Baariin ja miesten päät pyörälle!

Onhan se aina mukavaa, kun saa positiivista huomiota. Ulkonäöstään ja muutenkin =). Mutta jos menen baariin, en mene sinne esittelemään itseäni miehille, vaan pitämään hauskaa ystävien ja/tai mieheni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja viviann:
Kenestä mahtava fiilis? :D
Vai oonko ainoa, joka nauttii huomiosta, vaikka varattu olenkin.
profiilista päätellen pettäjä ainesta...katkera miehelle jne
Oi, hienoa että jotkut jaksavat keksiä teorioita profiilien perusteella! Harvinaisen köyhä elämä :whistle: ;)

Niin ja ei mun tarvitse pettää minun miestäni, ei kai positiivisesta huomiosta nauttiminen kenestäkään pettäjää tee? Vai oletko itse katkera tai jotain, KOMMENTISTASI PÄÄTELLEN? :D

Nii ja kyl mäki lähen baariin ihan hauskaa pitämään kavereitten/miehen kanssa enkä keräämään niitä kehuja tai huomiota tai mitään, mutta niinku sanoin, en tosiaankaan kiellä et positiivinen huomio haittaisi :D

vieras
Mä nautin siitä kun baarissa käyhn esim yksin vessassa tai tilaan juomaa. matkal miehet lähtee pseuran ja sit mä kperrynkin mieheni kainaloon.. Ah että mä nautin niistä ilmeistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Kyllähän se huomio imartelee, kunhan eivät lauo suustaan mitään kommentteja tyyliin "sulla on isot tissit" |O :headwall: :kieh:
Mullepa sanottiin viime baarireissulla, että "sulla on varmaan tosi nätti p***u, oot just sen näkönen" :eek: :headwall:
SITÄ en ottanut kehuna, sanoin vaan että okei ja liukenin takavasemmalle...
Mua ei yleensäkään imartele se, jos joku tulee baarissa sanomaan että "sulla on hyvä perse" tms, vaan se, että joku tulee fiksusti juttelemaan mukavia ja osaa ujuttaa ne kohteliaisuudet mukaan ihan normaaliin keskusteluun.

Huomionkaipuukiintiöni on onneksi jo täysi, eikä tarvitse kerjätä sitä enää millään keinoin =) Oman mieheni ja miespuolisten ystävieni huomiosta tietysti nautin, vaikka en sitäkään kaipaa. Ihanaa olla vain rauhassa. Noh, myös sen verran olen viisastunut ja vanhentunut, että uskon vielä tulevan semmoisenkin kauden, että pitää herättää huomiota keinolla jos toisellakin. Nimim. "kolmenkympin kriisin kokenut, viidenkympin villitystä ootellessa" :D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Kyllähän se huomio imartelee, kunhan eivät lauo suustaan mitään kommentteja tyyliin "sulla on isot tissit" |O :headwall: :kieh:
Sain muuten erään uroon aika hiljaiseksi kun se totesi juuri tohon tyyliin ja oikein häikäilemättä tuijotti varustustani, mä sanoin sitten sille että joo, ja ne ovat täynnä maitoa ( imetin siis siihen aikaan ).. :whistle: Eipä jäänyt norkoamaan viereen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Huomionkaipuukiintiöni on onneksi jo täysi, eikä tarvitse kerjätä sitä enää millään keinoin =) Oman mieheni ja miespuolisten ystävieni huomiosta tietysti nautin, vaikka en sitäkään kaipaa. Ihanaa olla vain rauhassa. Noh, myös sen verran olen viisastunut ja vanhentunut, että uskon vielä tulevan semmoisenkin kauden, että pitää herättää huomiota keinolla jos toisellakin. Nimim. "kolmenkympin kriisin kokenut, viidenkympin villitystä ootellessa" :D
KERJÄTÄ? En mä kyllä miesten huomiota kerjää.

Joo ja mikäs parempaa kuin antaa pakkeja ;) Okei, ehkä joidenkin herrrkkujen kohdalla harmittaa. Harmi et täällä ITSE törmään niin vähän naisiin, jotka uskaltaisivat / ylipäätään osoittaisivat kiinnostusta. :p

Alkuperäinen kirjoittaja viviann:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
KERJÄTÄ? En mä kyllä miesten huomiota kerjää.

Joo ja mikäs parempaa kuin antaa pakkeja ;) Okei, ehkä joidenkin herrrkkujen kohdalla harmittaa. Harmi et täällä ITSE törmään niin vähän naisiin, jotka uskaltaisivat / ylipäätään osoittaisivat kiinnostusta. :p
Ok, kerjätä on ehkä väärä sana... vaihdetaan se sanaan "etsiä" =) Parempi? ;)

Yhteistyössä