Tovin mietin, enkä keksi vastaväitettä saati uutta ehdokasta tuksun rinnalle..no löytyyhän se tuksukin, ei voi olla pahempi
näinpä, sanoista tekoihin siisTovin mietin, enkä keksi vastaväitettä saati uutta ehdokasta tuksun rinnalle..
Tuohon kun vielä kasvattais säkiparranhih vähän susta tulee lempeennäkönen sulonen papparainen ;D
Katopa tuota jäljempänä tulevaa kroppakuvaa, kyllä siitä voi päätellä että on ainakin hehtaari p*rsettänii vissiin selitykset on monet
Mikä on tuo sun uusi kuva avatarissa? Näyttäisi suurelta selkätatuoinnilta..?Tuohon kun vielä kasvattais säkiparran
en nyt halua valittaa kun kerrankin tulee jotain tälläistä, mutta on aika pieni pylly, ei ny muuten, mutta eihän sitä näe tosta
Mitä eikö sun takapuoli ole vielä googlessa ?? Eihän tuollainen touhu sovi ollenkaan.. zot zotElä yllytä hullua Sehän tästä puuttuis kun hetken mielijohteen jälkeen takapuoleni olisi varmaan googlellakin löydettävis
ei kyllä voi päätellä mitään tuosta, minä en hypi johtopäätöksiin, ainakaan tämän perusteellaKatopa tuota jäljempänä tulevaa kroppakuvaa, kyllä siitä voi päätellä että on ainakin hehtaari p*rsettä
Tyytykäämme siihen, vaihtoehtoinen kuva oli totally naked. Lieneen minun aikani painua nukkumaan kun jutut tätä tasoaen nyt halua valittaa kun kerrankin tulee jotain tälläistä, mutta on aika pieni pylly, ei ny muuten, mutta eihän sitä näe tosta
juu olen sitä sopivasti lihavaa (Mitäs nyt-kielelle käännettynä= hillitön laardiperse -ryhävalas) tyyppiä...Wicked Mary on naisellisen kurvikas
kiusanhenkiTyytykäämme siihen, vaihtoehtoinen kuva oli totally naked. Lieneen minun aikani painua nukkumaan kun jutut tätä tasoa
tämä nainen on näkynyt joskus muulloinkin täällä, kuva on kyllä todella hieno.
Taas tuli muistutus siittä miksi olen aina ollut heikkona punahiuksisiin naisiin
Upeat hiukset!! WAU!!
Kaupastahan ne ostaa tuota väriä. :/Taas tuli muistutus siittä miksi olen aina ollut heikkona punahiuksisiin naisiin
ei ny pilata toisen hehkutuksiaKaupastahan ne ostaa tuota väriä. :/
Totta turiset,tällä sekä muutamalla muulla kuvalla ja kiitos, jos kuva on mielestäsi hienotämä nainen on näkynyt joskus muulloinkin täällä, kuva on kyllä todella hieno.
niin että miksiTaas tuli muistutus siittä miksi olen aina ollut heikkona punahiuksisiin naisiin