Pistä kuva itsestäsi

Keijupölly
[QUOTE="vieras";24955624]Sinä nyt et usko kun niihin yököttäviin helluntaisaarnaukkoihin.[/QUOTE]
Mitä jos puhuisit mulle vaan aina silloin, kun on sanottavaa. =) Tuntuu, ettei sulla ole niin mitään annettavaa. Onko näin myös sun oikeassa elämässä?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyttää kummastuttaa;24954463:
Jos JOTAIN positiivista haetaan, niin näistä kuvaketjuista älyää aina Sirkan -leukistin - mikä hippula se vielä olikaan, uuden nimimerkin (jos ei avistakaan tajua).

Miksi ihmeessä sitä nimimerkkiä pitää olla vaihtamassa kahden-kolmen kuukauden välein???
Koska se on yksinkertainen, vähälahjainen, itseään korostava tyyppi. Tuon kuvan eteen on muuten nähty vaivaa, että on saatu julkaisukelpoiseksi. Luonnossa et eukkoa tuntis tuon kuvan perusteella.

[QUOTE="vieras";24955589]Ei ne heittomerkit sun pärstästäsi tee yhtään parempaa.[/QUOTE]

Miten heittomerkit liittyy mun kasvoihini?

Mitähän mä oon sulle oikein tehny kun noin paljon angstaat :D Söpöä. Ihanaa, että jaksat huomioida mua!

Viimeksi muokattu:
Turkilmas
[QUOTE="vieras";24955688]Kierot kasvot.
Menit sitten krapulaisena kuvaamaan itteäs?[/QUOTE]

Kierot voi hyvin olla, mutta krapulassa olen viimeks ollut aika tasan vuosi sitten ja tuo on kyllä paljon tuoreempi kuva :)

Keijupölly
[QUOTE="vieras";24955672]Koska se on yksinkertainen, vähälahjainen, itseään korostava tyyppi. Tuon kuvan eteen on muuten nähty vaivaa, että on saatu julkaisukelpoiseksi. Luonnossa et eukkoa tuntis tuon kuvan perusteella.[/QUOTE]
Höpöhöpö, ei ole vaivaa nähty. Tähän voi tulla vaikka miten monta ihmistä kertomaan, että minut tunnistaa ihan hyvin ja olen ihan ihmisen näköinen myös luonnossa.

Taitaa sulla vaan harmittaa, ku et oo enää päässyt mihinkään mummolehden mainoksiin pitkään aikaan. :D

Vähälahjainenkaan en ole, vaan piirrän keskivertoa paremmin.

Turkilmas
Mun mielestä sä oot vaan kaunistunu iän myötä. :)
Etkä sä nyt niiin vanha edes ole! :D
Voi kiitos :). En tiedä onko tää sitä kuuluisaa ikäkriisiä vai mitä, mutta peilissä ja kuvissa näen vaan kaikki rypyt ja velton ihon jne. Että kyllä sitä vaan tuntee itsensä suunnilleen ikälopuksi. Hassua kun se oma sisin on ihan sama tyyppi kuin ennenkin, mutta ulkokuori muuttuu ja rapistuu armottomasti.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24955650:
Mitä jos puhuisit mulle vaan aina silloin, kun on sanottavaa. =) Tuntuu, ettei sulla ole niin mitään annettavaa. Onko näin myös sun oikeassa elämässä?
Oikeassa elämässä ei ympärillä pyöri keheleita uskiksia.

[QUOTE="vieras";24955766]Oikeassa elämässä ei ympärillä pyöri keheleita uskiksia.[/QUOTE]

Voi jumalauta mikä tampio. Anna nyt hyvänen aika toisen olla mikä on, mitä se sun napaa kaivaisi vaikka Keijupölly kuvittelisi olevansa itse Jeesus. Tuo on niin turhaa ja tyhjänpäiväistä vinkumista kuin olla voi.

• Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24955705:
Höpöhöpö, ei ole vaivaa nähty. Tähän voi tulla vaikka miten monta ihmistä kertomaan, että minut tunnistaa ihan hyvin ja olen ihan ihmisen näköinen myös luonnossa.

Taitaa sulla vaan harmittaa, ku et oo enää päässyt mihinkään mummolehden mainoksiin pitkään aikaan. :D

Vähälahjainenkaan en ole, vaan piirrän keskivertoa paremmin.
No minä en kuulu helluntaiseurakuntaa ja ehkä siksi olen realisti, enkä kehu, jos ei ole kehumista.
Mikähän itse olet, jos kolmevitosen pitäis lukea mummolehtiä saati esiintyä niiden mainoksissa? :O
Piirusteluistasi sen verran, että en usko sen perusteella, mitä olen nähnyt. Minulla on ammatti siihen liittyvä ja pystyn noin sanomaan.

Voi kiitos :). En tiedä onko tää sitä kuuluisaa ikäkriisiä vai mitä, mutta peilissä ja kuvissa näen vaan kaikki rypyt ja velton ihon jne. Että kyllä sitä vaan tuntee itsensä suunnilleen ikälopuksi. Hassua kun se oma sisin on ihan sama tyyppi kuin ennenkin, mutta ulkokuori muuttuu ja rapistuu armottomasti.
No mutta kuka niin sanoo, että rypyt rumentaa?
Varmaan jotain botox-firmojen propagandan tulosta sellaset luulot. :D

Toki se on makukysymyskin, ja mun mielestä "aikuiset" selkeät piirteet niinkuin sulla on kauniit. Rypyt ja juonteet tekee ihmisestä mielenkiintoisen ja sen näköisen, että on elänyt. :)

"vieras"
Voi jumalauta mikä tampio. Anna nyt hyvänen aika toisen olla mikä on, mitä se sun napaa kaivaisi vaikka Keijupölly kuvittelisi olevansa itse Jeesus. Tuo on niin turhaa ja tyhjänpäiväistä vinkumista kuin olla voi.
Jeesus on liian vaatimatonta; Jumalan oikea käsi se kuvittelee olevansa.

Äläkä sinä nyt siellä persettäs revi, kun asia ei liippaa sua mitenkään.

[QUOTE="vieras";24955794]No minä en kuulu helluntaiseurakuntaa ja ehkä siksi olen realisti, enkä kehu, jos ei ole kehumista.
[/QUOTE]

Tiedätkö, normaalit sivistyneet ihmiset osaavat pitää suunsa supussa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin kehu tai hauku, ole vaihteeksi rasittamatta niitä sormias kun ei ole mitään näpyteltävää jossa olis mitään rakentavaa sisältöä.

Luulis sulle tulevan viel paskempi olo kuin jo on, kun näin käyttäydyt ja huomaat ehkä, että muut pitävät sua täytenä idioottina joka laukoo suustaan mitä sattuu?

Mä olen nähnyt Keijupöllyn piirustuksia ja kyllä, hän todellakin osaa piirtää keskivertoa paremmin. Mm. eräs merenneitomuki jäi elävästi mieleen joskus :)

[QUOTE="vieras";24955817]Jeesus on liian vaatimatonta; Jumalan oikea käsi se kuvittelee olevansa.

Äläkä sinä nyt siellä persettäs revi, kun asia ei liippaa sua mitenkään.[/QUOTE]

Mä en ole saanut Keijupöllystä ollenkaan tuollaista vaikutelmaa. Minusta hän on paitsi kaunis, myös mukava, mutkaton ja ymmärtäväinen ihminen, joka pystyy ihan asialliseen palstatoveruuteen kaikenlaisten kirjoittelijoiden kanssa.

Ja oikeassa olet, asia ei kuulu minulle. Juuri siksi siihen tartuinkin.

No mutta kuka niin sanoo, että rypyt rumentaa?
Varmaan jotain botox-firmojen propagandan tulosta sellaset luulot. :D

Toki se on makukysymyskin, ja mun mielestä "aikuiset" selkeät piirteet niinkuin sulla on kauniit. Rypyt ja juonteet tekee ihmisestä mielenkiintoisen ja sen näköisen, että on elänyt. :)
Ja yleensä ihmiset joilla näkyy ns. elämisen jäljet, ovat kauniimpia kuin ne jotka yrittävät pysyä nuorena hinnalla millä hyvänsä :)

Elä turhaan ole kriisissä Turkilmas =)

• Tykkää
Reactions: fortunate

Yhteistyössä