Pistä kuva itsestäsi

näin
Kannattaisi jättää tuo tupakointi. Huomaa miten se vanhentaa ihoa!
Juuri näin. Parhaat päivänsä nähnyt keski-ikäinen nainen, yh, joka käyttää päihteitä, kärsii mielenterveyshäiriöistä ja päästelee höyryjään latelemalla useinmiten ilkeitä "totuuksia" mammapalstalla. Todella surullista.

Lunatichan tämä siis on. En ymmärrä sitäkään miksi hänen pitää laittaa kuviaan harmaana kuvaketjuihin, kun kaikki kuitenkin tietävät (tai palstaa suht aktiivisesti seuraavat) että hän se on.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24954108:
Nätti. Tätä ei oo kukaan ennen maininnut, mutta sulla on hauskan muotoiset korvat. Mä seurailen ihmisten korvia. :D
Kiits :).

Piti oikein klikata kuva suuremmaksi ja katsoa korvia tarkemmin, että minkälaiset ovatkaan :D. En oo ikinä kiinnittänyt omiin kuulottimiini (mr. O:n termi) huomiota.

Turkilmas
Miksi olet vuosia laittanut tämän saman kuvan?oisko jo tuoreempaa kuvaa vaikka kaunis olet tässäkin.
Ja säkö et ole onnistunut koskaan musta tuoreempaa kuvaa näkemään :D? En mä tätä kuvaa sen erityisemmin ole käyttänyt, paitsi että nyt tuo on usein mielessä kun kaipaan noita pitkiä hiuksia ja laihdutan :). Mutta huomattavasti useammin mulla on kyllä ollut ihan tuoreita kuvia jos olen niitä tänne laittanut :)

Yhteistyössä