Sellanen Gyver takatukka olis hieno taikka Mister-T kampaus ja helyt..Tietääks joku muit tommosia kivoja sivuja joissa saa kuvaa jonkinlaiseks? Joskus oli joku vuosikirjajuttu. Erilaisia kampauksia tms. 60-, 70-, 80-luvun tyyleihin.
Waka Wanha Wäinämöinen tarwitsisi kakkulatAlkuperäinen kirjoittaja Waka Wanha Wäinämöinen;25063596:Mikäs kaunokainen se siinä? :heart:
Mulla on joWaka Wanha Wäinämöinen tarwitsisi kakkulat
Kelle sie olet ansaa kaivamassa ?
Joopa joo ja niinpä niin :|Niin kauniina! :heart:
Vaikka kaunishan olet aina..
Pari kertaa sinuun olen "törmännytkin"..
Olet niin, kuin joku julkkis, kun sut näkee!
Mut vaikutat oikeen ihanalta ihmiseltä!
ei kun yhtä tiettyä nikkiä tässä odottelin "antamaan rakentavaa kritiikkiä"...Kelle sie olet ansaa kaivamassa ?
Sellanen Gyver takatukka olis hieno taikka Mister-T kampaus ja helyt..
Niin just, onnea metsästykselleei kun yhtä tiettyä nikkiä tässä odottelin "antamaan rakentavaa kritiikkiä"...
hih vähän susta tulee lempeennäkönen sulonen papparainen ;D
voihan sitä ottaa lähikuvan gluteus maximuksestakin palstalaisten iloksiMuuten, jos pyydetään kuvaa itestään niin pitääkö se aina olla kasvokuva..? Kunhan mietin
kauhiaa irstailuaAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;25063788:
juu ei kiitos, ei sellaista palstaa olekaan minne mahtuisi kuva mun peräpeilistä..."suuri ja mahtava...jnpp"voihan sitä ottaa lähikuvan gluteus maximuksestakin palstalaisten iloksi
nii vissiin selitykset on monetjuu ei kiitos, ei sellaista palstaa olekaan minne mahtuisi kuva mun peräpeilistä..."suuri ja mahtava...jnpp"
Elä yllytä hullua Sehän tästä puuttuis kun hetken mielijohteen jälkeen takapuoleni olisi varmaan googlellakin löydettävisvoihan sitä ottaa lähikuvan gluteus maximuksestakin palstalaisten iloksi
no löytyyhän se tuksukin, ei voi olla pahempiElä yllytä hullua Sehän tästä puuttuis kun hetken mielijohteen jälkeen takapuoleni olisi varmaan googlellakin löydettävis