyvät elämän tunnusmerkit: itsenäisyys, vastaaminen ärsykkeisiin, moduulirakenne, kasvu, mukautuvuus, aineenvaihdunta, ja kyky lisääntyä
Uskomattomia tollaiset pilkunnussijat kun eivät pysty kuin saivarteluun
 

Yhteistyössä