"vieras"
Sinä nyt et usko kun niihin yököttäviin helluntaisaarnaukkoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24953772:Mä en usko, että tuo on Lunatic. Mutta hyvännäköinen kumminkin.
Sinä nyt et usko kun niihin yököttäviin helluntaisaarnaukkoihin.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24953772:Mä en usko, että tuo on Lunatic. Mutta hyvännäköinen kumminkin.
Koska se on yksinkertainen, vähälahjainen, itseään korostava tyyppi. Tuon kuvan eteen on muuten nähty vaivaa, että on saatu julkaisukelpoiseksi. Luonnossa et eukkoa tuntis tuon kuvan perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyttää kummastuttaa;24954463:Jos JOTAIN positiivista haetaan, niin näistä kuvaketjuista älyää aina Sirkan -leukistin - mikä hippula se vielä olikaan, uuden nimimerkin (jos ei avistakaan tajua).
Miksi ihmeessä sitä nimimerkkiä pitää olla vaihtamassa kahden-kolmen kuukauden välein???
Päätön ja Kepsis.Kysytääs tähän väliin, kenen kuvan sinä haluaisit nähdä täällä!! Nyt kun Lunatic on nähty, niin kuka olisi seuraava joka pitäisi saada paljastamaan pärstänsä?
Mä: Millennia, Keep calm and carry on, As if
:attn:
Voi kiitos . En tiedä onko tää sitä kuuluisaa ikäkriisiä vai mitä, mutta peilissä ja kuvissa näen vaan kaikki rypyt ja velton ihon jne. Että kyllä sitä vaan tuntee itsensä suunnilleen ikälopuksi. Hassua kun se oma sisin on ihan sama tyyppi kuin ennenkin, mutta ulkokuori muuttuu ja rapistuu armottomasti.Mun mielestä sä oot vaan kaunistunu iän myötä.
Etkä sä nyt niiin vanha edes ole!
oli ja meni. joskus kauan sitten.Päätön ja Kepsis.
Oikeassa elämässä ei ympärillä pyöri keheleita uskiksia.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24955650:Mitä jos puhuisit mulle vaan aina silloin, kun on sanottavaa. =) Tuntuu, ettei sulla ole niin mitään annettavaa. Onko näin myös sun oikeassa elämässä?
Liian kauan Oisko aika uusia?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24955758:oli ja meni. joskus kauan sitten.
No minä en kuulu helluntaiseurakuntaa ja ehkä siksi olen realisti, enkä kehu, jos ei ole kehumista.Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24955705:Höpöhöpö, ei ole vaivaa nähty. Tähän voi tulla vaikka miten monta ihmistä kertomaan, että minut tunnistaa ihan hyvin ja olen ihan ihmisen näköinen myös luonnossa.
Taitaa sulla vaan harmittaa, ku et oo enää päässyt mihinkään mummolehden mainoksiin pitkään aikaan.
Vähälahjainenkaan en ole, vaan piirrän keskivertoa paremmin.
Keijupölly ei varmaan ota niin tosissaan näitä juttuja kuin sä? Luulisin näin siis.. :xmas:Voi jumalauta mikä tampio. Anna nyt hyvänen aika toisen olla mikä on, mitä se sun napaa kaivaisi vaikka Keijupölly kuvittelisi olevansa itse Jeesus. Tuo on niin turhaa ja tyhjänpäiväistä vinkumista kuin olla voi.
Ihan sama miten ottaa. Mua vituttaa tuollaiset idiootit, jotka ei osaa olla haukkumatta toisia. Ja sä muuten lukeudut ihan siihen samaan sakkiin.Keijupölly ei varmaan ota niin tosissaan näitä juttuja kuin sä? Luulisin näin siis.. :xmas:
No mutta kuka niin sanoo, että rypyt rumentaa?Voi kiitos . En tiedä onko tää sitä kuuluisaa ikäkriisiä vai mitä, mutta peilissä ja kuvissa näen vaan kaikki rypyt ja velton ihon jne. Että kyllä sitä vaan tuntee itsensä suunnilleen ikälopuksi. Hassua kun se oma sisin on ihan sama tyyppi kuin ennenkin, mutta ulkokuori muuttuu ja rapistuu armottomasti.
Jeesus on liian vaatimatonta; Jumalan oikea käsi se kuvittelee olevansa.Voi jumalauta mikä tampio. Anna nyt hyvänen aika toisen olla mikä on, mitä se sun napaa kaivaisi vaikka Keijupölly kuvittelisi olevansa itse Jeesus. Tuo on niin turhaa ja tyhjänpäiväistä vinkumista kuin olla voi.
on, mutta ei julkisesti näytettäviä ja yksityisesti en lähetäLiian kauan Oisko aika uusia?
Pitää siis järkätä kaksplusmiitti!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24955819:on, mutta ei julkisesti näytettäviä ja yksityisesti en lähetä
Haukuthan sinäkin muita?Ihan sama miten ottaa. Mua vituttaa tuollaiset idiootit, jotka ei osaa olla haukkumatta toisia. Ja sä muuten lukeudut ihan siihen samaan sakkiin.
Ja yleensä ihmiset joilla näkyy ns. elämisen jäljet, ovat kauniimpia kuin ne jotka yrittävät pysyä nuorena hinnalla millä hyvänsäNo mutta kuka niin sanoo, että rypyt rumentaa?
Varmaan jotain botox-firmojen propagandan tulosta sellaset luulot.
Toki se on makukysymyskin, ja mun mielestä "aikuiset" selkeät piirteet niinkuin sulla on kauniit. Rypyt ja juonteet tekee ihmisestä mielenkiintoisen ja sen näköisen, että on elänyt.