Tänään oli neuvola käynti ja kaikki hyvin! Hieman on vielä hakusessa termit, mutta onneksi en ole ujo kysymään!
Kovasti toukka halusi alta pois kun sydäntä kuunneltiin, mutta kyllä se siellä sykki ja kasvaa odotetusti! :heart:
Mun sisko ei osaa pitää salaisuuksia ollenkaan! Ne on sopineet mun vanhempien kanssa, että ostavat meille kimpassa vaunut!! No ei se mitään, ihanaa kun niin tekevät mutta siinä menee hyvä yllätys pilalle kun yks laulaa heti!
Ja kun kävin paikallisessa ostaa-myy-vaihtaa liikkeessä ni siellä kattelin vaunujen hintoja ja kuntoja. Äitille asiasta mainitsin niin se alko kiljumaan, että ei saa katella!!!
Sisko tietää millaiset vaunut haluan niin, että olettaisin ainakin että mieleiset tulee!
Tapaamisesta...meil on toooosi tiukkaa tällä hetkellä taloudellisesti eli jos olette suunnittelemassa uutta tapaamista ni mä kääntyisin sen nyyttäri-idean kannalle. Siihen saan vaikka säästöpossusta nyysästyä pari kolikkoa, mutta tällä haavaa ei ole mahdollisuutta meikäläisellä osallistua noihin ravintolatapaamisiin!
Ja oishan ehkä helpompi jutella useamman kanssa jos ois vapaampi ilmapiiri? Vai kuinka...?!
Ja yhteisesti vielä kaikille hyviä vointeja! Niitä kun ei kai koskaan voi liikaa toivotella vai kuinka?!