:D
Mitä pahaa kisuli on tehnyt?:O
Mitä pahaa kisuli on tehnyt?:O
En osaa sano. Rikollinen mikä rikollinenMitä pahaa kisuli on tehnyt?:O
On se kurjan keltainen tossa kuvassa..sä olet hurjan nätti, mutta kurjan keltainen tukka tai ainakin tuossa kuvassa nyt näyttää. Voi toki johtua vaikka valosta tms.
Millä aineella oot noin hyvin kuitenkin saanu mustasta vaaleeks? Mie oon aikoinani kokeillu värinpoistoa, blondausainetta, raita-ainetta ym. eikä millään lähde ellen pistä 4-5 kertaa peräkkäin...Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24953317:On se kurjan keltainen tossa kuvassa..
Kuvan otto päivänä laitoin värinpoiston mustiin hiuksiin..eikä arvatenkaan kerrasta ihan yhtä vaaleaksi saa,kuin tarkoitus olisi...
Garnierin värinpoistollaMillä aineella oot noin hyvin kuitenkin saanu mustasta vaaleeks? Mie oon aikoinani kokeillu värinpoistoa, blondausainetta, raita-ainetta ym. eikä millään lähde ellen pistä 4-5 kertaa peräkkäin...
Pitääpi sitä kokeilla seuraavan kerran =)Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24953341:Garnierin värinpoistolla
Kunnon wt-meininkiä..
Nätti. Tätä ei oo kukaan ennen maininnut, mutta sulla on hauskan muotoiset korvat. Mä seurailen ihmisten korvia.
Savusukellus? Jos polttaa paljon sikaareita tuolla huoneistossa?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24954120:onko nuo sukellus vai aurinkolasit :O
No vitsit, tulihan se sieltä, pelkäsin jo että tähän ketjuun ei Sirkan kuvaa saadakaanAlkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24954096:
Jos JOTAIN positiivista haetaan, niin näistä kuvaketjuista älyää aina Sirkan -leukistin - mikä hippula se vielä olikaan, uuden nimimerkin (jos ei avistakaan tajua).Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24954096:
Ihan huvikseen mä sitä vaihdan. Ei siihen ole mitään muita syitä. Kyllä täällä saa niin tehdä, jos haluaa. Mua ihmetyttää se, että se näyttää harmittavan eniten niitä ihmisiä, joilla itsellään ei ole nimimerkkiä lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyttää kummastuttaa;24954463:Jos JOTAIN positiivista haetaan, niin näistä kuvaketjuista älyää aina Sirkan -leukistin - mikä hippula se vielä olikaan, uuden nimimerkin (jos ei avistakaan tajua).
Miksi ihmeessä sitä nimimerkkiä pitää olla vaihtamassa kahden-kolmen kuukauden välein???
Itse asiassa kyllä se mekkokin taitais olla parempi kuin toi sun nykyinen viitta plus pyöräilypaita, -shortsit ja polvisukat -yhdistelmä...taidat aiheuttaa paljon erilaisia kolareita ja ulosajoja tuossa asussa pyöräillessäsi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24952242:tämä selvä! ei siis erota viittaa mekosta