Hakutulokset

1. E

No hitto, pakko se on tulla äiteetäki ikävä

Ikinä ennen en ole ko. biisiä kuullut, mutta kyllä kuunnellessa kostuu silmänurkka ja tulee rakas pienen pieni pikkuveli mieleen(ikäeroa reippaasti yli 10v). Ja noihin muihin legenda biiseihin pitää sanoo tämä mitä mun vaari aikanaan laulo AINA saunassa kunnon koivuvihdan kera, tätä mun lapset...
  2. E

Savannan tapaan vai miten se oli?

Niih.. Kännissä uhonnu kaverille? Puhu huomenna, ehkäpä se vaan on kännissä kekannu, ette imuroinu oikein ja jee jee pääsee susta eroon, tai jotain muuta yhtä idioottimaista. Toi mies ja humala kun ei ole kovin hyvä yhdistelmä... Mut hyvä yötä, ja onnea huomiseen!
  3. E

Savannan tapaan vai miten se oli?

Niin tuttua.. Jos tässä elämässä jonkun vinkin osaan antaa omien virheiden pohjalta, niin se on; ÄLÄ IKINÄ ota känniläisen puhetta tosissaan! Ne sanoo puuta heinää hetken mieli johteesta. "Sä et tee esim leipää känniselle, niin se jättää sut kun oot niin huono ämmä"- tyyppisiä asioita tulee...
  4. E

Asia mitä kadut?

Sitä miten käyttäydyin vanhempiani kohtaan nuorena, sitä, että en hyvästellyt vaariani vaikka olisi ollut tilaisuus(tosin toivoin niin hartaasti, että se kuolema ei olisi ollut lähelläkään vielä, joten en pystynyt jättään hyvästejä) etten ole veljeni kanssa juurikaan tekemisissä, sitä että aloin...
  5. E

Onkohan mitään arvoa peilillä, mihinkä tehty hevosen längistä kehykset?

Aaaaa, ihanan kieroo ajattelua. ;) Noin voisinkin tehä.. Toivottavasti vaan ehdin tehdä niin, ennen kun ukko on jo heivannu peilin jonnekkin. :D Ystävä parilla on heppahullu 6v, nii voi olla et ukko heivannu peilin tytölle ennen kun oon sitä saanu edes seinältä alas. Kun on vaan yks auto ja auto...
  6. E

HYVÄSTI HYVINVOINTIYHTEISKUNTA! Porvaripuolueet ehdottavat nyt myös suomalaisille opiskelijoille lukuvuosimaksua!

Lepsan sisälukutaito kaipaa vähän lisää "tonnin vuosi"- opiskelua.. Tai ehkä se tonni on käypä hinta siitä, että menet opiskelemaan mikä on maa ja mikä maailma.. Aivan eri asiat kyseessä..
  7. E

Onks toi alotus tullu moneen kertaan? Eikä... No sit se on kyllä tietotekniikkainformaation vika. :D Tehdäänkö? :o Hitto, noh, mä oon vaan ratsutalleilla käyny ja siä ei pahemmin länkiä käytetty, niin oon ajatellu, että ne on pikkuhiljaa unholaan jääneitä. No mut hieno homma et niitä edelleen...
  8. E

Kun kerran muutkin, niin *nikkien muistamisesta*

Tytsi, sun puheesta vaan niin helposti pystyy lukeen, että olet todella naiivi. Tuossa vielä se määritelmä, minkä perusteella olen Ievan ja muiden palstalaisten kanssa samoilla linjoilla. naiivi [naivi t. na'iivi] lapsenomainen, yksinkertainen ¶ Sanaa käytetään lapselliseksi koetusta...
  9. E

Hitto saatiin sellanen uuden kämpän mukana, enkä mäkään myis sitä, mut mies ei tykkää pätkääkään siittä ja haluaa sen myydä pois. :/ Se kai jostain kuuli, et se vois olla jonkun hintanenkin, joten aattelin kysellä onko täällä ketään asiasta tietävää. Jos se EI OLE minkään arvonen, nii sit mä...
  10. E

Olis sellanen peili missä puisistä hevosen längeistä tehty peiliin kehys. Mietin tässä et mahtaiskohan sellasella olla yhtään mitään arvoo. Noita länkiä ei kuitenkaan enään edes tehdä, kun kaikki on nahasta tehty nykyään..
  11. E

Olis sellanen peili missä puisistä hevosen längeistä tehty peiliin kehys. Mietin tässä et mahtaiskohan sellasella olla yhtään mitään arvoo. Noita länkiä ei kuitenkaan enään edes tehdä, kun kaikki on nahasta tehty nykyään..
  12. E

Naama pino

Ok. :) No se on helppoo, jos on muuntautumis kykynen! :D Itellä aina vaan samaa ja samaa. :/
  13. E

Kuvapino mistä vaan :)

Mun pitää esitellä teille mun uusimmat rakkaudet, jos kerran kuvia ihan mistä vaan! :D kuva on huono, kun kuvaajakin on. Ja teillä on kyllä hirmu söpöjä lapsia!! :heart:
  14. E

Naama pino

Okkei. :) Mietin vaan, et toi tukka vähän liikaa ehkä peittää sun naamaa. Et vähän siittä edestä kevyempi tukka olis kivampi, niin tulis kasvonpiirteitäki vähän näkyviin. :) (ja en halua mitenkään loukata!!!)
  15. E

Naama pino

Pakko kysyä, et onks toi tukka ihan oma? :)
  16. E

Milloin ne hemmetin Olympialaiset loppuu?

Mä olen valehdellu. :ashamed: En ihan tosissaan kato Ylee, muuta kun MM ja Olympia lätkän. Ainoot asiat. Noh, ehkä se parisataa sit on käypä hinta muutamasta lätkä pelistä.. :/
  17. E

Naama pino

Samaa vikaa. Aina tarttee pää taitella seittemälle mutkalle ettei tuu kaksaria. :D :D
  18. E

Naama pino

Noh, tossa on tollanen. Hitto piti olla vähä vähemmän pose kuvaa, mut ei näjemmä ollu, vaikka kaikkeni tein etsinnän kanssa. :/ Noh, mut siin olis sit. :D *muoks* Ja nyt poistu tämä lärvä täältä. :)
  19. E

Naama pino

Pitäsköhän sitä itekki harvoille ja valituille yöpalstailijoille näyttää lärvi.. Hmmmm. :/ Ehkä tähän aikaan ei oo niitä tuttujakaan kauheesti linjoilla..
  20. E

Milloin ne hemmetin Olympialaiset loppuu?

Lätkä! :heart: :heart: Joo, pari viikkohan ne sua kiusii. :/

Yhteistyössä