Pistä kuva itsestäsi

Turkilmas
[QUOTE="vieras";25063135]Hyvin oivallettu!
Jos minä täällä sulle sanon, että sinulla on lapsi, joka ei osaa käyttäytyä nätisti niin hyvä, että luet sen edes täältä.
Naapurisi sitä naamatusten tuskin kertoo.[/QUOTE]

Oletko sä kenties se sama tyyppi, joka täällä joskus levitti sanomaa miten mustasukkainen mä olen miehestäni ja miten mun mies oli koittanut vikitellä toista naista laivalla? Lopulta sitten jäit kiinni kun stoorissasi oli järkyttävän kokoinen aukko.

No, olit tai et, niin joka tapauksessa tämä stoorisi on ihan yhtä typerä ja kaukaa haettu. Mutta jatka ihmeessä, itsesi sä vaan nolaat (ja se ei ole paljon se) :).

P.S. naapurini muuten satavarmasti sanoisivat jos lapseni käyttäytyisi huonosti.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";25063135]Hyvin oivallettu!
Jos minä täällä sulle sanon, että sinulla on lapsi, joka ei osaa käyttäytyä nätisti niin hyvä, että luet sen edes täältä.
Naapurisi sitä naamatusten tuskin kertoo.[/QUOTE]

kannattaisi vissiin lopettaa jo tuo nolo provottaminen, et sinä sillä itsestäsi tee kenenkään silmissä fiksua.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"
Oletko sä kenties se sama tyyppi, joka täällä joskus levitti sanomaa miten mustasukkainen mä olen miehestäni ja miten mun mies oli koittanut vikitellä toista naista laivalla? Lopulta sitten jäit kiinni kun stoorissasi oli järkyttävän kokoinen aukko.

No, olit tai et, niin joka tapauksessa tämä stoorisi on ihan yhtä typerä ja kaukaa haettu. Mutta jatka ihmeessä, itsesi sä vaan nolaat (ja se ei ole paljon se) :).

P.S. naapurini muuten satavarmasti sanoisivat jos lapseni käyttäytyisi huonosti.
No en ole sama tyyppi, mutta en ihmettele, jos tuommostakin on ollut.
Mistä oikeasti tiedät, vaikka olisin sinuun vittuuntunut naapuri, joka vaan yrittää hymyillä?
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";25063305]No en ole sama tyyppi, mutta en ihmettele, jos tuommostakin on ollut.
Mistä oikeasti tiedät, vaikka olisin sinuun vittuuntunut naapuri, joka vaan yrittää hymyillä?[/QUOTE]

Mä tiedän pomminvarmasti ettet ole naapurini :D. Sepä se, viimeistään tuossa vaiheessa tiesin sun olevan taas joku hölmö provo joka koittaa saada mua hermostumaan.

Mutta nyt kun siinä (vieläkin) olet, niin kerrotko vielä että mistä keksit sen että poikani olisi kiusaaja? Mistä tuli edes mieleen väittää moista? Ihan hatusta tietysti vedit, mutta miksi?

Ja vielä vinkki seuraaviin vittuiluyrityksiisi: vähemmän yksityiskohtia niin ei jää heti kiinni :)
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="vieras";25063203]Miks laitat aina nuo kaksi kuvaa itsestäsi?
Nää pyörii jo oppilaiden vitsinäkin. Olet menettänyt heidän silmissään auktoriteettisi, jos sitä ikinä olikaan.[/QUOTE]

Sun jutussa on pikkuisen ristiriitaa: joka toinen kerta oppilaat nauraa mulle ja joka toinen kerta mä olen työtön luuseri, jolla tuskin on koskaan oppilaita ollutkaan. Koita nyt päättää.

Ja vastaukseksi siihen, miksi aina samat kuvat: kun on näin jumalattoman ällöttävän ruma kuin minä, niin suhteellisen harvoin tulee sellaisia kuvia, joita kehtaa muillekin näyttää. Kamerakin siinä aina rikkoontuu, niin että kalliiksikin se tulee, meikäläisen kuvattavanaolo. Siksi.
 
"vieras"
Sun jutussa on pikkuisen ristiriitaa: joka toinen kerta oppilaat nauraa mulle ja joka toinen kerta mä olen työtön luuseri, jolla tuskin on koskaan oppilaita ollutkaan. Koita nyt päättää.

Ja vastaukseksi siihen, miksi aina samat kuvat: kun on näin jumalattoman ällöttävän ruma kuin minä, niin suhteellisen harvoin tulee sellaisia kuvia, joita kehtaa muillekin näyttää. Kamerakin siinä aina rikkoontuu, niin että kalliiksikin se tulee, meikäläisen kuvattavanaolo. Siksi.
Jollain tavalla ymmärrän.
Itsekin tajuat, että olet ruma. Miksi siis jatkuvasti lähetät kumminkin kuviasi tänne?
 
[QUOTE="vieras";25063407]Jollain tavalla ymmärrän.
Itsekin tajuat, että olet ruma. Miksi siis jatkuvasti lähetät kumminkin kuviasi tänne?[/QUOTE]

Voi kuule, ihan sunkaltaisesi ääliöiden kiusaksi.

P.S. Tämä ei ole mikään kauneuskilpailu.
 
[QUOTE="vieras";25063407]Jollain tavalla ymmärrän.
Itsekin tajuat, että olet ruma. Miksi siis jatkuvasti lähetät kumminkin kuviasi tänne?[/QUOTE]

Voi haloo! Kukaan tässä ketjussa ei ensinnäkään ole ruma ja jokaisella on oikeus laittaa kuvansa tänne, oli sitten kaunis tai vähemmän kaunis! Vanha fraasi mutta laitappa oma kuvasi tänne niin voidaan katsoa mille sijalle sinä pääsisit jos tämä on mielestäsi "kauneuskilpailu"!
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80 ja idunnor

Yhteistyössä