Hakutulokset

1. Wicked Mary

Viikonlopun kuvaketju

mä laitan taas joidenkin harmaiden harmiksi kuvan omasta naamasta, itse otettuja, koetin tänään sitä ylhäältäpäin ottamista, tulos ei kyllä ole kummoinen...en kai sitten osannut tarpeeksi yläviistoon ottaa
  2. Wicked Mary

Saunoisitko isäsi kanssa tissit ja tussu paljaana?

Mun isäni on jo nukkunut pois, mutta meillä oli kyllä sellainen systeemi että 11-12 vuoden ikään asti me tytöt saunottiin paitsi äidin niin myös isän ja veljen kanssa, siitä eteenpäin sitten mentiin vuorotellen, ensin isä ja veli ja sitten me naisväki
  3. Wicked Mary

Mikä on paras suklaalevy?

Mulla ei ole paljon valinnanvaraa, joko Brunbergin vaalea tai tumma tai laktoositon, ja Dammenbergin suklaat...ainoat taatusti pähkinättömät suklaat
  4. Wicked Mary

Mitä mieltä , onko nämä hyvät lahjat 9v tytölle?

No meillä onkin superköyhä joulu, isompi tyttö, 13v, saa yöpaidan, tuoksupaketin, erivärisiä kynsilakkoja, velourhupparin ( oma toive), Sims- pelin ( vai mikä lie, sekin oma toive) karkkia, ja uuden digiboxin, ja ison pyöreän pehmoketun. Nuorempi, joka on 7 mutta kehitykseltään noin 3 vee, saa...
  5. Wicked Mary

testi, onnistuuko kuvan laitto tänne

Juu, erinäisten vaiheiden jälkeen pääsin jotenkin kärryille sen käyttämisestä...otti vaan vähän aikaa kun en ole tekniikan ihmelapsi :ashamed:
  6. Wicked Mary

Pitihän se nyt testata saako noita kuvia postattua mihinkään ja ainoa keino näyttäisi olevan Aijaan kautta esmes tänne, eli toi web-kamera on oikeastaan ihan turha ostos...no onneksi ei maksanut paljon
  7. Wicked Mary

ja toinen viel'
  8. Wicked Mary

tuli otettua kuvia web-kameralla, mutta ilmeisesti en osaa oikein tallentaa kun vaan tänne saan postitettua, siis aijaan kautta :/
  9. Wicked Mary

10. Wicked Mary

inhokkibändit/artistit?

Jari Sillanpää on ehdoton YÖKS
  11. Wicked Mary

Pistä kuva itsestäsi

olen aina ollut heikkona vaaleisiin miehiin joilla on siniset,harmaat tai vihreät silmät, mitähän mielikuvia ovat meikäläisessä herättäneet ;)
  12. Wicked Mary

Pistä kuva itsestäsi

naisellinen :D ei tästä kauan ole kun kuulin olevani ihan henkivartijan näköinen, yhtä harteikas ja julman ilmeinen :D
  13. Wicked Mary

Pistä kuva itsestäsi

juu olen sitä sopivasti lihavaa (Mitäs nyt-kielelle käännettynä= hillitön laardiperse -ryhävalas) tyyppiä...
  14. Wicked Mary

Pistä kuva itsestäsi

Katopa tuota jäljempänä tulevaa kroppakuvaa, kyllä siitä voi päätellä että on ainakin hehtaari p*rsettä :D
  15. Wicked Mary

Pistä kuva itsestäsi

mä välttelen kroppakuvia, hyvästä syystä, tämä on viimeisin otettu viime elokuussa, kuvasta rajattu toinen henkilö pois, siksi vähän oudon näköinen
  16. Wicked Mary

Pistä kuva itsestäsi

juu ei kiitos, ei sellaista palstaa olekaan minne mahtuisi kuva mun peräpeilistä..."suuri ja mahtava...jnpp"
  17. Wicked Mary

Pistä kuva itsestäsi

en ole, suvussa ei ole yhtäkään Heidiä :)
  18. Wicked Mary

Pistä kuva itsestäsi

ei kun yhtä tiettyä nikkiä tässä odottelin "antamaan rakentavaa kritiikkiä"...
  19. Wicked Mary

Pistä kuva itsestäsi

Waka Wanha Wäinämöinen tarwitsisi kakkulat :D

Yhteistyössä