minä aion tehdä-lupaan käydä kuntosalilla tästä lähtien vähintään 5krt viikossa=)hyvää uutta vuotta kaikille!!! :hug:
vähintään? miten ehtit? aloittaisitko maltillisemmin, niin puhtikin ehkä säilyis pidempään..Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 22:44 julle ankanpää kirjoitti:minä aion tehdä-lupaan käydä kuntosalilla tästä lähtien vähintään 5krt viikossa=)hyvää uutta vuotta kaikille!!! :hug:
just niin, liika on liikaa. elämästä pitää myös nauttia eikä olla koko ajan suorittamassa. vaikka ootkin Julle pudottanut painoa paljon, ei sun tarvi itteäs rääkätä tolla tavalla, paino ei nouse kun syöt terveellisesti ja liikut, mutt ei liikaa :heart: kuulostaa kamalalta toi 5 kertaa viikossa... aattele nyt itekkin.Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 03:37 vieras kirjoitti:Viisi kertaa viikossa on fanaattisuutta, jos ei oikeasti treenaa johonkin fitness-kisoihin. Vaikka olisit (ja olen lukenut että olit) kuinka ylipainoinen tahansa, järjen käyttö on sallittu. Ei saa mennä överiksi! Se on ortoreksiaa (ks. google), se on kiduttavaa elämää.