Se on vähä sellast päätönt touhuu kyll.. :stick:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25076855:kauheen veristä hommaa tuo pingviinien mätkiminenkin, ei mitään muuta hauskaa olis ?
Eipä kyllä nyt tule mieleen mitää sen kummempaa.. :headwall:
Se on vähä sellast päätönt touhuu kyll.. :stick:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25076855:kauheen veristä hommaa tuo pingviinien mätkiminenkin, ei mitään muuta hauskaa olis ?
laita vaan. mä en viitti julkisesti kuvaani laittaa.Pitäiskö taas vaihteeks laittaa omaki kuva tänne...
Olis vaa sinine ja synkkä kuva..
Nooh itseppä pyysit...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25076869:laita vaan. mä en viitti julkisesti kuvaani laittaa.
Laita kuva uusista hiuksista sitAlkuperäinen kirjoittaja röppö;25077793:[/URL][/IMG]
Se olis tänään taas heippa vaaleille hiuksille..kohta värin ostoon..
Saa nähdä mikä kakadu peilistä sit muutaman tunnin päästä kattelee takasin.
Joo jos kehtaan.Laita kuva uusista hiuksista sit
Ei se nyt possunpunaiseksi tule, tosi punaiseksi kylläAlkuperäinen kirjoittaja röppö;25077842:Joo jos kehtaan.
Olis koa himo laittaa punainen väri,mut pelkään et lopputulos ei miellytä ja muistutan vain porsasta...
Mä kans innostuin, tekniikka ei kuitenkaan oo viel ihan auennu... 200m ennätys muutaman minuutin kokeiluloli pakko kans koklaa tota pelii hähääh!
Eipä noi mitkään järjettömän ohuet ole..mutta saisivat paksummatkin olla...Onpa Röpöllä ohkaiset hiukset.
Mä olen luonnostani punapää ja iho on kalman kalpea Ja myös vähän couperosa joten mulle ainakin sopii...mutta kesällä mun kesakot kun ilmestyy niin näytän hassulle kun olen läikikäs...ei siis sellaista nättiä kesimistä vaan sellaisia laattoja kasvoissa, olkapäillä, rinnuksissa ja selässä....Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25077963:Nii mut pelkään ettei se punainen väri sovi mun ihoon..
Ku välillä oma iho punottaa ni sit mä muistutan porsasta
Hah.. pitkäjänteisyys taitaa olla jollain hukassa ?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25078466:ton pelin kanssa ei mene kun hermot.
yleensä ei ole :OHah.. pitkäjänteisyys taitaa olla jollain hukassa ?
Tietenkin opcorn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25078512:yleensä ei ole :O
onko pakko aina ajatella pahinta