teetkö laihdutukseen liittyvän uudenvuoden lupauksen?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 22:44 julle ankanpää kirjoitti:
minä aion tehdä-lupaan käydä kuntosalilla tästä lähtien vähintään 5krt viikossa=)hyvää uutta vuotta kaikille!!! :hug:
vähintään? :eek: miten ehtit? aloittaisitko maltillisemmin, niin puhtikin ehkä säilyis pidempään..

itse olen aina aloittanut kaikki liikunnat tosi rytinällä ja rankasti ja sit hetken päästä tulee tooooosi piiiiiitkä tauko :ashamed:

Viisi kertaa viikossa on fanaattisuutta, jos ei oikeasti treenaa johonkin fitness-kisoihin. Vaikka olisit (ja olen lukenut että olit) kuinka ylipainoinen tahansa, järjen käyttö on sallittu. Ei saa mennä överiksi! Se on ortoreksiaa (ks. google), se on kiduttavaa elämää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 03:37 vieras kirjoitti:
Viisi kertaa viikossa on fanaattisuutta, jos ei oikeasti treenaa johonkin fitness-kisoihin. Vaikka olisit (ja olen lukenut että olit) kuinka ylipainoinen tahansa, järjen käyttö on sallittu. Ei saa mennä överiksi! Se on ortoreksiaa (ks. google), se on kiduttavaa elämää.
just niin, liika on liikaa. elämästä pitää myös nauttia eikä olla koko ajan suorittamassa. vaikka ootkin Julle pudottanut painoa paljon, ei sun tarvi itteäs rääkätä tolla tavalla, paino ei nouse kun syöt terveellisesti ja liikut, mutt ei liikaa :heart: kuulostaa kamalalta toi 5 kertaa viikossa... aattele nyt itekkin.

Höpöhöpö. Ei 5 krt viikossa ole fanaattisuutta jos vain itse ehtii ja haluaa. Kävin minäkin jumpalla, salilla ja lenkillä 5-6 krt/vkossa, kunnes minusta tuli äiti ja en enää ehtinytkään ;) Eikä mulla ollut mitään fitness-tavoitteita tms. Sitä vain jäi koukkuun, hyvällä tavalla.

Julle on jo pitkän linjan laihduttaja ja kuntoilija.. Että siitä vaan jos ehdit! Minä olen suorastaan kade, kun mulla ei aika riitä ellen nipistä sitä yöunista. Mut ehkä taas sitten kun opiskelu loppuu. Poikanenkin on jo niin iso, ettei ole enää moksis jos äiti ei olekaan koko ajan paikalla.. :D

5 liikuntakertaa viikossa ei tarkoita, että aina vetää treenin verenmaku suussa.

murmeli81 harmaana
Jep tein.. Pudotettuja kiloja on takana 22,4 ja tarkoitus jatkaa samaan malliin vielä toinen satsi B) Joulu vähän lipsui mutta onneksi itsensä saa nykyään helpommin ruotuun.. Tsemppiä kaikille!

joulun ja uuden vuoden pidin sen verran taukoa että nyt alko taas se normaali elämä eli 6-7krt/vko liikuntaa :) ei kuitenkaan mitään rääkkiä joka päivä ;)
ja tämä tammikuu on karkiton kuukausi,myös sipsit ym lasken karkiksi tässätapauksessa :D

eli ei sen kummempia lupauksia kuin että normaali elämä alko taas pienen tauon jälkeen =)

Himoliikkuja
Kyllä mäkin liikun noin 6xviikossa ja sinä ainoana vapaapäivänäkin käyn koiran kanssa lenkillä.
Kotona ollessani liikuin vähintään 2½ h päivässä, nyt töihin palattua reilu tunnin treenin on valitettavasti riitettävä...Aika ei vaan riitä!
:headwall:
Sairaana oleminen on mulle yhtä tuskaa kun ei pääse liikkumaan..joillekkin kun tää liikunta on vain elämäntapa! ;)

Yhteistyössä