Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:meidän telkkarista näkyy muitakin kanavia.
onkos se aika kuukaudesta kun niin viisastellaan?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Samoin.Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:meidän telkkarista näkyy muitakin kanavia.
Ei. En vaan ymmärrä, miksi ärsyyntyä jostain sellaisesta, mitä ei ole pakko katsoa.Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:onkos se aika kuukaudesta kun niin viisastellaan?
Mä en ole nähnyt enkä kuullut koko olympialaisista vielä muutoin kuin perjantaina kollega sanoi, että ne alkaa tänä viikonloppuna. Hyvin on pystynyt olemaan ilman olympialaisia.Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:ei ole pakko katsoa ei, mutta kun sitä tulee joka tuutista, radiota myöten. Ja pidetään outona jos ei seuraa.
Ja mulla ainakin on Ylen Areenalta, ruutu.fi:stä ja suntv.fi:stä katsomatta niin paljon ohjelmia, että riittävät mulle kevyesti, vaikka olympialaiset kestäisivät kuukauden.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Ihan varmasti on sekä telkassa että radiossa kanavia, joilla ei olympialaisilla kiusata.
Mä olen valehdellu. :ashamed: En ihan tosissaan kato Ylee, muuta kun MM ja Olympia lätkän. Ainoot asiat. Noh, ehkä se parisataa sit on käypä hinta muutamasta lätkä pelistä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:ja hauskinta on että noi tulee yleltä ja kun on keskusteluu telkkarimaksusta niin kukaan ei haluu maksaa koska kukaan ei kato ylee. nii..no sit ei pitäis olla ongelmaa jos sieltä tulee urheilua.Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Aina ison urheilutapahtuman aikaan itketään tätä samaa. Ja ajatelkaas, kesällä on sitten vielä jalkapallon MM-kisat ja ne kestää kuukauden. B) Sekä heti perään yleisurheilun EM-kisat.
Ihan varmasti on sekä telkassa että radiossa kanavia, joilla ei olympialaisilla kiusata.