Huomenta kaikille minunkin puolestani :wave:
Pokemonille toivottelen tärppionnea heti alkumetreiltä asti :heart:
Mukavaa kuulla, että
Nellillä vaikuttais kaikki olevan kunnossa! :hug: Toivottavasti pian olisi onni myötä!
Mutzillalle pidän paljon peukkuja, koska meinasitkaan testailla?
Liliannelle SUUREN SUURET halit! Hyvä, ettei mieli ole matalalla! :hug:
Näyttipäs
Samaran ovistikut hassusti ristiin..Mutta kantsii tosiaan kuulostella myös niitä kropan oireita ja yhdessä testin kanssa sitten löytää se ovulaatio sieltä
Lily-Jane No niinpä!! Jos se täti sieltä taas tulee niin mä kyllä masennun totaalisesti..
Kiitos kuitenkin kannustuksesta :heart:
Catalialle kiitos lohduttavista sanoista!! :heart: Jospa se tosiaan vielä muuttuisi plussaksi mullakin..
Napakissa ihanaa että on oireita! Jospa tämä kiertosi olisi onnekkaampi :heart:
IkanderinMilja mukavaa, että olet paranemaan päin! Voin vaan kuvitella miten kamala tuo särky on ollut
Se ois nyt sitten täällä kp 30 ja dpo 12. Jos se täti kakkapää sieltä taas tulee, niin sen pitäis tulla näinä päivinä. Olen kyllä jotenkin ihan siipi maassa, raskausoireita ei ole sitten mitään, jos oikein hakemalla hakee niin rinnat on turvoksissa ja nivusiin vihloilee välillä mutta siinä ne sitten olikin. Paitsi että ai niin, eilen illalla nukkumaan mennessä tunsin mahassa oudon kuuman aallon. Mutta on kyllä semmoisia tuntemuksia vatsassa, että plörinäksi meni tämäkin kierto ja täti tulee taas kohta. Jos nyt kävisi niin mahtavasti ettei tätiä kuuluisi perjantaihin mennessä, niin testaan perjantaina aamulla.
Huoh. Se olis sitten seuraavaksi jo yk 6 ja alkaa tuntua, että haluan että mut tutkitaan paremmin limakalvojen ja muiden osalta :snotty:
Kiitos kaikille tsemppauksista, tää on ihana paikka!! :hug:
Parempaa plussausonnea muille, täällä on onneksi monella jännät päivät käsillä!!
Ja ainiin siihen
galluppiin: Eli mä olen syntynyt Paraisilla, lähellä Turkua ja asustelen nyt Jyväskylässä. Muutettiin takaisin tänne joulukuun alussa, sitä ennen asuttiin melkein kaksi vuotta Espanjassa, Madrisissa