Hakutulokset

1. A

Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Peppi Pitkäkorva ja NePPis85 Testasin vielä viime viikolla, kun kiertopäiviä oli noin 34, negan ja tosiaankin sitten maanantaina kp 41 ja plussa. Eli kyllä se saattaa plussaksi vielä muuttua. Pidän teille peukkuja! :)
  2. A

tatskattu :hug: Tein vielä eilen clearbluen digitestin viikkonäytöllä ja tulihan siihenkin, että raskaana 1-2 viikkoa Nyt se on sitten jo pakko uskoa. :heart:
  3. A

No niin tein äsken vielä Clearbluen testin ja plussahan siihen heti pärähti. :heart: Pakko kai se sitten on uskoa, että raskaana ollaan! :D
  4. A

NapaKissalle isot onnittelut! :flower: ON: Tänään kp 41 eikä sen kummenpia oireita mihinkään suuntaan. Tissit ovat edelleen kipeät ja turvoksissa ja alamahasta nippailee välillä. Lisäksi pystyisin joka ilta syömään jääkaapin tyhjäksi eli ruoka maistuu. Testailin aamulla predictorilla ja jos...
  5. A

Oikein hurjan paljon onnea kaikille plussanneille!!! :flower: :D Olen ollut kolme viikkoa lomalla ja nauttinut ulkoilmasta, joten en ole paljon käynyt lukemassa teidän juttuja. Sen verran omaa napaa, että nyt on kp 38/33-39. En ole vielä testannut ja ajattelinkin odottaa siihen kp 40...
  6. A

Onnea pokemonille ja Ralliperunalle! :flower: ON: Tänne voi päivittää yk 4. Menkat alkoivat viime keskiviikkona ja niitä jo odottelinkin, kun olin tosiaankin koko oviksen ajan täysin sänkypotilaana enkä edes ajatellut, että viime kierrosta olisi tärpännyt. Nyt näyttää siltä, että kierto...
  7. A

Älä Lily-Jane ainakaa mua poista!! :) ON:On ollut taas töissä ja kotona kiirettä, enkä ole ehtinyt kirjoittaa vaikka lukemassa olen kyllä käynyt. Olin oviksen aikaan viikon täysin sänkypotilaana flunssan kourissa,joten tämän kierron voi unohtaa sitten kokonaan ja ensi kierrosta sitten uuteen...
  8. A

ON: Tänne voi vihdoinkin päivittää yk 3 ja tänään kp 2/33-39...
  9. A

ON: Täällä kp 39/33 eikä vieläkään mitään oireita, että menkat olisivat tulossa. Olen kyllä stressannut vähän kaikkea viime aikoina joten sekin saattaa vaikuttaa tähän kiertoon. Ennen pillereitä ei ollut koskaan näin pitkiä kiertoja. Ja viimeksi tänään testasin ja negaa näytti. On vähän hermo...
  10. A

pokemoni Olisikohan oireiden loppuminen oire ja pian plussaisit?! :D
  11. A

IkanderinMiljalle jaksamisia. :hug: Mutzillalle oikein paljon onnea! :flower: ON: On ollut niin paljon kiirettä etten ole ehtinyt kirjoittelemaan, mutta lukemassa olen kyllä käynyt. Tänään kp 37/33 eikä menkoista tietoakaan. Eilen testasin negan. Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan...
  12. A

:hug: kaikille sitä tarvitseville ja plussatuulia. ON: olen nyt vähän aikaa vaan taustaillut, kun on töissä ja kotona kiirettä. Kp on nyt 23/33(?). Mielestäni bongasin oviksen viime viikolla, mutta en ole varma, koska tikuttaessa ensin tuli kunnon kontrolliviiva ja testiviiva oli haalea...
  13. A

Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

NapaKissa Sovitaan tosiaankin nyt heti alkuun, että tästä toisesta kierrosta tärppää. :) Olenkin aina toisaalta toivonut, että lapset syntyisivät alkuvuonna, kun itsekin olen maaliskuun lapsi... Vaikka eihän sillä oikeasti ole mitään väliä, milloin syntyy, kunhan on terve... :)
  14. A

Päivitystä eli yk2 alkoi ja tänään kp3.
  15. A

Kaikki muut vaan reissailee... :( Ja omaa napaa, täällä odotellaan niiden menkkojen alkua, kp on nyt 31/?. Olen pidättäytynyt testaamasta ennen kuin viikonloppuna jos ei menkat ala. Mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole. Muuta kuin ihan järkyttävä väsymys. Plussatuulia puuuuuuuhh :)
  16. A

Onnittelut plussanneille ja plussatuulia muillekin! :) Mulla oli eilen aivan kummallisia vatsakramppeja, vasemmalta alavatsasta viilsi välillä niin kovin, että kaikki tekeminen oli vaikeaa. Kipu säteili sitten kylkeen ja sieltä alaselkään. Nyt kuitenkin kaikki ok. Outoa... Mies on jo aivan...
  17. A

Paljon missäkin hiilareita?

www.fineli.fi ja sieltä vasemmasta reunasta valitset "eniten ja vähiten"
  18. A

Juu Yasminet oli viimeksi... Ei ollut tarkoitus tehdä ovistestejä ollenkaan, mutta hain kuitenkin apteekista yhden paketin, kun nämä kivut alkoivat. Eikä missään vaiheessa ole tullut plussaa. Itse epäilen, että ovis oli jo ollut ennen testien tekemistä... Parin viikon päästä voi sitten...
  19. A

Onnittelut kaikille plussanneille! =) Mullahan on nyt menossa ensimmäinen kierto ilman pillereitä ja kp olisi nyt 17/-. Nyt on pari päivää alavatsa ollut keskeltä hiukan kipeä. Ei kuitenkaan niin kipeä, että olisi pitänyt ottaa särkylääkettä. Epäilin oviskivuiksi, mutta ovistestit ovat...
  20. A

On muuten todella vaikeaa ajatella, että "tulee jos on tullakseen", kun koko ajan kuitenkin toivoo, että tulisi jo! Aargh! :D

Yhteistyössä