Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Isot halit kaikille tädin yllättämille :hug:

Täällä muuten näkyy se mun keskiviikkoaamun haamu: http://1.bp.blogspot.com/_FXbO-deKlSs/TB0XwSkbufI/AAAAAAAAATQ/B8PcD02Su6Y/s1600/P6160023.JPG

Menkkaolo on jatkunut ihan koko viikon, mutta juilinta on ollut normaalia hieman alempana ja keskellä, kun yleensä se on toispuoleista. Menkkoja ei kuitenkaan ole kuulunut. Perjantaina lähdin vanhempien luota kohti ystävää ja mulla sattui olemaan hetki aikaa ennen junan lähtöä. En uskonut ehtiväni apteekkiin salaa myöhemmin ja olin juuri bongannut apteekin rautatieaseman lähellä. Pinkaisin sinne ja junaan. Ajattelin tekeväni testin seuraavana aamuna aamupissasta. Testi kuitenkin huusi minua kassista ja päätin tehdä sen junan vessassa jos tulisi pissahätä.
No sehän tuli ja kävin vessassa. Plussa pärähti testiin IHAN samantien!!!

http://3.bp.blogspot.com/_FXbO-deKlSs/TB0ZqeKfsUI/AAAAAAAAATY/wfPns9W20zA/s1600/P6180074.JPG

En millään usko tulosta! Kävin tänään ennen kotiintuloa ostamassa miehelle vauvapaidan, jossa lukee remove baby before washing ja annoin sen juuri tehdyn testin kera (ostin tuplapakkauksen varmuuden vuoksi).

Ihan ihmeellistä! :) Tästä täytyy varmaankin uskaltaa siirtyä tuonne odottajien puolelle, vaikken edellenkään osaa sisäistää tätä.

Paljon plussatuulia teille kaikille ja kiitos ihanasta tuesta jota olen saanut täällä :heart:

+++++++++++++++ :whistle:

Pokemoni ONNEA!!!! Ihania uutisia!!! Paljon onnea odotukseen!!! Pitkän tauon jälkeen saatiin plussa sitten :) Paljon haleja!!

NapaKisuli Upsista, mä oon sekoillut jotain (vaihteeks..), korjaan asian nyt ihan samalla! Toivottavasti ei pärähdä menkat! Mutta toisaalta, sähän vuosit aika pitkään ton km:n jälkeen? Mikä mieliala sulla on nyt?

Täällä dpo 13, vähän sellainen olo, että hanat aukeaisi tänään. Noh, odotellaan!

HUOM KAIKKI, otsikko on vaihdettu! Ajattelin, että turha aloittaa uutta pinoa vielä, kun tää toimii vielä näinkin hyvin. Vaihdetaan vasta sitten, kun vaihdetaan päivittäjää, käykö tämä kaikille? Ja mua ei haittaa olla hommassa!

Lily-Jane, ihan ok mieli nyt, mietin vaan et tuleeko niitä menkkoja sitte kuitenkaan ku tosiaan vuosin niin kauan. Mut näkee sit. Ei oo yhtään menkkaolo kyllä. Yleensä arvaan menkat siitä ku rupeen siivoomaan ihan sairaasti, nyt ei siivotuta YHTÄÄN :LOL: Tulis nyt edes pienet ni pääsis sit uutta kiertoa alottelemaan.

Onnea Pokemoni! Aika selvältä plussaltahan tuo eka testikin jo näytti, mutta toinen onkin jo aivan selvä tapaus. Tervemenoa odottajien puolelle!

ON: Ovista odotellessa täällä. Taitaa olla nyt alkuviikolla parhaat tärppipäivät, joten laitetaan mies hommiin heti tänään illalla. Huomenna ei onnistu nimittäin, joudun olemaan yötä pois kotoa työmatkan takia. Mutta tiistaina varmaan ehtii hyvin jatkaa yrityksiä. Nyt ei ole odotukset yhtään niin korkealla kuin viime kierrossa. Jotenkin vaan väkisinkin ajattelen, että eipä se taaskaan onnistu, mutta yritetään nyt kuitenkin. Kai se vielä joku päivä onnistaa meitäkin.

Kiitos Tipetsu! :)

Oon taas ottanu etäisyyttä vauva-ajatuksiin ja siksi tulin vain pikaisesti lukemaan...

Kp 19/21-26? Vähän tuntuu menkoilta, mutta koska ovis oli kp14 niin ei tämä vielä voi menkkatunne olla. Palailen paremmalla ajalla ja tuuletan vielä hetken aivojani tästä aiheesta ;)

18.6 ja 19.6 testasin positiivisen.Menkat 3kk myöhässä,ultra tällä viikkoa niin näkee mitä tämä nyt on onko vauvaa oikeasti vai ei.Voi tosin olla tällä viikkoa vielä liian aikaista nähdä ja joutuu kattoon parin viikon päähän.Epäilisin että nyt on rv 6 meneillään.En uskalla vielä ilosta pomppia kun en tiedä onko tämä kaverinalku kohdussa vai missä.

Novelle78 Noin mäkin ajattelen aina välillä, et miks tässä kierrossa ku ei edellisessäkään.. Mut sit välillä tulee myös sellaisia, et HEI, miks en mä kun muutkin? Toivottavasti ovisajoitukset menee nappiin!!

Täällä on dpo 14 tänään. Tissit oli vielä eilen kipeät, mutta ei aamulla enää. Aika selkeä merkki siitä, että hormoonit romahtanut ja menkkoja odotellaan. Perkele. Oli vielä pari sellaista raskauteen viittaavaa oirettakin tässä kierrossa, mut ei niin ei. Vaikka siis vuoto ei oo vielä alkanut, mut siltikin vähän se pienkin toivo hiipu. Oireita mulla OLI rinnat kipeät sivuilta, ruskea vuoto yhden päivän viikko sitten, outo maku suussa pari päivää, lievä pahoinvointi ja ruuan pyöriminen mahassa eilen ja toissapäivänä. Noi eiliset ruuan vellomiset laitoin pms:n piikkiin, mikä on ihan mahdollista. Mut onneks näyttää nyt siltä, että toi luteaalivaihe pysyis hyvänä, viime kierrossa alko tiputtelemaan jo dpo 8, menkat alko vasta 13 päivää oviksesta kyllä, ja tässä kierrossa näyttää, että luteaalivaihe olisi sen 13 päivää. Tuntuu, että kroppa olisi nyt 1,5 vuotta tasoittunut pillereiden jälkeen, joten ehkä nää mahdollisuudetkin tärppiin kasvaisi tässä kuukausien aikana. Noh, pidän teidät ihanat kanssasisaret ajantasalla :)

Plussatuulia parempionnisille ++++ !!!

RALLIPERUNA !!!! ONNEA!!! Kirjotin tota mun viestiä samaanaikaan niin en nähnyt sun viestiä! No johan sulla hassusti meni toi, mutta pääasia on, että plussasit!! Toivotaan, että siellä joku kaveri majailee, tuu sitten heti kertomaan!! :flower:

Kävipä hassu juttu r-testin kanssa aamulla... Siihen tuli semmonen viiva minkä normaalisti ottaisin plussana ja siis näkyy selvästi vaik on haalee...MUTTA... Se on vaakatasossa :eek: Aivan ku ois kaatunu :LOL: Enpä taida ottaa sitä minään vaan odotan vkl asti. Saa ainaki kunnon jännitykset aikaan.
Ja testi on semmonen liuskatesti raskauskeijulta... Koitan illalla laittaa kuvan ku nyt oon kännykällä tääl.

Kivaa alkuviikkoo kaikille!!

Onnea pokemonille ja Ralliperunalle! :flower:

ON: Tänne voi päivittää yk 4. Menkat alkoivat viime keskiviikkona ja niitä jo odottelinkin, kun olin tosiaankin koko oviksen ajan täysin sänkypotilaana enkä edes ajatellut, että viime kierrosta olisi tärpännyt. Nyt näyttää siltä, että kierto olisi tasaantunut 33 päivän pituiseksi. 8 päivää töitä vielä ja sitten alkaa kesäloma!!! :)

JEEEEEEEHHH!!Onneaonneaonnea pokemoni ja ralliperuna! :flower: :heart:
Lily-Jane: :hug:
NeliApina Johan outo testitulos! :eek: Otahan raskauskeijuun yhteyttä,ei ihan taida olla toimivaine testi.

Tääl ovis päällä,nännit kipeet jo eilen. Nyt vaan toivotaan että clomeista ois ollu apua! Masentaa kyllä kun ukko PIHTAS eilen,että riittikö toissapäivänen pupuilu eiliseen ovikseen.Hemmetti. Nyt ois kp 13/17-28 ja päivät tuntuvat matelevan,plääh!!

tipetsu tilasin 11 testiä ja toi oli 6 minkä käytin ja kaikki muut on aina ollu tietty negaa mut puhtaasti. Katotaan nyt mitä tapahtuu...
Ralliperuna tai sit se on vkl jäljiltä kännissä ja kepsahti siks...
No jos se vaikka ois vaa jotenki joutunu väärään paikkaan se viivan kohta. Toivossa on hyvä elää :D

ralliperuna Intuitio on ihmeellinen juttu, mutta tosiaan toivon, että se olisi sulla väärässä. Raskaudethan voi olla erilaisia, eiks niin? Mutta siis ymmärrän ton tunteen, että jokin mättää. Toivon kuitenkin, että kaikki hyvin :heart:

NeliApan Mulle on tullut ovistesteihin noita ihmeellisiä vaakaviivoja ja oon miettinyt et onks mun aamupissa turhankin vahvaa :LOL: Toivotaan sulle plussaa!!!

Mä en kyllä kauaa jää märehtimään näitä menkkoja, kävin tossa jumpassa ja oikeen revittelin mun vatsalihaksia kun kerta sillä ei oo mitään väliä. Nyt vedän vähän lakritsa-kaneli-yrttiteetä, ja huomenna ajattelin varata ajan akupunktioon, jos kohdun verenkierto siitä vähän vilkaistuisi, mullahan on aika niukat menkat. Ehkä meen ostaa greippimehuakin. NYT ON SOTA KÄYNNISSÄ KUULKAAS LEIDIT!!!

Lily-Jane Hyvä hommeli,että jaksat sotia menkoista huolimatta! Yhdyn mukaasi! Tosin miehen kaa pitäis kyllä tänään(kohta) yhtyä,että on simoja varpilla oottelemassa.. :p Reppana tulossa töistä ja mä täällä heti hornyna vonkaan siemeniä,tosi kiva varmaan! :D :ashamed:

Kummallista kuumotusta munasarjojen kohalla,lämmöt ei oo vielä noussu,mut nännit jo arat,että jospa se ovis ois vaikka tänään vielä. Mä niiiiinnn toivon että nyt tää kierto ois vihdoin Se kierto,ja eka ja vika clomi-kierto!!PliisPliisPliis!!!

Onnea pokemonille ja varovasti onnea myös ralliperunalle! Ja mukavaa juhannusviikkoa muuten vain kaikille muille! Jännittävää kuulla toisten raskautumisesta, antaa toivoa omallekin kohdalle.

Mulla on menossa kp 23/24-26 ja yk2. Oireita ei ole, tai ei ainakaan sellaisia, mitkä eivät selittyisi lähestyvillä kuukautisilla ja vanhassa vetoisessa (ja homeisessa!) talossa asumisella. Ihan varma tunne siitä, että tuskin olen tullut raskaaksi, mutta eipä taida kannattaa tässä asiassa niin tunteisiinsa luottaa. Viime kuussa mulla oli sellainen tunne, että ihan varmasti olen raskaana...

Mutta nyt onkin jännä viikko sikäli, että olisi montakin syytä testata mahdollista raskautta. Kp 24/24-26 on mun 30-vuotissynttärit, joten jos testaisin ja olisi plussa, niin olisihan se hauska synttärilahja. Kp 26/24-26 on puolestaan meillä parisuhteen vuosipäivä, joten jos silloin plussaisin, niin sepä vasta olisi mukava vuosipäivän yllätys. Toisaalta jos tulisi negatiivista kumpana päivänä hyvänsä, niin ehkä siitä tunnelma vain lässähtäisi. Ja kp 28/24-26 on mies lähdössä pitkälle reissulle, joten jos oikeasti olisin tullut tässä kierrossa raskaaksi, niin olisi hyvä kertoa se ehkä siinä vaiheessa. Tai siis sen jälkeen ei pääsisi kasvokkain kertomaan hetkeen aikaan.

Pitäisiköhän testata, pitäisiköhän odottaa...? Synttäri- ja vuosipäivänä menkat eivät olisi vielä edes myöhässä, joten aika hätäiseltä tuntuu. Miehen lähtöpäivänä menkat olisivat jo myöhässäkin, siis jos ne nyt ylipäänsä jättävät tulematta. Voihan olla, että ne alkavat vaikka tänään, eikä tarvitse miettiä koko kuviota. :kieh:

Onnea plussanneille! Määki haluun!

Ja halit Lily-Jane ja Almukka :hug:

ON: Nyt ois 29/27-29, Teroista laskien menkkojen piti alkaa sunnuntaina mut ei oo näkyny, eilen alko kauheet menkkajuilinnat ja ostin jo suklaata valmiiks, mut ei enää juili eikä yhtään verta näy eikä kuulu. Kai ne tänään alkaa. Tai sit taitaa venyä ja olla niukat ku tosiaan alkukuusta vuosin 17 päivää ku oli se keskenmeno.

Yhteistyössä