Pistä kuva itsestäsi

Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja kysymäjäinen;25064295:
Mikä noissa punapäissä sitten viehättää?kertokaa miehet omin sanoin koska mä en näe mitään kiehtovaa siinä värissä :/
En tiedä mikä niissä kiehtoo, mutta aina kun näkee pitkät ja paksut punaiset hiukset naisella niin melkein :p :p
Poikasena kun kuuli sen että punapäät ei pääse taivaaseen, niin tuli ajatus että he vois tulla sitten minun luokse :) :)

• Tykkää
Reactions: Piparnakkeli
kysymäjäinen
mä pidän miehistä kellä on mustat hiukset ja siihen ihan siniset silmät.Ruskeista silmistä mustalla tukalla en voi sietää.eli toi punatukkaisuus on vain sitä että väri jonku päässä saa vaan heti :p jokin mielikuva että kaikki punatukkaiset on kovia piippiippiip

Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja kysymäjäinen;25064336:
mä pidän miehistä kellä on mustat hiukset ja siihen ihan siniset silmät.Ruskeista silmistä mustalla tukalla en voi sietää.eli toi punatukkaisuus on vain sitä että väri jonku päässä saa vaan heti :p jokin mielikuva että kaikki punatukkaiset on kovia piippiippiip
Ei minulle kaikki punatukkaiset iske silmään, pitää olla kasvojakin niiden hiuksien lisäksi. Ja jos on lyhyet punaiset hiukset niin ei iske yhtään. Joillekkin hiehille riittää se että naisella on pitkät todella vaaleat hiukset, sillä ei ole väliä minkälaisessa ihmisessä ne hiukset kasvaa.. Mutta varmasti tuohon minun ajatuksiin punahiuksisista naisista liittyy siihen että olen nuorena viettänyt elämäni parhaimmat 4-kuukautta naisen kanssa jolla oli pitkät ja paksut tummanpunaiset hiukset jotka aaltoili mahtavasti :D

Alkuperäinen kirjoittaja kysymäjäinen;25064336:
olen aina ollut heikkona vaaleisiin miehiin joilla on siniset,harmaat tai vihreät silmät, mitähän mielikuvia ovat meikäläisessä herättäneet ;)

Keijupölly
Keijupölyn alias Rukoilijasirkan kuvat ovat aina muuten todella kauniita, mutta miksi ihmeessä muokkaat kuvistasi tuolla tapaa ns. ylivalottuneita, että iho on kauttaaltaan epäluonnollisen näköinen? Olisi mukavaa nähdä joskus jokin ihan muokkaamaton kuva =)
Ei sitä ole muokattu, mulla on kasvinaamio! En voi uskoa että joku ei tajua sitä vaikka siinä lukeekin niin.

• Tykkää
Reactions: idunnor

Yhteistyössä