"vieras"
Miks laitat aina nuo kaksi kuvaa itsestäsi?
Nää pyörii jo oppilaiden vitsinäkin. Olet menettänyt heidän silmissään auktoriteettisi, jos sitä ikinä olikaan.
Miks laitat aina nuo kaksi kuvaa itsestäsi?
No en ole sama tyyppi, mutta en ihmettele, jos tuommostakin on ollut.Oletko sä kenties se sama tyyppi, joka täällä joskus levitti sanomaa miten mustasukkainen mä olen miehestäni ja miten mun mies oli koittanut vikitellä toista naista laivalla? Lopulta sitten jäit kiinni kun stoorissasi oli järkyttävän kokoinen aukko.
No, olit tai et, niin joka tapauksessa tämä stoorisi on ihan yhtä typerä ja kaukaa haettu. Mutta jatka ihmeessä, itsesi sä vaan nolaat (ja se ei ole paljon se) .
P.S. naapurini muuten satavarmasti sanoisivat jos lapseni käyttäytyisi huonosti.
kaunis vittumainen nainenAlkuperäinen kirjoittaja Björn;25063298:
Lisää transuja fortunaten lisäksi! The More the Merrier!Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25063298:
Jollain tavalla ymmärrän.Sun jutussa on pikkuisen ristiriitaa: joka toinen kerta oppilaat nauraa mulle ja joka toinen kerta mä olen työtön luuseri, jolla tuskin on koskaan oppilaita ollutkaan. Koita nyt päättää.
Ja vastaukseksi siihen, miksi aina samat kuvat: kun on näin jumalattoman ällöttävän ruma kuin minä, niin suhteellisen harvoin tulee sellaisia kuvia, joita kehtaa muillekin näyttää. Kamerakin siinä aina rikkoontuu, niin että kalliiksikin se tulee, meikäläisen kuvattavanaolo. Siksi.
Ei tuo ohjelma oikein tajua lävistyksiä ja vahvoja meikkejä
Ei muuten aurinkolasejakaan, kun kokeilin.Ei tuo ohjelma oikein tajua lävistyksiä ja vahvoja meikkejä
Joo eiEi tuo ohjelma oikein tajua lävistyksiä ja vahvoja meikkejä
yhdyn edelliseen puhujaan, mukavat lävistyksetsöpöläinen
Mikäs kaunokainen se siinä? :heart: