No niin.. Nyt oon lukenu teiän kuulumiset. =)
Nelli, kiva, kun kävit moikkaamassa! Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin.
Pokemoni, toivotaan, että haamu vahvistuu. Saadaan jännäillä yhtä aikaa, mullakin lauantaina testausaikeet, jos tässä sinne asti selvitään.
Iita ja muut inhotädin yllättämät saavat tässä kohtaa iiiiison halin :hug:
Tipetsu, onko paha jet lag? =) Kivaa, että reissu sujui hyvin raskaista lennoista huolimatta...
Omanapailua, kp 29/24-29. Huomenna siis pitäis menkkojen viimeistään alkaa. Tosin, jos ovis oli silloin kun veikkailin, niin niitten ois pitäny jos alkaa. Mutta en testaa, enenen, vaikka testi tuolla kaapissa polttelis. En vaan halua pettyä. Tänään oon kuvitellu tissien turvonneen. Mutta ei ne kyllä kipeet oo vieläkään. Huoh. Voi kyllä olla, että sorrun siihen testiin jo huomenissa, jos menkat ei tule. Yllätyn kyllä tosi isosti, jos menkat alkais, koska oireita ei tosiaan ole yhtään (jos ei kuviteltua tissien turvotusta oteta huomioon). Ihan hassua, kuinka nyt yhtäkkiä heräsin stressaamaan tätä, kun leirillä ei asiaa hirveämmin ehtinyt ajatella... Uaah, tekis niiiin mieli tehä se testi...
Meen nyt tekemään jotain järkevää, että saan ajatukset muualle hetkeks (haha, niin vissiin).
Iiiiiso plussaphuuuuuh kaikille (myös mulle!!)..