Kiitos. Menin hämilleni. Nyt pitää poistua punastuneena nukkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:Trinsessa on tositosi tositosi söpö. :heart:
Oletpa komea =)Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:
En oo ku vähä alempaaAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:oi..ootpa nätti. ootko Lapista?Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:heh tulihan se
näytillä vain rajoitetun ajan :xmas:
eiku hei, tästähän pääsee siihen mun kuvaan :headwall: hitto en heti älynny ja muka poistin sen linkinAlkuperäinen kirjoittaja hedona:Oi, sä oot söpöAlkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:noh kokeillaas ..
no sä olitki kiva mut hedona teki ton tahalleenAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:juu..siks mä lainasin sun toisen viestin.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:eiku hei, tästähän pääsee siihen mun kuvaan :headwall: hitto en heti älynny ja muka poistin sen linkin
terveisiä sit vaan tutuille :wave: :attn:
No en muuten tehny.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:no sä olitki kiva mut hedona teki ton tahalleenAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:juu..siks mä lainasin sun toisen viestin.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:eiku hei, tästähän pääsee siihen mun kuvaan :headwall: hitto en heti älynny ja muka poistin sen linkin
Niin siis ei sillä että aina ekana epäilisin kaikista pahinta ...Alkuperäinen kirjoittaja hedona:No en muuten tehny.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:no sä olitki kiva mut hedona teki ton tahalleenAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:juu..siks mä lainasin sun toisen viestin.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:eiku hei, tästähän pääsee siihen mun kuvaan :headwall: hitto en heti älynny ja muka poistin sen linkin
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Profiilissa
B)
No mulle ei ole ennen tullut tuommoista tilannetta vastaan ettei olis saanut lainata kommenttia missä on linkki. Niin eipä sitten tullut tommonen mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:Niin siis ei sillä että aina ekana epäilisin kaikista pahinta ...Alkuperäinen kirjoittaja hedona:No en muuten tehny.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:no sä olitki kiva mut hedona teki ton tahalleenAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:juu..siks mä lainasin sun toisen viestin.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:eiku hei, tästähän pääsee siihen mun kuvaan :headwall: hitto en heti älynny ja muka poistin sen linkin
ei mullekkaan!Alkuperäinen kirjoittaja hedona:No mulle ei ole ennen tullut tuommoista tilannetta vastaan ettei olis saanut lainata kommenttia missä on linkki. Niin eipä sitten tullut tommonen mieleen.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:Niin siis ei sillä että aina ekana epäilisin kaikista pahinta ...Alkuperäinen kirjoittaja hedona:No en muuten tehny.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:no sä olitki kiva mut hedona teki ton tahalleenAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:juu..siks mä lainasin sun toisen viestin.Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:eiku hei, tästähän pääsee siihen mun kuvaan :headwall: hitto en heti älynny ja muka poistin sen linkin
Noniinpä, mä en halua olla tän yön ainut rohkea :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:juu juu. pist tulee. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:Pitäsköhän sitä itekki harvoille ja valituille yöpalstailijoille näyttää lärvi.. Hmmmm. :/ Ehkä tähän aikaan ei oo niitä tuttujakaan kauheesti linjoilla..
Ai olet, täällä vai isommassa cityssa? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA:..mul ei enää ,se oli ja kävi.Nätti oot .Sut kyl useinkin nähnyt =)
Niin mut sut on jo nähty multa meni niinku palstaneitsyys tänä yönäAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:minäkin pistin. :kieh: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja korpi kuusen kannon akka:Noniinpä, mä en halua olla tän yön ainut rohkea :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:juu juu. pist tulee. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:Pitäsköhän sitä itekki harvoille ja valituille yöpalstailijoille näyttää lärvi.. Hmmmm. :/ Ehkä tähän aikaan ei oo niitä tuttujakaan kauheesti linjoilla..
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Ai olet, täällä vai isommassa cityssa? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA:..mul ei enää ,se oli ja kävi.Nätti oot .Sut kyl useinkin nähnyt =)
Noh, mä jo ajattelin et täällä junttikylässä joku muukin palstailisi(sori sinä joka palstailet ja jonka lapsen kaveri mun tyttö on <3 Sua ei lasketa)Alkuperäinen kirjoittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA:Täällä,tuskin sua muual oo nähnyt.Ja mua ei oo nähty ees täällä tänään kuin 5 minsaa,ja sitäkään ei kukaan
Mut sil niin väliä ookkaan,ihan vitsillä kuvan heitin