Pistä kuva itsestäsi

---
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24952703:
Mun tuorein kuva löytyy (pissis poseerauksen kera) jo toisestakin ketjusta :D mutta laitanpa tännekkin,vaikka kiusallani.

sä olet hurjan nätti, mutta kurjan keltainen tukka :( tai ainakin tuossa kuvassa nyt näyttää. Voi toki johtua vaikka valosta tms.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24953317:
On se kurjan keltainen tossa kuvassa..
Kuvan otto päivänä laitoin värinpoiston mustiin hiuksiin..eikä arvatenkaan kerrasta ihan yhtä vaaleaksi saa,kuin tarkoitus olisi...
Millä aineella oot noin hyvin kuitenkin saanu mustasta vaaleeks? Mie oon aikoinani kokeillu värinpoistoa, blondausainetta, raita-ainetta ym. eikä millään lähde ellen pistä 4-5 kertaa peräkkäin...

.-.-.-.-.-
[QUOTE="vieras";24953178]Idunnorilla on parhaimmat kuvat. Ihme pään aukojia liikkeellä.

[/QUOTE]

Järkyttävät lasit! Laita joku kuva mitä ei oo muokattu ylivalottuneeksi!

Kenen kuva?!
Kysytääs tähän väliin, kenen kuvan sinä haluaisit nähdä täällä!! Nyt kun Lunatic on nähty, niin kuka olisi seuraava joka pitäisi saada paljastamaan pärstänsä?

Mä: Millennia, Keep calm and carry on, As if

:attn:

Keijupölly
[QUOTE="tiina";24954359]No vitsit, tulihan se sieltä, pelkäsin jo että tähän ketjuun ei Sirkan kuvaa saadakaan :D

No mutta, nätti on.[/QUOTE]
Kiitti. Tiikeri ja raidat ja silleen.

hämmästyttää kummastuttaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24954096:
Jos JOTAIN positiivista haetaan, niin näistä kuvaketjuista älyää aina Sirkan -leukistin - mikä hippula se vielä olikaan, uuden nimimerkin (jos ei avistakaan tajua).

Miksi ihmeessä sitä nimimerkkiä pitää olla vaihtamassa kahden-kolmen kuukauden välein???

Keijupölly
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyttää kummastuttaa;24954463:
Jos JOTAIN positiivista haetaan, niin näistä kuvaketjuista älyää aina Sirkan -leukistin - mikä hippula se vielä olikaan, uuden nimimerkin (jos ei avistakaan tajua).

Miksi ihmeessä sitä nimimerkkiä pitää olla vaihtamassa kahden-kolmen kuukauden välein???
Ihan huvikseen mä sitä vaihdan. Ei siihen ole mitään muita syitä. Kyllä täällä saa niin tehdä, jos haluaa. Mua ihmetyttää se, että se näyttää harmittavan eniten niitä ihmisiä, joilla itsellään ei ole nimimerkkiä lainkaan.

sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24952242:
tämä selvä! ei siis erota viittaa mekosta :D
Itse asiassa kyllä se mekkokin taitais olla parempi kuin toi sun nykyinen viitta plus pyöräilypaita, -shortsit ja polvisukat -yhdistelmä...taidat aiheuttaa paljon erilaisia kolareita ja ulosajoja tuossa asussa pyöräillessäsi.

Yhteistyössä