Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

Käyn täällä säännöllisin väliajoin juttujanne lukemassa, tuli teidän kanssa niin kauan aikaa vietettyä. Ja vaaranahan tässä tuntus nyt olevan, että takasin tänne tipun. Ens tiistaina varhaisultra ja sit toivottavasti vähän viisaampia..

Mutta pokemoni, voi miten hienoa jos plussa nyt olisi! Ja emilylle myös tsemppaukset tulevaan!!

nelli & mytty 5+6
 
Ääk pokemoni pakko sen on vahvistua! Ihanaa :hug:

Napis sellasta toiki tekee et hinkkaa siin ruokaa tehdessä ja kaikis ihme paikoissa :D
Ja paskat se mitää antanu eilenkään...Vähän kyl pisti vihaks. |O Mut onneks kipu jatkuu yhä ja valkkariiki riittää vaik muille jakaa joten ehkä ei oo vielä myöhäistä... Toi kierron pituushan ei oo ihan selvillä et luultavasti se ei todellakaan oo toi viime kierron 24. Pitäis vaan saada siemeniä itämään tasasesti eikä 4-5 päivän välein... :LOL:
Lauantaina sanoin miehelle et kumma jos ei tästä nyt raskaudu niin sehän otti asian niin se päivä oli just se kriittinen ja se jälkeenhän ei tartte sit enää antaa :headwall: Saas nähä tänä iltana,en ainakaan ite ehdota mitään ees siihen suuntaan.
Nelli Tuleeko vuotoa? Toivottavasti kaikki ois kuitenki kunnossa :hug:
 
NeliApina ei tule vuotoa, eikä muutenkaan mitään merkkejä. Mutta täysi oireettomuus huolettaa, kun alussa oli mutta sit hiipui pois kaikki oireet. Eihän se toki mitään vielä tarkota, mutta vainoharhasuus on nyt aika korkeella...:D
 
nelli no hyvä ettei mitään sellasta! Eiköhän kaikki oo ihan hyvin sit =)
Tombatar no kylläpä on munan saanti sulla harvaks käyny :D Melkeen vois jo puhua puutteesta :LOL: Mä oon kyllä aika varma että saan tänään... :p Joopa joo,huomenna taas tääl valittamassa :LOL:
 
Oikein paljon onnea plussanneille :flower:

mulle voi päivittää yk8

Eli eipä tästäkään kierrosta sitten tarttunut pikkuista mukaan :( No, joka tapauksessa päätin olla aloittamatta mitään ehkäisyä ja vain odotella.... syyskuussa alan sitten varailemaan uudestaan aikaa lääkärille koska sittenhän tulee täyteen se vuosi yrittämistä :ashamed: ja kun kierrot on mitä sattuu niin ei noi yk:t kulje yhtään käsikädessä tuon yrittämisen aloituksen kanssa.

Olen yrittänyt olla miettimättä koko raskaaksi tulemista ja siksi en ole käynyt paljoakaan kirjoittelemassa. Olen alkanut suunnittelemaan elämää eteenpäin, joten on muutakin puuhaa kuin vain se vauvan miettiminen.

täällä siis mennään kp 1/29-59
 
Moikkaaaaa!! Enpä jaksa nyt lueskella teidän juttuja. Huomenna käyn läpi mitä täällä on tapahtunut. Tunti sitten tulin leiriltä, joten pikkuinen päivitys vaan..

Kp 28/24-29 on ohi. Ihan pikkuisen jännittää, kun ei ole minkään valtakunnan oireita, tänään vihlaisi massua, mutta luulen sen olleen ihan ruuansulatukseen tai huonoon istuma-asentoon liittyvää. Yleensä tässä vaiheessa tissit on superkipeet ja masua vihloo vähän väliä, mutta nyt ei. Toivo nousee kovasti. Pitäkää peukkuja. La-aamuna testaan, jos ei menkkoja kuulu. Tosin onhan sekin vaihtoehto, että kierto vaan venyy, mutta toivotaan, että tässä olisi kyse siitä iloisemmasta asiasta :)

+++++++++++++++++++
 
Napakissa ja Vaniljainen: Kiitos :heart:

Napakissa ja Neliapina: Mulla on myös tuollainen mies, yks kerta teki koululäksyjä ovisplussan aikaan vaikka kuin yritin ja tässä kierrossa teki koneella semmosta diaesitystä... :D Mut sillon kiinnostaa paljonkin kun ei ole niin hektinen ovisaika, esim just tiskauksen aikana tai kun mua väsyttää ;) (eli sillon ku se lähtee miehestä itsestään...)

Ps. Mut kyl mä sit aina oon lopulta saanu siemeniä, oon vaan joutunu venaa tyyliin koko illan :LOL:
 
Mä oon saanu kyl ihan kiitettävästi tässä kierrossa munaa, ku oon jo aiemmin miehelle sitä pohtinu että tästä kierrosta tuskin tulen raskaaksi. Kyl toi mies lasta myös haluaa, mut ehkä on sit suorituspaineita, nyt ku oon jutellu ihan työjuttui tai jotain juhannusjuttuja vaan enkä vauvoista mitään, ni kyl se sit on aktiivisempi. :)

Haleja!
 
Joo kyllä noi miehet on kauheita :LOL: Ja en muuten saanu eilenkään :eek: ! Ja vähä riitelyn puolelle se sit meni mut kyllä se kerranki kuunteli sit lopulta kun sanoin että ottaa päähän niin helvetisti se ku tietää et nyt ois oikeet ajat ja sit just toinen päättää pihdata ja viel monta päivää... Et ei varmaan siit tunnu miltään mut mul oli kyllä eilen vitutus kynnys elämäni korkein... No se on nyt ainaki saatettu tietoon :D En kyllä nyt ole ihan varma missä vaiheessa ovista mennään koska eilen oli kipeet munikset mut tänään tulee viel :x paksuhkoa valkosta valkkarii :x Jospa se ois vasta tuloillaan...luotan siihen :saint:
Voi mömmis miten hyvältä sun tilanne kuulostaa. Jännittää :hug:
 
taas pikainen päivitys, ainakaan täti ei ole tullut kylään, joitain pieniä kipuiluja on ollut mutta ei ehkä tavallisia menkkamaisia, tai sit vaan kuvittelen :D koko ajan janottaa ja sen takia saa ravata vessassa. Testaan lauantaina aamulla kun en ole enää vanhempien luona :kieh:
 
Kukkuu!!!! Terkkuja Vegasista!!Aivan mahtava reissu oli!Matkan teko sinne oli vaan raskas.Viime ke lähdettiin iltakoneella hesaan ja sieltä tukholmaa,jossa makoiltiin pitkin tuoleja yö. To aamuna sit lennettiin tukholmasta 9h5min eka chicagoon,josta 3h25min. Las Vegasiin. Viime yönä tultiin.Eilen oli yhteensä 5 nousua lentokoneella,huh. Hassua kun lähdettiin tiistaina klo 11 Las Vegasista ja vuorokausi ehti vaihtua ja eilen oli ke 23 kone kotona vaikka tuntu vaan että vain 14h oltiin matkalla mutta yhteensä 23h...tajuutteks te? :D

Noh,siis menkatkin alko sillon 9.6 eli kp 17 taas. Mies vähä katto pitkään kun tulin vessasta tuulettaen "jee,menkat"!! :D Alotin siis clomit vegasissa kp 3 eli pe 11.6. nyt vaan lissää äksöniä punkkaan ja jännäilya heinäkuun alkuun asti... :eek: Mitenhän taas jaksaa ootella.Väsy kyllä painaa ja huomenna paluu arkeen ja töihin.Mies meni jo tänä aamuna töihin 7 vaikka vasta 23:30 oltiin kotona. Laukut kylläkin on jossain matkan varrella vielä,kun SAS:n lakko sotki lentoja ja siirsi niitä..Ne on Vegasissa heitetty koneeseen että kaipa ne on mukana.Kööpenhaminassa sanoivat että laukut tulee tänne kotiin Kuopioon,eikä matkalla niitä näe enne sitä,tiedä sitten.Noh, SAS:n vika ellei laukut löydy,kun sotkivat ja muuttivat lähtöjä!

Samaralle onnittelut kihloista!! Mäkin niitä Vegasissa oottelin...turhaan! :headwall: :D

pokemoni Kyl se viiva vashvistuu!!Ihanaa!!

Näkyny olleen puhetta miesten pihtailuista!Voi niitä miehiä!Varmaan kyllä toi omakin pihtaa...ainakin tänään! :D


Että näin.
 
No niin.. Nyt oon lukenu teiän kuulumiset. =)

Nelli, kiva, kun kävit moikkaamassa! Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin. :)

Pokemoni, toivotaan, että haamu vahvistuu. Saadaan jännäillä yhtä aikaa, mullakin lauantaina testausaikeet, jos tässä sinne asti selvitään.

Iita ja muut inhotädin yllättämät saavat tässä kohtaa iiiiison halin :hug:

Tipetsu, onko paha jet lag? =) Kivaa, että reissu sujui hyvin raskaista lennoista huolimatta...

Omanapailua, kp 29/24-29. Huomenna siis pitäis menkkojen viimeistään alkaa. Tosin, jos ovis oli silloin kun veikkailin, niin niitten ois pitäny jos alkaa. Mutta en testaa, enenen, vaikka testi tuolla kaapissa polttelis. En vaan halua pettyä. Tänään oon kuvitellu tissien turvonneen. Mutta ei ne kyllä kipeet oo vieläkään. Huoh. Voi kyllä olla, että sorrun siihen testiin jo huomenissa, jos menkat ei tule. Yllätyn kyllä tosi isosti, jos menkat alkais, koska oireita ei tosiaan ole yhtään (jos ei kuviteltua tissien turvotusta oteta huomioon). Ihan hassua, kuinka nyt yhtäkkiä heräsin stressaamaan tätä, kun leirillä ei asiaa hirveämmin ehtinyt ajatella... Uaah, tekis niiiin mieli tehä se testi...

Meen nyt tekemään jotain järkevää, että saan ajatukset muualle hetkeks (haha, niin vissiin).

Iiiiiso plussaphuuuuuh kaikille (myös mulle!!)..
 
Tänne voi päivittää kp1 ja yk3 :(

Ostettiin muutama bisse iltaa varten menkkojen alkamisen "kunniaks", vaikka kovasti oltaisiin toivottu, ettei ne ois alkanu ollenkaan. :( No nyt voi olla taas pari viikkoa miettimättä asiaa..

Plussapuhureita puhaltelen täältä muille :)
 
kuten Emilyllä ferrari kurvas paikalle (päivää liian aikasin ) :'(
tais säikähtää,kun murtu varvas tosa alkuillasta. nimittäin tunti sen jälkeen alko tuhru!!! :/
vaarallista toi koiran kans pelaaminen :headwall:
 
Voi Emily ja tombatar :hug: :/

Tääl ois kp 25/27-29, eilen otin 10/10 Terolutin eli sunnuntaina alkaa mondeot. Oottelen josko enskuussa sitte pääsis taas "yrittämään". Onneks on kauheesti kaikkee nyt kesällä ni pitää keskittyä muuhunkin, ja tää työtouhu.. Eka työttömänä 8kk ja nyt 46-tuntinen työviikko. KRAAAH! Oon niin vitun väsy ku tuun töistä ettei siinä ajattele muuta ku nukkumista. |O
 
Hei kaikki!!!

Iita83 Mukava kuulla sinusta! :) Luulen, että teit oikean ratkaisun, että et aloittanut mitään ehkäisyä. Onhan tää psyykkeelle välillä rankkaa, mutta toisaalta itse en osaisi olla yrittämättä enää kun näin pitkälle on päästy.. Vaikka välillä juuri mietityttääkin, että pitäiskö vaan tjottailla jos se auttais.

Emily83 ja Mömmömmöö ja tombatar :hug: Täällä varmaan tullaan teidän joukkoon aika pian :(

pokemoni Täältä paljon tsempityksiä, että viivat vahvistuisivat!!!

Nyt on siis Saksasta palattu takaisin kotiin. Tein tossa ovistestin (tänään taitaa olla dpo 9) jotta saisin jotain osviittaa, että onko tärppi käynyt ja negahan se oli. Meni toiveet roskakoppaan, vaikka ei niitä muutenkaan ole kun oireet lähestulkoon samat kuin viime kierrossa. Ajattelin hakea yhtä määräaikaisduunia, olis 4 kk:n soppari, en voi enää suunnitella elämää sen mukaan, että "mitä jos oon raskaana". Toisaalta vaikka olisin niin voisin ihan hyvin tehdä sen 4 kk:n duunin. Se varmaan alkaisi joskus elo-syyskuussa, ja sit kun oon saanut gradun ja sen tehtyä niin olis aika mennä jo suurempiin tutkimuksiin. Jos vaikka jotkut tällaiset sitoutumukset saisi sen vauvan aikaiseksi, kun nyt mulla olisi vähän liiankin täydellinen tilanne perustaa perhe, ja elämähän ei tunnetusti mene suunnitelmien mukaan. Menkkoja odotellessa siis! Ja Vaniljainen No aijaa, mäkin olin viime syksynä VARMA, että nyt kulkisin jo masun kanssa. :/ Toivottavasti teillä tärppäisi tässä kuussa!!! Pakko tästä kesästä on nyt kuitenkin nauttia, eiks niin? :)

 
Eiku oho, mullahan on jo dpo 11 tänään :eek: No joo, sitä suuremmalla syyllä sen ovistestin olis pitänyt olla positiivinen jos tässä jotain haudotaan mahassa. Yleensä luteaaliaika ollut sen 12 päivää (tai vähemmän) niin menkat varmaan sitten tulee sunnuntaina. En ajatellut testaa, ellei ne nyt ala maanantaihin mennessä. Jos ei niin tiistaina varmaan sitten. Onneks ei oo testejä kaapissa :LOL:
 

Yhteistyössä