inhokkibändit/artistit?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
Kertokaapas mikä bändi tai artisti on ykkösinhokkinne? Minun on vaikea valita näistä: Yö, Lauri Tähkä, Mamba, Sunrise avenue. On toki muitakin kamalia, mutta nämä nyt ovat päällimmäisenä mielessä.

• Tykkää
Reactions: versatile
Thessalosaurus
Vähän tylsä vastailla nega-ketjuihin, mutta nyt on pakko kun juuri tällä hetkellä ärsyttää tietty musiikki. Olin nimittäin illavietossa eilen ja ihan järkkyä musaa siellä soitettiin. Paljon näitä mun inhokkeja.

Tässä mun Suomi-inhokkeja:

Joo tää perinteinen litania:

Mamba - Joskus tää menetteli, mut se oli 90-luvun alkupuolella. Nyt ei.
Yö- Tää oli kova kasarilla, mutta ei tosiaan enää
Lauri Tähkä ja kaikki siihen liittyvä - Tän näin joskus livenä kun ne eivät olleet vielä staroja. Tykkäsin ja näin, mutta maku meni, ei voi mitään.

Melkein kaikki suomi-räppärit. Etenkin Cheek. Todella ärsyttävä. Petri Nygård mua ei oikeestaan ärsytä kauheesti, koska se menee jotenkin niin yli...

Narina-Irina: No siis tämäkin oli aluksi mun mielestä ihan ok, mutta sitten... siis ei sitä narinaa jaksa kuunnella, jotenkin se kuullostaa siltä kuin nainen ei tietäisi olisiko angstaava pissis vai joku wannabe-älykkö... "Niinku sitku sä katoit mua niin mun olo oli niinku heikko, koska en tiä arvostakko mua ihmisenä, tuun niin varovaiseksi... äää...yyy.... on sulla pokkaa yhyy yhyy...."

No sitten on toki nää Tauskit sun mutta kenties jätetään noi ihan omaan sarjaan. Siihen sarjaan jossa on Nykäset, salarakkaat, Sikaduo, Bat & Ryyd, 2. maanantai yms. tahallinen tai tahaton huumorimusa.

Noi tuli ekana mieleen. Ulkomaisista löytyy sitten kosolti lisää, mutta se on toinen tarina.

• Tykkää
Reactions: versatile
"vieras"
Lauri Tähkä on ihnokki number 1,
Sunrise Avenue, Cheek, Elastinen, Uniklubi, Happoradio, Bruno Mars, Nickelback, Pitbull, My Chemical Romance, LMFAO, Justin Bieber, Antti Tuisku, JNE JNE.... Tulevat kaikki hyvänä kakkosena.

Eli radiokanavien "listamusiikki" on ihan syvältä.

Thessalosaurus
[QUOTE="vieras";25069105]Lauri Tähkä on ihnokki number 1,
Sunrise Avenue, Cheek, Elastinen, Uniklubi, Happoradio, Bruno Mars, Nickelback, Pitbull, My Chemical Romance, LMFAO, Justin Bieber, Antti Tuisku, JNE JNE.... Tulevat kaikki hyvänä kakkosena.

Eli radiokanavien "listamusiikki" on ihan syvältä.[/QUOTE]

Aika lailla sama. Tosin en tiedä ihan kaikkia. Nickelbackia en ole muuten koskaan kuullut niin että tiedostaisin sen olevan Nickelbackia. Eli taatusti olen kuullut, mutta nyt aion mennä testaamaan... huh huh...

Karmeeta ja Happoradio kans ehdottamasti... Uniklubi on kans todella huvittavaa koko kansan teiniangstia.

hhhh
Haloo Helsinki. Aina kun sitä tulee radiosta, ensin ihmettelee että miten tää biisi nyt näin ärsyttää ja laulajan ääni ottaa korviin. Sitten tajuaa, että sehän on Haloo Helsinki.

Haloo Helsinki. Aina kun sitä tulee radiosta, ensin ihmettelee että miten tää biisi nyt näin ärsyttää ja laulajan ääni ottaa korviin. Sitten tajuaa, että sehän on Haloo Helsinki.
Sama täällä! Ihmettelen, miten noin epämusikaalinen laulaja voi olla noin suosittu. En ymmärrä, en kerta kaikkiaan ymmärrä. Kuuluu samaan kategoriaan Maija Vilkkumaan kanssa.

Muita inhokkeja on paljon, menee vähän tuulen mukaan mikä inhottaa milloinkin, en jaksa listata.

Viimeksi muokattu:
rokkipolliisi
En ole koskaan oikein osannut mitään artisteja inhota. Soittolistojen vuoksi en radiota pahemmin kuuntele joten soittolistojen tyypit eivät ehdi ärsyttää.

Paskoja vokalisteja Suomi on kyllä pullollaan. Sunrisen Huberia ei tarvisi kuulla enää ikinä.

Jotenkin Suomen miehet eivät ole tarpeeksi homoja tehdäkseen poppia tai tarpeeksi karismaattisia kunnon rokkiin. Se mitä jää jäljelle on sitä samaa poikamaista ininää joko iskelmävivahtein tai ilman.

Naiset puolestaan luulevat ilmeisesti että nenään epävireisesti rääkymällä saa rokkiuskottavuutta. Ei saa. Studioversioina moni vielä menee, mutta voi ristus kun kuuntelee Vilkkumaata, Irinaa, Haloo HKIä tai Chisua livenä niin voihan ristus mitä shittiä.

Yhteistyössä