Hakutulokset

1. M

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

Outiko paljon onnea suloisesta pikkumiehestä!! :flower: Onneksi lopuksi teillä meni kaikki hyvin! Mandor Pampersit ei meillä toiminut senkään vertaa.. Nyt olen vaihdellut vaippaa vaan tosi tiheeseen tahtiin mutta pysyypähän vauvan pylly siistinä ja ihottumat poissa. Mutta nyt taidan lähteä...
  2. M

Kiitos vinkistä Nessu! Eli kauppaan sitten vaan ostamaan suurempia Liberoita.. Vasta vähän aikaa sitten siirrytttiin siihen kakkoskokoon mutta kyllähän tuo pieni mies kasvaakin aika vauhdikkaasti. Tuntuu vaan hassulta vetää ne teipit ihan päällekkäin mutta ei tästä vaippa- ja vaaterallista...
  3. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Moi Mandy ja onnea nyytistä! Minä ainakin olin ajatellut jossain vaiheessa käydä kattomassa noita MLL:n juttuja, voi päivät täällä kotosalla käydä pitkäksi jos vain seurustelee kahdestaan pikkumiehen kanssa. Ja muutenkin jos haluat lähteä joku päivä kärryttelemään niin lähden mielellään...
  4. M

Ärgh!! Hermot menee vuotaviin vaippoihin! Pikkumies on ilmeiseti kova pissaaja ja vaipat menaavat vuotaa milloin mistäkin kulmasta.. Olisikohan jollain tähän vinkkiä..? Kestovaippojakin ollaan yritetty käyttää mutta niillä vuotoja on tullut vielä helpommin ja jos joku osaisi kertoa millaista/...
  5. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Hei! Minutkin voisi tuonne listalle päivittää, eli pikkumies syntynyt 07/09 :heart:, Palokassa asutaan ja oma ikä 24 v. Aikaisemmin olen harvakseltaan tuonne odottajien puolelle kirjoitellut mutta kaipa aika pikkuhiljaa siirtyä tällä puolelle :) Meilläkin pitäisi kohta alkaa ristiäisiä...
  6. M

Aika tuntuu menevän siivillä niin ei ole tullut juurikaan kirjoiteltua, mukava kyllä lukea teidän juttuja (taas!). Tapaaminen olisi kyllä kiva mutta saa nähdä miten nuo reissut alkavat sujua pikkumiehen kanssa, "uskallanko" ihan vielä lähteä ja kestääkö omat hermot =) Ensiviikolla lähdetään...
  7. M

Suuret onnittelut Pusukalattarelle! Ja nyt jännitetään sitten kuka on seuraava vai jokohan kukkaiskeiju on tosi toimissa? :) Mandylle tsemppiä häntäluun kanssa, eiköhän se sitten toivittavasti helpota kun vauva tulee maailmaan. Ja omia kuulumisia; Nyt alkaa jo pystymään istumaan...
  8. M

Meille syntyi täsmällisesti lasketun ajan mukaan 2.7 ihana pikkumies :heart: Paino 3540 g ja pituus 50 cm. Pikkuisen tulehdusarvot olivat koholla ja hänellä oli jotain ongelmia happisaturaation kanssa, joten hän on ollut sairaalassa vähän tehokkaammassa hoidossa mutta huomenna pitäisi päästä...
  9. M

Kyllä kukkaiskeijulla on hyvä muisti! Enää tasan viikko laskettuun aikaan ja alkaa pikkuhiljaa jännittämään enemmän tuo synnytys :| Ja toisaalta innolla odotan millainen pikkukaveri sieltä tulee :heart: Lähdön merkkejä ei ainakaan vielä ole muuten ollut mutta masu alkaa römpöttää vaan...
  10. M

Kiitos kaikille viime tapaamisesta, oli mukavaa nähdä! Kukkaiskeiju: Olisi ollut mukava tulla mutta taidan olla silloin vielä reissussa kotiseudulla, käyn vielä vähän sielläkin esittelemässä mahaa :) Tänään taas käynti neuvolassa ja kaikki edelleen onneksi kunnossa, neuvolan täti toivotti...
  11. M

Halinallelle SUURET onnittelut :flower: Ja Nöttiäiselle hääonnittelut, toivottavasti tulee kaunis ilma viikonlopuksi! Minäkin voisin tulla torstain tapaamiseen mukaan, siihen aikaan olen jo päässyt pois lääkärikäynniltä. Vitsi tämä äippäloma on kivaa kun saa viimein tehtyä noita rästissä...
  12. M

Hei kaikille piiiitkästä aikaa! Nyt ennättää viimein kirjoittaa kun kauan odotettu mammaloma viimein alkoi! Ihanaa! Tosin en minäkään oikein tiedä mitä tehdä, kun on nyt "yllättäen" ihan omaa aikaa B) Hauskaa olisi nähdä teitä muita nyt kun vielä jaksaa jotain tehdä! Nepsuselle paljon onnea...
  13. M

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Hei! Jos olen laskuissa mukana niin meitä on huomenna täällä seitsemän pömppämahaa =) Kiva nähdä teitä kaikkia! Eli siinä klo 15 maissa tai voi aikaisemminkin tulla jos siltä tuntuu. Huomiseen!
  14. M

Laralle pikaista paranemista! Kurja tauti.. Täällä alkaa onneksi jo elämä voittamaan, tänään olen jo syönytkin jotain! Luulisin, että olen sunnuntaina jo ihan kunnossa enkä tartuta ketään. Siis ne ketkä uskaltaa tulla niin tervetuloa! Pikkukaveri tuolla masussa on tainnut olla paremminkin...
  15. M

Hei.. Mä sain illalla vaivoikseni mahataudin ja saa nähdä miten tämä menee ohi :| Nyt ainakin näyttää vähän paremmalta mutta yritän pitää teitä ajan tasalla missä mennään sunnuntain tapaamisen kanssa. Ei tätä ainakaan muihin viitsi käydä tartuttamaan. Hensku ja Hemuli: kyllä meille vielä...
  16. M

Hei! Tähän mennessä sunnuntain tapaamiseen on tulossa: Mandy81 Nöttiäinen Kukkaiskeiju Lara79 + pikkuneiti Outiko Halinalle81 ja ehkä Inkap (jos saa lepäiltyä) Olen laittanut teille yksityisviestinä osoitteen ja jos on jotain hämminkiä niin ilmoittakaa=) Onko joku jäänyt välistä...
  17. M

Näköjään oli väärä kuukausi lipsahtanut =) Piti tietysti olla 19.4 mutta en oo kai saanut vielä kalenteria ihan ajan tasalle. Aika voisi varmaan olla siinä klo 15 maissa? Asun siis Palokassa ja tänne pääsee keskustasta suht näppärästi bussilla, en kylläkään muista miten ne mahtavat...
  18. M

Tapaamisesta.. No sovitaan sitten vaikka että minä emännöin nyt täällä Palokassa:) Miltäs kuulostaisi sunnuntai 19.3 iltapäivä? Meille pitäisi mahtaua ainakin kymmenkunta henkeä, ehkä vähän enemmänkin jos käyn muutaman tuolin lainaan :D Minä voisin järkätä ainakin sen juomapuolen ja ehkä vielä...
  19. M

Heipähei, olen taas ollut superlaiska kirjoittamaan, aika vaan jotenkin karkaa käsistä! Nyt enää 3 kuukautta laskettuun aikaan, jokohan kohta käy hermostuttamaan? Itselleni ja masuun kuuluu onneksi hyvää. Olisikin hauskaa nähdä miten teidän muitten masut on kasvaneet :D Eli tapaamisesta...
  20. M

Hei pitkästä aikaa! Täällä vietetään kauan odotettua talvilomaa, tulikin tarpeeseen. Tosin olen tietysti tunnollisena työntekijänä nyt sitten vähän kipeänä mutta ei onneksi pientä nuhaa ja yskää kummempaa. Tällä viikolla onkin ollut oikea oman masun tuijotteluviikko, käytiin sittenkin...

Yhteistyössä