Pistä kuva itsestäsi

Nuksupuksun kanssa
Ja koirakuume senkun kasvaa....
Ihailen muuten sun rohkeutta noiden tatskojen suhteen. Mulla on ollu 13-vuotiaasta saakka pari unelmaa mitkä haluaisin toteuttaa (siis tatuointien suhteen), mutta en vaan uskalla. Ja se syy uskaltamattomuuteen kaikenlisäksi on se, että mitä muut ajattelee. :ashamed:

Ehkä mä sit vanhuksena uskallan. :D
 
Ja koirakuume senkun kasvaa....
Ihailen muuten sun rohkeutta noiden tatskojen suhteen. Mulla on ollu 13-vuotiaasta saakka pari unelmaa mitkä haluaisin toteuttaa (siis tatuointien suhteen), mutta en vaan uskalla. Ja se syy uskaltamattomuuteen kaikenlisäksi on se, että mitä muut ajattelee. :ashamed:

Ehkä mä sit vanhuksena uskallan. :D
Mie en jaksa vaivautua ajattelemaan, et mitä muut kuvistani sanoo. Oma äitikin haukkui maan rakoon, et kuin voin olla näin idiootti ja tyhmä ym. kun näki ensimmäiset kuvani. Meni kaks viikkoa ja soitteli kyselläkseen, et tiiänkö ketään hyvää ja edullista tatuoijaa :D otti sit itsekin kuvan. Onhan noita kuvia jo kolmatta kymmenettä ja lisää pitäis vaan saaha. Ehkä sit lopetan ku mihinkään ei enää mahdu tai en keksi hyviä ideoita :D
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
"vieras"
Nämä ilkeilijät jostain syystä herättävät halun etsiä omia naamakuvia ilkeiltäväksi.
Ehkä se on jonkinlaista sääliä?
Haluaa antaa jotain räävittävää ihmisparalle, jolla selvästikin kovin paha olle omissa nahoissaan ja joka saa jotain tyydytyksen tapaista (itselleen lie kovinkin tärkeää omassa kestämättömässä elämäntilanteessaan?) siitä, että arvostelee muita mahdollisimman asiattomasti?

:)
Siinä veetuilussa on kivaa se, kun ihmiset kilahtaa ja saa nauraa niiden tosikkomaisuudelle. On se ulkonäkö joillekin arka paikka.

Älkää laittako ketjusta toiseen niitä naamojanne, jos jonkun katsantokanta ei vastaa omaanne.
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24959688:
ei tarvii yhdenkään, täällä on kuulema tyyppejä jota on innokkaita hoitelemaan nuo jutut. vaikkei olis edes pyydetty.:LOL:
Sinähän sitten paskamainen äijä olet kun et viitsi auttaa puutteessa kärvisteleviä palstamammoja.:(
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";24959727]Sinähän sitten paskamainen äijä olet kun et viitsi auttaa puutteessa kärvisteleviä palstamammoja.:([/QUOTE]
Suuri osa mammoista on semmosia, ettei niihin kukaan koskis pitkällä tikullakaan, olkoot kuinka puutteessa hyvänsä.
 
[QUOTE="vieras";24959760]Suuri osa mammoista on semmosia, ettei niihin kukaan koskis pitkällä tikullakaan, olkoot kuinka puutteessa hyvänsä.[/QUOTE]

Höpöhöpö. Kaikilla on ottajansa eli kukaan ei jää puutteeseen.
 

Yhteistyössä