inhokkibändit/artistit?

• Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
Hieman OT mutta kuitenkin; en tiedä mitä helvettiä teen sitten, kun tuo muksu kasvaa siihen ikään, että sille pitäisi alkaa soitella lastenlauluja. En voi kuvitellakaan kestäväni päivästä toiseen, jos kämpässä/autossa raikaa joku Titi-Nalle tai edes nuo Sauruxet, vaikka hevin ystävä olenkin.

Ehkä tää on sitten niitä vanhemmuuden uhrauksia :D Teen kyllä sen kanssa jonkun diilin, että lastenlaulun jälkeen soi aina yksi äidin laulu. Vähintään.
Olen muutaman viikon ajan joutunut kuuntelemaan Munamiehen Pomppufiilistä, koska poika ihan itse kerran sitä vahingossa klikkasi. Siitä se sitten lähti, voi iso, iso iso HUOKAUS :D

"höh"
Artisteista en tiedä ketä nyt erityisesti jaksas inhota, mutta eräs ilmiö. Rokkipoliisit vai mitä hittoja ne on jotka tulee festarille valitamaan ohjelmasta. Notkuvat mikseritornin luona arvostelemassa saundia ja bändiä. Kuuntelevat itse vain Black Sabbathin toista studioalbumia. Muu on kaupallista sontaa tai laskelmoitua.

"Jaiks"
Hieman OT mutta kuitenkin; en tiedä mitä helvettiä teen sitten, kun tuo muksu kasvaa siihen ikään, että sille pitäisi alkaa soitella lastenlauluja. En voi kuvitellakaan kestäväni päivästä toiseen, jos kämpässä/autossa raikaa joku Titi-Nalle tai edes nuo Sauruxet, vaikka hevin ystävä olenkin.
Ipanapalla selviää. Ne on niin vaihtelevia levyjä sisällöltään, että vaikka joukossa olisi muutama "ei soiteta meillä koskaan" -biisi, löytyy paljon siedettäviä tai jopa hyviä lauluja. Toinen kuunneltava on Pmmp:n Puuhevonen, mutta se tietenkään ei sovi bändiä inhoaville. Smurffeja ei meidän kynnyksen yli kanneta ja jos joku niin tekisi, voisi levy "kadota" mystisesti jo kättelyssä...

vierailija
Antti Tuisku, robin, justin bieber, apulanta , yö, anna puu, jenni vartiainen, kaikki iskelmä suomi humppa jne, kim herold, sunrise avenue, tiktak, suomi räppi hiphoppi ja muut vitun typeränkuuloiset yritykset....

Yhteistyössä