Hei, mulla on samanlainen pipo kuin sulla, harmaana vain!No niin, täällä mennyt meno taas niin ilkeäksi, että tää täti tulee nyt teidän päiväänne sulostuttamaan. :xmas:
(Toi oli sit sarkasmia, jos joku ei ymmärtänyt )
joo, mun isompien ipanoitten nimet vaan, tylsää ja mieliuvituksetonta joo )Kikatus, mitä sulla lukee käsivarressa?
Muoks Siihen löytyikin vastaus tuolta ketjun uumenista.
Kiitos Mun yks lemppari mekko nyt talvella ehdottomasti....ja itse olen tikuttanutihana neule BP:lla!
No, ei se ole kovin surullinen asia... Ehkä se puna siitä hälvenee, tai sitten onneksi voi laittaa meikkivoidetta + on pimeää.
Ei se silti kivaa ole : /Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25061404:No, ei se ole kovin surullinen asia... Ehkä se puna siitä hälvenee, tai sitten onneksi voi laittaa meikkivoidetta + on pimeää.
Ei niin, mutta naurattaa!Ei se silti kivaa ole : /
tulee mieleen se kun onnistuin kerran hiuksia värjätessä sotkemaan naamanikin siniseksi ja tulin kiljumaan palstalle apujaAlkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25061404:No, ei se ole kovin surullinen asia... Ehkä se puna siitä hälvenee, tai sitten onneksi voi laittaa meikkivoidetta + on pimeää.
hassu.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25061410:Ei niin, mutta naurattaa!
Tosi kiva tukka. Tekee monesti mieli leikata tuohon pituuteen nää alaselkään ulottuvat (ja aina takussa olevat) hiukseni. Korostaa kasvoja kivasti! En vaan osaa luopua omistani..
Mä kovasti kasvatan omiani. Nyt lähti pituudesta jonkin verran kun kampaaja vähensi kerrostusta. Älä leikkaa, pitkät hiukset on ihanat.Tosi kiva tukka. Tekee monesti mieli leikata tuohon pituuteen nää alaselkään ulottuvat (ja aina takussa olevat) hiukseni. Korostaa kasvoja kivasti! En vaan osaa luopua omistani..
Ei hyvänen aika!
nii on..Mä kovasti kasvatan omiani. Nyt lähti pituudesta jonkin verran kun kampaaja vähensi kerrostusta. Älä leikkaa, pitkät hiukset on ihanat.
Oho! Ihan itsekö oivalsit?Ei sitä ittestään koko aikaa jaksa laittaa...