mee kasvaan, eihän sul ees oo lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Kenestä mahtava fiilis?
Vai oonko ainoa, joka nauttii huomiosta, vaikka varattu olenkin.
profiilista päätellen pettäjä ainesta...katkera miehelle jneAlkuperäinen kirjoittaja viviann:Kenestä mahtava fiilis?
Mitä sitten vaikkei ole lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mee kasvaan, eihän sul ees oo lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Kenestä mahtava fiilis?
Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Kenestä mahtava fiilis?
Oi, hienoa että jotkut jaksavat keksiä teorioita profiilien perusteella! Harvinaisen köyhä elämäAlkuperäinen kirjoittaja joo:profiilista päätellen pettäjä ainesta...katkera miehelle jneAlkuperäinen kirjoittaja viviann:Kenestä mahtava fiilis?
Aivan, siis ns. "fiksut" kehut ja kommentit kivoja. =)Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kyllähän se huomio imartelee, kunhan eivät lauo suustaan mitään kommentteja tyyliin "sulla on isot tissit" |O :headwall: :kieh:
Mullepa sanottiin viime baarireissulla, että "sulla on varmaan tosi nätti p***u, oot just sen näkönen" :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kyllähän se huomio imartelee, kunhan eivät lauo suustaan mitään kommentteja tyyliin "sulla on isot tissit" |O :headwall: :kieh:
Sain muuten erään uroon aika hiljaiseksi kun se totesi juuri tohon tyyliin ja oikein häikäilemättä tuijotti varustustani, mä sanoin sitten sille että joo, ja ne ovat täynnä maitoa ( imetin siis siihen aikaan ).. Eipä jäänyt norkoamaan viereen.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kyllähän se huomio imartelee, kunhan eivät lauo suustaan mitään kommentteja tyyliin "sulla on isot tissit" |O :headwall: :kieh:
yhdyn tähänAlkuperäinen kirjoittaja zanna74:Kyllä mäkin miesten huomiosta nautin vaikka olen varattu ja kolmen lapsen äiti
Minkäs sille voi B)
KERJÄTÄ? En mä kyllä miesten huomiota kerjää.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Huomionkaipuukiintiöni on onneksi jo täysi, eikä tarvitse kerjätä sitä enää millään keinoin =) Oman mieheni ja miespuolisten ystävieni huomiosta tietysti nautin, vaikka en sitäkään kaipaa. Ihanaa olla vain rauhassa. Noh, myös sen verran olen viisastunut ja vanhentunut, että uskon vielä tulevan semmoisenkin kauden, että pitää herättää huomiota keinolla jos toisellakin. Nimim. "kolmenkympin kriisin kokenut, viidenkympin villitystä ootellessa"
Ok, kerjätä on ehkä väärä sana... vaihdetaan se sanaan "etsiä" =) Parempi?Alkuperäinen kirjoittaja viviann:KERJÄTÄ? En mä kyllä miesten huomiota kerjää.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Huomionkaipuukiintiöni on onneksi jo täysi, eikä tarvitse kerjätä sitä enää millään keinoin =) Oman mieheni ja miespuolisten ystävieni huomiosta tietysti nautin, vaikka en sitäkään kaipaa. Ihanaa olla vain rauhassa. Noh, myös sen verran olen viisastunut ja vanhentunut, että uskon vielä tulevan semmoisenkin kauden, että pitää herättää huomiota keinolla jos toisellakin. Nimim. "kolmenkympin kriisin kokenut, viidenkympin villitystä ootellessa"
Joo ja mikäs parempaa kuin antaa pakkeja Okei, ehkä joidenkin herrrkkujen kohdalla harmittaa. Harmi et täällä ITSE törmään niin vähän naisiin, jotka uskaltaisivat / ylipäätään osoittaisivat kiinnostusta.