just näin =)Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:jaa no mulla ei olis edes lapsia ilman seksiä :xmas:
:wave: :wave: Ja taas mä täällä Ruusan perässä hiihtelen...Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Eiköhän kaikilla ole.
(tuli jo naitua ja likööritkin juotua)
Ja nyt untenmaille, :wave: , kauniita unia!
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle::wave: :wave: Ja taas mä täällä Ruusan perässä hiihtelen...Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Eiköhän kaikilla ole.
(HAVUJA PERKELE!!!)
nii!Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Eiköhän kaikilla ole.
Juu, onneks ei mee oma elämä pilalle toisten elämän takia..Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Onneks mun elämää ei rasita pätkääkään ventovieraitten ihmisten dokaamiset ja panemiset :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Me4:Juu, onneks ei mee oma elämä pilalle toisten elämän takia..Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Onneks mun elämää ei rasita pätkääkään ventovieraitten ihmisten dokaamiset ja panemiset :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle::wave: :wave: Ja taas mä täällä Ruusan perässä hiihtelen...Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Eiköhän kaikilla ole.
(HAVUJA PERKELE!!!)
Ai ei luista vai?
:xmas:
samaa minäkin ihmettelen... pyhästä hengestäkö ap on lapset vääntänyt/vääntää?Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:jaa no mulla ei olis edes lapsia ilman seksiä :xmas:
oisit nyt rohkeesti kirjottanu kirjatuneena!!!Alkuperäinen kirjoittaja sanna:Ja niin ihana elämä onkin miehen ja lasten kera !!
Onks susta yksin ryyppääminen kivaa?Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:onneksi en ole niin kovassa miehen puutteessa, vaan saan tarpeekseni, että täytyis siitä täällä jatkuvasti kirjoitella erilaisin kyselyin. onneksi on elämässä muutakin sisältöä. ja jokainen varmaan osaa ryypätä, jos haluaa, tarviiko siihenkään hakea palstalta kannatusjoukkoja