Savannan tapaan vai miten se oli?

• Viestiketjun aloittaja nuori ja timmi ja tyhmä ja paska vaikka mikä
  • Ensimmäinen viesti
nuori ja timmi ja tyhmä ja paska vaikka mikä
Siis nyt tekis mieli EHKÄ lempata ukko ja mennä ja hitto stipata, olla rikkaiden miesten katseltavana ja arvosteltavana ja saada laskut maksettua. Niin paljon kyrsii kaikki niskaan kaatunut paska että oisko tuosta nyt iloa edes? Ja kyllä, hermot on kireällä kun kaikki vaan menee niin päin pyllyä kun vaan voi mennä. :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
noh,mikäs estää kokeilemsta?ja köökinoidalle...miten nin TUHLAA ...
taitaa olla suunnitelmista kade
paitti mie luovutan menen ton köllökin viekkuun vaikka pahasti sanokin
en tahtois mut sydän sanoo niin, en osaa muuten nukkua :/ hitto

ap
Mies sano kännipäissään että haluaa erota ja kolmisen tuntia siitä eteenpäin kutsui viereensä nukkumaan. Hitto että kysrii tommonen, itken eikä lohduta. Mitä se höpäjää jos ei oikeesti tarkota. Minä nukun kyllä sohvalla ja huomenna joutuu kyselypenkkiin. :/ Alkoholi!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies sano kännipäissään että haluaa erota ja kolmisen tuntia siitä eteenpäin kutsui viereensä nukkumaan. Hitto että kysrii tommonen, itken eikä lohduta. Mitä se höpäjää jos ei oikeesti tarkota. Minä nukun kyllä sohvalla ja huomenna joutuu kyselypenkkiin. :/ Alkoholi!
Niin tuttua.. Jos tässä elämässä jonkun vinkin osaan antaa omien virheiden pohjalta, niin se on; ÄLÄ IKINÄ ota känniläisen puhetta tosissaan! Ne sanoo puuta heinää hetken mieli johteesta. "Sä et tee esim leipää känniselle, niin se jättää sut kun oot niin huono ämmä"- tyyppisiä asioita tulee NIIIIIIN PALJON. Mee nukkuun ja puhut huomenna miehes kanssa, niin asia on todennäkösesti aivan eri tolalla.

ap
Niin mutku se jo jollekulle kaverille oli kuulema sanonu että aikoo erota. Ja sitten mulle teki selväpäisemmän ikävän tunnustuksen. Wööt???? Että piti sitten ihan mennä kehumaan että pääsee minusta eroon. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin mutku se jo jollekulle kaverille oli kuulema sanonu että aikoo erota. Ja sitten mulle teki selväpäisemmän ikävän tunnustuksen. Wööt???? Että piti sitten ihan mennä kehumaan että pääsee minusta eroon. :(
Niih.. Kännissä uhonnu kaverille? Puhu huomenna, ehkäpä se vaan on kännissä kekannu, ette imuroinu oikein ja jee jee pääsee susta eroon, tai jotain muuta yhtä idioottimaista. Toi mies ja humala kun ei ole kovin hyvä yhdistelmä... Mut hyvä yötä, ja onnea huomiseen!

Yhteistyössä