Hakutulokset

1. M

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

Hei, kiitos vaan munkin puolesta viime sunnuntaista :) Toivottavasti nähdään pian uudestaan! Kaikkien mukana olleiden kasvot muistan mutta nimet ja nimimerkit onkin sitten aika sekaisin päässä vielä. Minä istuin kukkaiskeijua vastapäätä ja mulla taisi silloin silmälasit päässä ja...
  2. M

Marsu 81, se ainokainen siellä tanssitunnilla olin minä, eli oli oikein yksityistunti :) Harmi siis että se taisi olla viimeinen kerta vähäisen osallistujamäärän takia. Se olisi ollut mulle ihan sopivaa liikuntaa kun en oikein usko, että jaksaisin tällä kunnolla mennä touhottaa yhtä tuntia...
  3. M

Marsu: teitä taiskin olla aika paljon enemmän siinä ryhmässä.. Eroaakohan se miten paljon siitä mammatunnista? Siellä varmaan on siis ainakin tanssia koko tunti kun tuolla taas oli osa tunnista venytttelyä ja tansseissa ei hyppyjä. Ajattelin vaan ettei tuo äippäryhmä varmaan kovin kauaa tuolla...
  4. M

Taas olisi yksi joukkoon lisää jos vielä mahtuu :) On pitänyt jo pitkään tänne kirjoittaa mutta aina tuntuu olevan muuta puuhaa, nytkin piti oikein tsempata. Olen 24 v.ja odotan jännityksellä esikoistani täällä Palokan suunnalla ja olisi mukavaa tutusta muihin odottajiin ja lapsiperheisiin...

Yhteistyössä