Saunoisitko isäsi kanssa tissit ja tussu paljaana?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;25094815:
Meitä kaikkia ei ole seksuaalisesti hyväksikäytetty tai muuten kieroon kasvatettu, suomalaisessa kulttuurissa on ihan normaalia saunoa alasti sekasaunassa.

Pahasti naksuu päässä, jos joku siinä jotain seksuaalista näkee niin kuin sinä.
Sekasaunan ymmärrän, mutta en aikuisten perheenjäsenten kesken.. kuten juuri että aikuiset tyttäret isiensä kanssa tai miehet äitiensä. Yökötys.

• Tykkää
Reactions: Eragon
En saunoisi.

OT: Eräs tuttavaperheemme, joilla kolme jo aikuista lasta, heillä kaikki olivat silloin kun lapset vielä kotona asuivat, nukkumassa yhdessä vanhempien parisängyssä aina kun mahdollista. Tai lapset nukkuivat isän tai äidin kanssa jos toinen vanhempi oli vuorotyössä. Ja lapset tosiaan jo isoja, siis siihen saakka kun pois kotoa muuttivat. Olin kyllä hämmästynyt kun perheen äiti tästä iloisesti kertoi kuinka mukava on kun lapset tulevat vieläkin viereen nukkumaan :O Heidän saunomisestaan en tiedä enkä sitä otetaanko nykyään miniät ja vävyt myös "siskonpetille" :D

"mä"
Mikäpä jottei. Ei kai se minun vika ole, että teillä on sairaita ajatuksia päässänne ja syyllistätte kaikki muutkin niiden perusteella. Pois se meistä, mikä teissä piilee. :)

Mun isäni on jo nukkunut pois, mutta meillä oli kyllä sellainen systeemi että 11-12 vuoden ikään asti me tytöt saunottiin paitsi äidin niin myös isän ja veljen kanssa, siitä eteenpäin sitten mentiin vuorotellen, ensin isä ja veli ja sitten me naisväki

[QUOTE="SSS";25094886]Eikai miehet katsele lapsia sillä silmällä?[/QUOTE]

No todellakin katselee, sehän kuuluu kulttuuriin.
Ja määräähän sen jo biologiakin, että miespuolinen henkilö katsoo AUTOMAATTISESTI naispuolista mahdollisimman nuorta yksilöä ja varsinkin silloin, kun on jotain pieniä murrosiän merkkejä ilmestynyt kroppaan! Nih. :kiss:

..
voisin saunoa jos olisi elossa ..saunon tosin miespuolisten ystävieni kanssa enkä muutenkaan koe alastomuutta oudoksi..pienet rinnat , tynnyri vatsa, 30 kg ylipainoa ja 2 lasta synnytetty..ihan sama miulle mitä ajattelevat ja vielä eivät ole tykänneet pahaa :Denkä ole tulltu hyvöäksikäytetyksi vaikka saunassa parhaillaan ollut 5 kundia ja minä

Mä muuten voin ihan hyvin nukkua yöni isäni kanssa samassa sängyssä, olen niin tottunut siihen ja se on ollut meillä normaalia. Saunaan en silti hänen kanssaan menisi.
Eli nää taitaa olla ihan tottumiskysymyksiä suurella osalla meistä.

Joku tuolla kyseli, että mikä meillä ei-isänsä kanssa-saunojilla on ongelmana niin kerronpa nyt sulle, että mitään ongelmaa ei ole.
Mun käsittääkseni asiasta tulee ongelma silloin, kun henkilö itse haluaisi kovasti jotain asiaa, vaikka nyt sitten saunoa isänsä kanssa, mutta ei jostain syystä kykene siihen.

noniii
Mutta hei, mistäs se sitten johtuu että naisten ja miesten pitää mennä erikseen?

Perheenjäsenet ei kiihotu tietääkseni toisistaan. Eikös sitten keskenään saunominen olisi itse asiassa enemmän ok kuin joku sekasauna esim. työkavereiden kesken?

Perheenjäsenten välillä ei ole mitään seksuaalisia jännitteitä tai kiinnostusta.

Jos ei ole kyse tuosta vaan häpeästä, niin MIKSI häpeää näyttää kroppaansa vastakkaista sukupuolta olevalle vanhemmalle, mutta ei samaa sukupuolta olevalle?

Mutta hei, mistäs se sitten johtuu että naisten ja miesten pitää mennä erikseen?

Perheenjäsenet ei kiihotu tietääkseni toisistaan. Eikös sitten keskenään saunominen olisi itse asiassa enemmän ok kuin joku sekasauna esim. työkavereiden kesken?

Perheenjäsenten välillä ei ole mitään seksuaalisia jännitteitä tai kiinnostusta.

Jos ei ole kyse tuosta vaan häpeästä, niin MIKSI häpeää näyttää kroppaansa vastakkaista sukupuolta olevalle vanhemmalle, mutta ei samaa sukupuolta olevalle?
Mä en sauno muuten sekasaunassa, en sauno muiden miesten kuin omien perheenjäsenten kanssa.

Saunoisin. Saunonkin.
Me ollaan aina saunottu ihan sekalaisissa porukoissa. Jos siis sauna on tulilla, niin sinne menee ne jotka haluaa mennä.

Varmaan meitä on parhaimmillaan ollut meidän pihasaunassa minä, mies ja lapset, mun isä ja äitipuoli, äiti ja isäpuoli, mun mummu ja pappa ja naapurin emäntä lapsineen.

Jos jollekin on ongelma, niin menköön itekseen tai haluamassaan porukassa, ei siinä mitään. Mutta en mä näe mitään ongelmaa sekasaunomisessa millä tahansa porukalla, jos kenelläkään saunojista ei ole asian kanssa ongelmaa.

Lunatic
voisin saunoa jos olisi elossa ..saunon tosin miespuolisten ystävieni kanssa enkä muutenkaan koe alastomuutta oudoksi..pienet rinnat , tynnyri vatsa, 30 kg ylipainoa ja 2 lasta synnytetty..ihan sama miulle mitä ajattelevat ja vielä eivät ole tykänneet pahaa :Denkä ole tulltu hyvöäksikäytetyksi vaikka saunassa parhaillaan ollut 5 kundia ja minä
Ihan eri asia saunoa ystävien kanssa kuin oman isän.

Yhteistyössä