Aries 78
Kyllä se nyt masensi minut syvästi Taidan hylätä teidät taas pariksi viikkoa, josko sillävälin olisitte oppinu tavoilleei ny pilata toisen hehkutuksia
Kyllä se nyt masensi minut syvästi Taidan hylätä teidät taas pariksi viikkoa, josko sillävälin olisitte oppinu tavoilleei ny pilata toisen hehkutuksia
pöh, ottaa sen kuin mies ja vikisee kuin ämmä, kyllä se siitäKyllä se nyt masensi minut syvästi Taidan hylätä teidät taas pariksi viikkoa, josko sillävälin olisitte oppinu tavoille
Muutenkin tulee taasen taukoa palstailussa kun kouluhommiin pitäis paneutua kaikella innostuksella ja energiavaroilla mitä sattuu tällähetkellä olemaanpöh, ottaa sen kuin mies ja vikisee kuin ämmä, kyllä se siitä
koulu, äääkhssnakfet, tulee jo väristyksiä koko ajatuksesta.Muutenkin tulee taasen taukoa palstailussa kun kouluhommiin pitäis paneutua kaikella innostuksella ja energiavaroilla mitä sattuu tällähetkellä olemaan
makuasia siinä missä mikä tahansa muukin ulkonäköseikkaAlkuperäinen kirjoittaja kysymäjäinen;25064295:Mikä noissa punapäissä sitten viehättää?kertokaa miehet omin sanoin koska mä en näe mitään kiehtovaa siinä värissä :/
naisellinen ei tästä kauan ole kun kuulin olevani ihan henkivartijan näköinen, yhtä harteikas ja julman ilmeinenMary on aina yhtä naisellinen!! ja huimasti kauniita naisia..Turkilmas jne jne..
En tiedä mikä niissä kiehtoo, mutta aina kun näkee pitkät ja paksut punaiset hiukset naisella niin melkeinAlkuperäinen kirjoittaja kysymäjäinen;25064295:Mikä noissa punapäissä sitten viehättää?kertokaa miehet omin sanoin koska mä en näe mitään kiehtovaa siinä värissä :/
Ei minulle kaikki punatukkaiset iske silmään, pitää olla kasvojakin niiden hiuksien lisäksi. Ja jos on lyhyet punaiset hiukset niin ei iske yhtään. Joillekkin hiehille riittää se että naisella on pitkät todella vaaleat hiukset, sillä ei ole väliä minkälaisessa ihmisessä ne hiukset kasvaa.. Mutta varmasti tuohon minun ajatuksiin punahiuksisista naisista liittyy siihen että olen nuorena viettänyt elämäni parhaimmat 4-kuukautta naisen kanssa jolla oli pitkät ja paksut tummanpunaiset hiukset jotka aaltoili mahtavastiAlkuperäinen kirjoittaja kysymäjäinen;25064336:mä pidän miehistä kellä on mustat hiukset ja siihen ihan siniset silmät.Ruskeista silmistä mustalla tukalla en voi sietää.eli toi punatukkaisuus on vain sitä että väri jonku päässä saa vaan heti jokin mielikuva että kaikki punatukkaiset on kovia piippiippiip
olen aina ollut heikkona vaaleisiin miehiin joilla on siniset,harmaat tai vihreät silmät, mitähän mielikuvia ovat meikäläisessä herättäneetAlkuperäinen kirjoittaja kysymäjäinen;25064336:mä pidän miehistä kellä on mustat hiukset ja siihen ihan siniset silmät.Ruskeista silmistä mustalla tukalla en voi sietää.eli toi punatukkaisuus on vain sitä että väri jonku päässä saa vaan heti jokin mielikuva että kaikki punatukkaiset on kovia piippiippiip
Ei sitä ole muokattu, mulla on kasvinaamio! En voi uskoa että joku ei tajua sitä vaikka siinä lukeekin niin.Keijupölyn alias Rukoilijasirkan kuvat ovat aina muuten todella kauniita, mutta miksi ihmeessä muokkaat kuvistasi tuolla tapaa ns. ylivalottuneita, että iho on kauttaaltaan epäluonnollisen näköinen? Olisi mukavaa nähdä joskus jokin ihan muokkaamaton kuva =)
Voi haloo! Kukaan tässä ketjussa ei ensinnäkään ole ruma ja jokaisella on oikeus laittaa kuvansa tänne, oli sitten kaunis tai vähemmän kaunis! Vanha fraasi mutta laitappa oma kuvasi tänne niin voidaan katsoa mille sijalle sinä pääsisit jos tämä on mielestäsi "kauneuskilpailu"!
Alkuperäinen kirjoittaja Waka Wanha Wäinämöinen;25063596:Mikäs kaunokainen se siinä? :heart:
Mulla on Keke Rosbergin näköinen vihreäsilmäinen mies, jolla on vielä kalapuikkoviiksetkinolen aina ollut heikkona vaaleisiin miehiin joilla on siniset,harmaat tai vihreät silmät, mitähän mielikuvia ovat meikäläisessä herättäneet
Minä taas tummiin koukkunenäisiin....hih, onneksi jokaisella on ottajansaolen aina ollut heikkona vaaleisiin miehiin joilla on siniset,harmaat tai vihreät silmät, mitähän mielikuvia ovat meikäläisessä herättäneet
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25063298:
kannattaa silloin sanoa siitä ja laittaa linkki kuviin.Alkuperäinen kirjoittaja nevö;25065012:Ihan vinkiks et näitä kuvia on löytynyt noilta seuranhakupalstoilta ja seksisivuilta... Kannattaako joka paikkaan kuviaan laittaa??
Sähän se asiantuntija olet. Mahdatko olla mies vai ämmä, kun haukut täällä erästä nimimerkkiä (naista)?pöh, ottaa sen kuin mies ja vikisee kuin ämmä, kyllä se siitä