Onko miehenne koskaan pettänyt

• Viestiketjun aloittaja )
  • Ensimmäinen viesti
Exä petti harvase päivä,senpä takia onkin ex.Nykyinen on pettänyt kerran,7 vuotta sitten.Kipeää teki mutta saatiin asiat selvitettyä.Yhdestä kerrasta en kyllä vielä jätä.Nyt on taas luottamus palannut ja kaikki ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Exä petti harvase päivä,senpä takia onkin ex.Nykyinen on pettänyt kerran,7 vuotta sitten.Kipeää teki mutta saatiin asiat selvitettyä.Yhdestä kerrasta en kyllä vielä jätä.Nyt on taas luottamus palannut ja kaikki ok.
Mä en koskaan saisi mielestäni pois sitä mielikuvaa että mieheni peuhaa toisen kanssa :x
Siksi jättäisin jos pettäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Mä en koskaan saisi mielestäni pois sitä mielikuvaa että mieheni peuhaa toisen kanssa :x
Siksi jättäisin jos pettäisi.
No,meillä ei ollut kyse seksistä vaan lähinnä baarissa pussailusta.Ja kun kertoi sen heti itse minulle ja oli hyvin katuvainen ja pyysi anteeksi niin päätettiin katsoa mihin joudutaan.Ja siitä todellakin on 7 vuotta aikaa joten luottamus on palannut ja kaikki menee hyvin.Että kyllä ne jotkut miehet kerrasta oppivat läksynsä.Joten tuon takia en kyllä halunnut itsekkään rikkoa perhettä.Exä sen puoleen peuhasi useamman naisen kanssa joten siksi onkin exä.

vieras
Ei ole pettäny. Itse tosin olen ollu yhden kerran vieraissa, ja kärähtäny siitä myös. Mies antoi anteeksi, ja nyt menee paremmin kuin koskaan! (tuosta tapauksesta on nyt 4.5v)

Terhi
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönenä:
On pettäny ja olen antanu anteeksi.Sitten petti taas ja se yhdenyön hoito tuli raskaaksi.Nyt lapsi on syntyny ja anteeksi en ole antanu mutta edelleen asutaan saman katon alla :ashamed:
Kannattaa miettiä tosi tarkkaan kannattaako tuohon jäädä. Mieheni äiti antoi mieheni isälle anteeksi, ja antoi anteeksi, ja kesti lapsen (miehen pikkusiskopuoli siis), ja nyt pari vuotta sitten tuli mitta täyteen ja nyt katuu ettei lähtenyt silloin 20v sitten. Sanoi että meni elämä hukkaan petturimiestä katsellessa. Se kun ei välttämättä jää siihen kahteen kertaan. :( No, voimia paljon toivotan, teit miten tahansa!

Yhteistyössä