Hakutulokset

1. V

Baariin ja miesten päät pyörälle!

Oi, hienoa että jotkut jaksavat keksiä teorioita profiilien perusteella! Harvinaisen köyhä elämä :whistle: ;) Niin ja ei mun tarvitse pettää minun miestäni, ei kai positiivisesta huomiosta nauttiminen kenestäkään pettäjää tee? Vai oletko itse katkera tai jotain, KOMMENTISTASI PÄÄTELLEN? :D
  2. V

Mitä sitten vaikkei ole lapsia?
  3. V

Toki mullaki oma mies ykkösenä, mut on se silti kiva kerätä katseita muiltakin. :whistle:
  4. V

PITÄSKÖ TÄNÄÄN IRROTELLA JA LAITTAA IHAN HELVETIN LYHYT MINIHAME?

Itse ainakin irrottelen juuri pukeutumisella, sillä en mä halua omalla käytökselläni itseäni nolata. Nimittäin käytän minareita useinkin, myös talvella (baarissahan ei ole yhtä kylmä kuin pihalla... :whistle: ) ja mielestäni osaan pukeutua tyylikkäästi JOPA minihametta pitäessäni. Irrottelen...
  5. V

Kenestä mahtava fiilis? :D Vai oonko ainoa, joka nauttii huomiosta, vaikka varattu olenkin.
  6. V

FJONGA!

Miksei yytä kuulu, ei näy? :'(
  7. V

Onneksi minulla muutakin elämää kuin se/alkoholi, kuten fjongal ja pintelillä.

Onks susta yksin ryyppääminen kivaa? Tuo siis vertauksena tuohon, et "palstalta haetaan kannatusjoukkoja". Sehän sen fiiliksen luo, ku on muitakin hengessä mukana!
  8. V

Onneksi minulla muutakin elämää kuin se/alkoholi, kuten fjongal ja pintelillä.

Tarviiko kaikkea ottaa aina niin vakavasti. :headwall: Ja toisekseen, ensinnäkin seksi on elämän yksi parhaimmista nautinnoista ja alkoholi tekee toisinaan terää! Ja lopuksi, pitäköön jokainen huolen ihan vaan omasta elämästään, eiks joo...
  9. V

Onko miehenne koskaan pettänyt

Ei ole pettänyt. Tai mistä sitä koskaan voi 100% varmuudella sanoa, mutta en olekaan mitään "entä jos ... " -ihmisiä, eli luotan kyllä täysin häneen eikä ole tarvetta epäillä.
  10. V

kysely: millainen olit lapsena?

Vauva-aikanani itkin lähes 24/7. Rääyin ja paruin surutta. Taaperona ja leikki-ikäisenä olin hirveän mustasukkainen vanhemmistani (kun olin 3-vuotias, sain pikkusiskon) ja todella temperamenttinen olin jo silloin. Omapäisyyttä, lujaa tahtoa ja kiukuttelua kuului minun lapsuuteni...
  11. V

apuva, poika 12v ja siideripullo

2.6 % siideristä ei ole tässä tapauksessa kyse, esim. Kopparbergilla (kirjoitinko oikein) on näitä "alkoholittomia" siidereitä joissa prosentit tuon 2.6. Mutta Pirkan 1,5 litran alkottomassa siideripullossa ei ole tyyliin ollenkaan prossia, juuri tuo jotain 0.2 tms. Eli ei siitä humalaan mene...
  12. V

Testaa kuka julkkis olet!

Marilyn.
  13. V

KUKA LÄHDÖSSÄ TÄNÄÄN VIIHTEELLE?

Itsekin ajattelin juoda ihan "kiltisti", jospa tänään olisi ensimmäinen kerta kun tuo ajatus toteutuisikin... Ihanaa päästä tuulettumaan ja juhlimaan =)
  14. V

Hallatar mistä päin oot? ;) :D
  15. V

Susan Kuroselle syyte kohukirjasta

Aivan oikein!!
  16. V

Mistä saisi helmitaulun?

Marketit, kirjakaupat.
  17. V

Epämieluisin seksikokemuksesi?

Itselläni oli joskus hyvin nuorena, kun eräs silloinen "poikaystävä" yöllä heräsi ja alkoi väkisin nussimaan. Ei tietenkään käynyt kipeää kuivaan pilluun kun hän sörkki :whistle: |O En kehdannut tehdä oikein mitään. :ashamed: |O
  18. V

Paljon sulla menee baari-iltana rahaa?

Itselläni n. 100 e (juomat, narikat, kyydit).
  19. V

Minä! :wave: :D
  20. V

Kumpi teistä se halukkaampi???

Minä.

Yhteistyössä