Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24962048:laitas yks kuva mitä ei ole muokattu.
ei sun naama oikeesti ole kun haamulla, tarkotan väriä.
:heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24961765:Minä ja mun miukulaiset:
Olkani takaa kuvasin, hyvä ettei mennyt olkanivel sijoiltaan Mutta toinen katti siis rintani päällä ja toinen jaloissani.
Sä oot jostain syystä niin tutun näköinen:/
Susyanne on oikeesti semmonen tähti, ihan oikee laulaja.Onko se ihan karaoke vai oot esiintymässä jotain?
Oooi, miten kaunis.
ok, wauAlkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24968162:Susyanne on oikeesti semmonen tähti, ihan oikee laulaja.
Olen kans aika yllättynyt tästä. Kiva saada olla rauhassa moiseltayllättävän vähän "haukkumisia" ollu, muutamia kyllä mutta ylheensä on haukuttu ja mollattu näissä kuvaketjuissa. ja tämä iha nylheisesti koko kuvaketjusta
Oot nätti likka, lisää kuviaJee!!! Onnistuin! Nyt voin alkaa osallistua näihin kuvaketjuihin
Niin. No olihan tossa aiemmin pientä yritystä siihen suuntaan, mutta ilmeisen väsähtäneitä nyt ne kärpäset... Eivät oikein keksi mitään uutta juttua enää.Olen kans aika yllättynyt tästä. Kiva saada olla rauhassa moiselta
Luulen kans. On paljon mukavampi katsella kauniita kuvia kun ei ole monta sivua pelkkää rutinaa kuvista.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24968216:Niin. No olihan tossa aiemmin pientä yritystä siihen suuntaan, mutta ilmeisen väsähtäneitä nyt ne kärpäset... Eivät oikein keksi mitään uutta juttua enää.
Lunatic on päättömän palstapano...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24962338:etköhän sä ole mun kuvan jo nähny ..