PITÄSKÖ TÄNÄÄN IRROTELLA JA LAITTAA IHAN HELVETIN LYHYT MINIHAME?

• Viestiketjun aloittaja Arja
  • Ensimmäinen viesti
Arja
Nimittäin semmonen tuolta kaapin perukoilta löytyis, pituutta ei juurikaan ole.... *viheltelee*

Mitäs tuumitte, mielipiteitä, ku olo itsellä ton suhteen vähän epävarma... Omat kaverit eivät varmaankaan ymmärtäisi, mut haluttas kerranki repästä :)

vi
mä en laittais, koska siinä ei oo mitään kaunista, tyylikästä tai seksikästä, enemmänkin halvennat itseäsi minihame päällä...Mutta tää onkin vaan mun mielipide...

Arja
Alkuperäinen kirjoittaja vi:
mä en laittais, koska siinä ei oo mitään kaunista, tyylikästä tai seksikästä, enemmänkin halvennat itseäsi minihame päällä...Mutta tää onkin vaan mun mielipide...
Tätä mä taas en hlökohtaisesti ymmärrä, että miten minihame muka halventaa naista? Varsinkin jos käyttäytyy kummiski suht asiallisesti ja yläosa tarpeeksi peittävä (ite yritän aina pitää sen "sopusoinnun" et jos alaosa suht paljastava, nii yläosa puolestaan peittävä ja toisinpäin).

Mut sullaki toki oikeus mielipiteeseesi, en mä sillä :)

Arja
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mun mielestä sillä mennään taas itseensä esitteleen, jos nään jollain syksyl/talvel minarin ni ajattelen et jakorasia
Niin ymmärrän tuonkin pointin, mutta toisaalta en taas ite välitä toisten mielipiteistä, varsinkin kun itse tiedän mikä on tilanne. :) Siis musta tää hame on siisti, enkä ehtinyt kesällä käyttää (en päässyt mihinkään ku lapsia en saanu hoitoon) ja nyt ois hyvä sauma. Mä vaan niin tykkään tästä ja tästä tyylistä kokonaisuudessaan :)

Mun mielestä sillä mennään taas itseensä esitteleen, jos nään jollain syksyl/talvel minarin ni ajattelen et jakorasia
no jos minari päällä ollaan sisällä yökerhossa missä muutenki kuuma niin mitä väliä?
mä laitan narikassa toppahousut jalkaan ku lähden himaan :whistle:

minari on helteellä hot

Peesaan tätä.

Ja muutenkaan en oikein ymmärrä "repaisyä" ja "irrottelua" vaatteilla...
Ajattelisin että ennemmin ne on ne teot sitä irrottelua ja irtirepaisyä arjesta,jos tämä nyt on sitten takaa-ajatuksena

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
no jos minari päällä ollaan sisällä yökerhossa missä muutenki kuuma niin mitä väliä?
mä laitan narikassa toppahousut jalkaan ku lähden himaan :whistle:
Muistan kun "villeinä aikoina" kaverin kanssa mentiin kolmenkympin pakkasilla baariin, köyhiä kun oltiin niin useampi kilsa piti kävellä, ei todella ollu varaa taksiin...Kaverilla oli pilkkihaalari päällä jonka jätti narikkaan!

:D

Alkuperäinen kirjoittaja minari on helteellä hot:

Peesaan tätä.

Ja muutenkaan en oikein ymmärrä "repaisyä" ja "irrottelua" vaatteilla...
Ajattelisin että ennemmin ne on ne teot sitä irrottelua ja irtirepaisyä arjesta,jos tämä nyt on sitten takaa-ajatuksena
Itse ainakin irrottelen juuri pukeutumisella, sillä en mä halua omalla käytökselläni itseäni nolata. Nimittäin käytän minareita useinkin, myös talvella (baarissahan ei ole yhtä kylmä kuin pihalla... :whistle: ) ja mielestäni osaan pukeutua tyylikkäästi JOPA minihametta pitäessäni. Irrottelen mieluummin pukeutumisellani kuin typerällä käytöksellä tai vastaavalla. Tosin sattuuhan noita kännissä jotai aina :D

vi
jos haluaa irrotella, niin pitääkö sitä tarkotusta varten pukeutua paljastavasti? miksei pukeudu tyylikkäästi, koska sillä tavalla saa huomiota paljon enemmän kuin minihameella. Tai siis saahan tolla minihameella tietyn joukon ihmisiä kiinnostumaan itsestään, mut se onkin sitten aika oksettavaa, koska sen tietää mitä mieltä niiden ihmisten päässä liikkuu.

Niin ja en ole mikään uskovainen tms vaan tykkään itsekin laittautua ja käydä baareissa :)

Samaa mieltä täälläkin. Leggingseillä tai paksuilla sukkiksilla voi pelastaa sentään jotain, ihan kamalimman näköistä on, jos on ohuet sukkikset ja saappaat.

Minä
Alkuperäinen kirjoittaja vi:
jos haluaa irrotella, niin pitääkö sitä tarkotusta varten pukeutua paljastavasti? miksei pukeudu tyylikkäästi, koska sillä tavalla saa huomiota paljon enemmän kuin minihameella. Tai siis saahan tolla minihameella tietyn joukon ihmisiä kiinnostumaan itsestään, mut se onkin sitten aika oksettavaa, koska sen tietää mitä mieltä niiden ihmisten päässä liikkuu.

Niin ja en ole mikään uskovainen tms vaan tykkään itsekin laittautua ja käydä baareissa :)
Niimpä. Esim siistit housut, kiva paita ja piikki korkkarit.

Yhteistyössä