Milloin ne hemmetin Olympialaiset loppuu?

• Viestiketjun aloittaja sciurus vulgaris harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja sciurus vulgaris:
ei ole pakko katsoa ei, mutta kun sitä tulee joka tuutista, radiota myöten. Ja pidetään outona jos ei seuraa.
Mä en ole nähnyt enkä kuullut koko olympialaisista vielä muutoin kuin perjantaina kollega sanoi, että ne alkaa tänä viikonloppuna. Hyvin on pystynyt olemaan ilman olympialaisia.

Aina ison urheilutapahtuman aikaan itketään tätä samaa. Ja ajatelkaas, kesällä on sitten vielä jalkapallon MM-kisat ja ne kestää kuukauden. B) Sekä heti perään yleisurheilun EM-kisat.

Ihan varmasti on sekä telkassa että radiossa kanavia, joilla ei olympialaisilla kiusata.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Ihan varmasti on sekä telkassa että radiossa kanavia, joilla ei olympialaisilla kiusata.
Ja mulla ainakin on Ylen Areenalta, ruutu.fi:stä ja suntv.fi:stä katsomatta niin paljon ohjelmia, että riittävät mulle kevyesti, vaikka olympialaiset kestäisivät kuukauden.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Aina ison urheilutapahtuman aikaan itketään tätä samaa. Ja ajatelkaas, kesällä on sitten vielä jalkapallon MM-kisat ja ne kestää kuukauden. B) Sekä heti perään yleisurheilun EM-kisat.

ja hauskinta on että noi tulee yleltä ja kun on keskusteluu telkkarimaksusta niin kukaan ei haluu maksaa koska kukaan ei kato ylee. nii..no sit ei pitäis olla ongelmaa jos sieltä tulee urheilua. :whistle: :D
Mä olen valehdellu. :ashamed: En ihan tosissaan kato Ylee, muuta kun MM ja Olympia lätkän. Ainoot asiat. Noh, ehkä se parisataa sit on käypä hinta muutamasta lätkä pelistä.. :/

surffisune
Miksei voisi tulla se surkee urheiluskeida missä hassuja tyyppejä painaa metsässä räkä poskella suksien kanssa sieltä nelosurheilukanavalta tai joltain URHEILUmaksukanavalta. Silloin ei harmittas varmaan ketään yhtään. Seuraan kahta telkkarisarjaa, hädän hetkellä ja pirunpeliä - niistä maksan telkkarimaksut. Molemmat on nyt kakkosella saanut väistyä sitä ohjelmaa missä yhteiskunnan rahoittamat looserisuomalaiset häviää muulle maailmalle ja jos joskus joku sattuu pärjää niin tehdään se hormoonien ja huumeiden voimalla..

Se tässä harmittaa.

Loppuis pian se pelleilly taas neljäksi vuodeksi. Kiitos kun sain purkautua.

HK

Yhteistyössä