~~~~
Mä haluan itse ainakin nähdä kanssapalstailijoiden kuvia. Silloin kun olin itse juuri aloittanut palstailun musta oli tosi kivaa nähdä minkä näköinen naama minkäkin nickin takana on, eikä sitä tullu jokaista kuvaketjua huomattua tai varsinkaan vanhoja selattua.kuvaketjut on ihan kivoja ja tykkään katsella näitä, mutta nyt mulle on alkanut tulla hieman jo jotain myötähäpeää näitä katsoessani. Pitää varmaan lopettaa! Siis samat ihmiset laittaa itsestään kuvia (jopa samoja kuvia) kerta toisensa jälkeen. Siis miksi? Eikö riitä yksi kuva per henkilö? Esimerkiksi "idunnor", "rieputarallaa" ja "fortunate" ovat laittaneet itsestään varmaan kymmenen eri kuvaa. Miten ihmisellä voi olla niin suuri huomion tarve, että lisäilee tänne kuviansa useaan eri ketjuun, nostelee ketjuja ja jopa kyseee muka harmaana ja vieraana, että saisikos sen ja sen henkilön eli itsensä uuden kuvan tänne? Tai jos ei kyse ole huomioinnin tarpeesta niin mistä sitten?
Olette kaikki kauniita naisia, ja siksi ihmettelenkin ettekö saa arkielämässänne riittävästi huomiota tai kehuja? Myötähäpeä on niin inhottava tunne, että en mitenkään haluaisi tätä tuntea, mutta näin vaan on. :/
Joskus joku viituilija on täällä sanonut, että tuo kaikki mitä haukutaan esimerkiksi niitä jotka laittaa kuviaan näytille on tarkoitus laskea meitä maan päälle. Tiedä sitten miten korkealla sitä pitäisi olla, että putoaisi.Kun noita edellisiä sivuja niin herää kysymys, mitä tyydytystä nuo "vierailija" ynnä muut pistepirkot saa tuosta vittuilusta? Kun ei ketään edes kiinnosta =D
Huomaa miten typerä ihminen on, jos ei muuta keksi kun yrittää saada ihmiset suuttumaan tms.
Siis oikeesti? =DJoskus joku viituilija on täällä sanonut, että tuo kaikki mitä haukutaan esimerkiksi niitä jotka laittaa kuviaan näytille on tarkoitus laskea meitä maan päälle. Tiedä sitten miten korkealla sitä pitäisi olla, että putoaisi.
Palstailen melko harvoin, mutta itselläni on kyllä sellainen kuva, että mutkaton, mukava ja etenkään ymmärtäväinen eivät kyllä ihan ensimmäisenä tulisi mieleen, jos tuota keijupöllyä pitäisi kuvailla...Mä en ole saanut Keijupöllystä ollenkaan tuollaista vaikutelmaa. Minusta hän on paitsi kaunis, myös mukava, mutkaton ja ymmärtäväinen ihminen, joka pystyy ihan asialliseen palstatoveruuteen kaikenlaisten kirjoittelijoiden kanssa.
Ja oikeassa olet, asia ei kuulu minulle. Juuri siksi siihen tartuinkin.
Jaa meinaat että sä olet oikeassa ja minä väärässä? Millä perusteella?Palstailen melko harvoin, mutta itselläni on kyllä sellainen kuva, että mutkaton, mukava ja etenkään ymmärtäväinen eivät kyllä ihan ensimmäisenä tulisi mieleen, jos tuota keijupöllyä pitäisi kuvailla...
No huh huh, oletko unohtanut iltalääkkeesi? Kerroin vain oman mielipiteeni, siihen lienee muillakin kuin sinulla oikeus.Jaa meinaat että sä olet oikeassa ja minä väärässä? Millä perusteella?
Minä kerroin MIELIPITEENI, jos ymmärrät, mitä sillä tarkoitetaan.
Sitä paitsi, ihan sama vaikka Keijupölly olisi millainen kusipää tahansa, ei ole asiallista piikitellä ja haukkua jatkuvasti.
Pakko puuttua tähän sen verran, että "heh heh" ei kyllä missään vaiheessa sanonut että hän on oikeassa ja sinä väärässä !Jaa meinaat että sä olet oikeassa ja minä väärässä? Millä perusteella?
Minä kerroin MIELIPITEENI, jos ymmärrät, mitä sillä tarkoitetaan.
Sitä paitsi, ihan sama vaikka Keijupölly olisi millainen kusipää tahansa, ei ole asiallista piikitellä ja haukkua jatkuvasti.
Olet kyllä hirmuisen kaunis.
Juu niin määkin laitan. Ja nimenomaan ihan OMAN kiinnostukseni pohjalta, ettei joku tule nyt leukailemaan, että ei ketään kiinnosta.Minä kyllä laitan ihan niin monta kuvaa kuin vain kiinnostus milloinkin riittää
Aamen :flower:Nämä ilkeilijät jostain syystä herättävät halun etsiä omia naamakuvia ilkeiltäväksi.
Ehkä se on jonkinlaista sääliä?
Haluaa antaa jotain räävittävää ihmisparalle, jolla selvästikin kovin paha olle omissa nahoissaan ja joka saa jotain tyydytyksen tapaista (itselleen lie kovinkin tärkeää omassa kestämättömässä elämäntilanteessaan?) siitä, että arvostelee muita mahdollisimman asiattomasti?
Kyllä! Ikäs?Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24957039:Olet kyllä hirmuisen kaunis.
Samaa mieltä. Näissä kuvaketjuissa toistuu joka kerta tämä sama vaihe, jossa kirjautuneet lyttää porukalla kaikki harmaana kirjoittelijat. Harmi vaan että ilkeilyjen taustalla vain muutama, ja me muut ihan viattomia.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24957088:laittakaa niitä kuvia ja lopettakaa viisastelu.
opcorn:
Mitä sä vanha pukki täällä pikkupilua vikittelet?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24957088:laittakaa niitä kuvia ja lopettakaa viisastelu.
opcorn:
unohdit laittaa ne samat vanhat. "aina, jatkuvasti, jokakerta ja joka ketjussa".Alkuperäinen kirjoittaja Tämä selvä!;24957300:Mitä sä vanha pukki täällä pikkupilua vikittelet?