Miehen mielestä olen liian hoikka ja hän ei ymmärrä, että vartalot ovat eri mallisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Punainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";29003038]Munki mielestä alle 180 centtinen mies on lyhyt. Ja niin myös kaikkies ystävieni (niin lyhyiden kuin pitkienkin) mielestä, joskus olemme asiasta keskustelleet.

174cm mies on jo TODELLA lyhyt.[/QUOTE]

No mun mielestä 177-179 senttinen on enemmän keskimittainen, kuin lyhyt. Siis LYHYT on todella painava sana. Naisissa lyhyt on ehkä 160cm tai alle.

Hienoa naiset! Ketju alkoi sen kauhistelulla, että joku mies on kehdannut kritisoida jonkun naisen ulkonäköä ja jatkuu tietysti loogisesti sillä, että naiset porukalla arvostelevat miesten ulkonäköä. Näin se homma etenee!

Kerro miehelle että ihannemiehelläsi on sen ja sen mittainen se, ja halutessaan jokainen mies voi vaikuttaa tähän. Sitten näytät vaikka niitä penispumppujen kuvia vuodelta seitkytmitälie. Josko sitten ymmärtäisi miltä tuntuu.

Älä ainakaan anna tuon vaikuttaa itsetuntoosi, ja jos tuntuu että mies ei pääse vartalostasi "yli", eli jatkaa päivittäin huomauttelua niin jätä koko ukko. Ei se oman itsetunnon menetys vaan ole sen arvosta. Ja jos todella rakastaa, niin kyllä se mies tuollaisen arvostelun lopettaisi kun huomaa että se todella satuttaa.

[QUOTE="Vieras";29002996]Itse olen joskus kommentoinut mieheni persjalkaisuutta ja lyhyyttä (alle 180cm). Ulkonäölliset piirteet, jotka ei kuvitelmiin ihannemiehelle kuulu. Tuota miestä en kuitenkaan koskaan vaihtaisi näiden syiden vuoksi, kun on muuten täydellinen mulle. Siis muutaman kerran asia on jotenki tullu puheeksi viimeisen 10 vuoden aikana, ei mitään jatkuvaa paasaamista asiasta. Pitääpä varmistaa, ettei ole asiasta loukkaantunut.[/QUOTE]

Niin, muutama kerta 10 vuoden aikana onkin verrattavissa tilanteeseen jossa toinen huomauttelee toisen ulkonäöstä lähes päivittäin. Kyllä.

Mua häiritsis jos mies ois noin tyhmä, ettei tajua että on olemassa eri mallisia vartaloita.

Tiimalasit on sitä luonnostaan, päärynä on päärynä luonnostaan. Omena on omena. Jos omena haluaa pois ison keskivartalon, pitää vaan olla aika hoikka. Ei omena muutu päärynäksi, vaikka hoikkana olisikin pieni maha.

Yhteistyössä