moikka kaikille tämänkin puolen keskustelijoille..
mie olen kirjotellu koko ajan tuonne odotus puolelle,mut taidan pikkuhiljaa siirtyä myös tämän puolen juttuja lueskelemaan ja kommentoimaan tarpeen ja ajan mukaan..
pusukalatar:minä oon kans sitä mieltä et pullo vauvat on ihan yhtä hyvin voivia kun tissillä kasvaneetkin,meidän veljen vaimo joutu jopa lopettamaan tissittelyn kun vaavin masu vaivat vaan jatku kaikesta ruokavalion muutoksesta huolimatta.se yhdessä oleilu onnistuu muutenkin kun tississä roikkumalla =)
meillä on Eerikan kanssa käytössä päivisin baby björnin farkkuinen kantoreppu ja iltaisin tykkään ottaa ihan kantoliinaan,se on jotenkin läheisempi..ainakin minusta.kantorepun sain veljen porukalta 5e,aika uuden näköinen se on ja ihan kätsä varsinkin lenkillä ja kaupungilla ollessa..
mekin ollaan etsitty millon vauva uinnit alkais taas,pakko päästä mukaan.Eerika on sellainen isin vesipeto et heikompia hirvittää..
mies on tänään viimeistä päivää lomalla,huomenna arki alkaa todenteolla.voitais lähteä mekin käymään seurana perhekahviloissa joku päivä,ei kai niissä tosiaan ole paikkakunta rajoja?onko keltinmäessä/myllyjärvellä omaa kahvilaa..?
me ilmoittauduttiin keltinmäen ekavauvaryhmään,se taitaa alkaa joskus elokuun lopussa tai syyskuun alussa..lauraliina mukaan vaan..en tosin tiedä miten uskonnollis painotteista se oleilu siellä on,mut pitää käydä kokeilemassa =)
pitäiskö meidän tämän alueen(keltinmäki-myllyjärvi) mammojen järjestää vaunu kävely vaikka ens viikolle,jos säät sallii?meitä taitaa kuitenkin jo useampi täältäpäin olla.. olis kiva tavata teitä..
halinalle ja kaikki muut mukaan tulijat,huomiseen =)